Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jim --> jong? --> redelijk Jim --> lekker? --> nee. ten eerste zijn jongens geen stukken vlees op kauwgomballen die je uit een automaat kan trekken. Jongens zijn meer dan een velletje. en dat Jim op zich best redelijk enigsinds knap is, fijn, maar hij kan niet zingen en is zo oppervlakkig als een theebiscuitje. Wie ik lekker vind? Nou. Ik zal maar zeggen wie ik er mooi uit vind zien, lijkt me voldoende... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Je kan beter in dit forum posten, daar is het tenslotte voor bedoeld:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=470545 Is dit zo'n eh undercover forummer? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heee p-chez... gefeliciteeerd ![]() ![]() haha sorry... xag je leeftijdje rood... en aangezien ik me verveelde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Whhahahahahahha meid je zet je zwaar voor lul. Jij bent echt zeker het wannabe populaire meisje van school ofniet? Zielig, zielig, zielig, zielig mensen als jij moeten echt flink doorelkaar geschud worden. Zodat ze hun gezonde verstand terugkrijgen maar als ik naar je post kijk betwijfel ik of dat enige effect heeft bij jou.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nergens op slaan ![]() ![]() 1 zo'n hoertje is al genoeg hoor. Ow sorry ik zie net je leeftijd 14 tsjah dan begrijp ik je reactie wel juillie zijn een beetje gevoelig voor al die sterretjes van tegenwoordig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zo erg is zopje niet...misschien lezen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij bent zelf ook nog maar een snotaap van 15...en ik moet zeggen dat zopje beter geformuleerd post dan jij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik bedoel. Jij reageert, omdat iemand britney spears mooi vindt, alsof diegene totaal sociaal ontspoord is en dat vind ik nog al triest en offtopic, maar dat zal mijn beperkte geest wel zijn hè? En, hoe lang is het geleden dat jij veertien was? Denk je nou echt, dat je in die maanden dat helemaal ontgroeid bent, dat je er ver boven staat? Over vier weken ben ik vijftien. en dan kom ik je op je bek timmeren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hehehe ben bijna 16 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je had het tegen zopje en volgens mij doet die nergens hysterisch. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meisjes zijn btw eerder volwassen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het niet tegen zopje ik heb het tegen die Jimlover.
||
Citaat:
*broem broem*
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De jongen en zijn piemel..... floortje87 | 22 | 09-02-2004 17:55 | |
Psychologie |
Liever alleen, maar té jong voor alleen wonen Miracle | 24 | 26-07-2003 20:16 | |
Seksualiteit |
Is deze jongen bi? onzekerdoosje:p | 12 | 11-04-2003 15:50 | |
Liefde & Relatie |
(V) 13 en (M) 18 vwk | 80 | 16-11-2002 20:35 | |
Seksualiteit |
hij kon eerst zo lekker zoenen.. miep | 8 | 14-01-2002 14:48 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |