Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2003, 11:29
TimTaylor
TimTaylor is offline
het is niet eerlijk, bijvoorbeeld bij inter-ac. spelen ze 2 keer in het zelfde stadion en dan tellen voor AC de doelpunten dubbel.
Je hebt dan uitwel een doelpunt meer gemaakt, maar thuis heb je er toch ook minder doelpunten gemaakt.

afschaffen die handel
Oud 14-05-2003, 12:01
Mitros
Mitros is offline
Tja, moeten ze maar niet in hetzelfde stadion spelen he toch maar eens een eigen stadion bouwen voor 1 van de 2

FF Serieus

Deze regel is er om te de kans op een verlening te verkleinen.
Bij een verlenging moeten de zenders extra lang doorgaan wat meestal zeer kostbaar is, vandaar deze regel.

Verlengingen het je mijn inziens ook niks meestal nemen beide ploegen totaal geen risico meer, dus meteen penalty's lijkt me een betere optie
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 12:45
Stupid_Moron
Stupid_Moron is offline
Citaat:
Mitros schreef op 14-05-2003 @ 13:01:
Tja, moeten ze maar niet in hetzelfde stadion spelen he toch maar eens een eigen stadion bouwen voor 1 van de 2

FF Serieus

Deze regel is er om te de kans op een verlening te verkleinen.
Bij een verlenging moeten de zenders extra lang doorgaan wat meestal zeer kostbaar is, vandaar deze regel.

Verlengingen het je mijn inziens ook niks meestal nemen beide ploegen totaal geen risico meer, dus meteen penalty's lijkt me een betere optie
of een extra wedstrijd. net als vroeger. alleen is daar tegenwoordig niet zoveel ruimte meer voor omdat de CL zo groot is geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 14:35
Ketjing
Ketjing is offline
Inderdaad die dubbele uitgoals moeten weg, echt belachelijk dat je door 2 gelijke spelen de finale kan halen.
Oud 14-05-2003, 15:49
Tofke_H
Tofke_H is offline
En wat stel je dan zelf voor?

Een derde wedstrijd? En waar moet dat gespeeld worden? Er zit een hele organisatie achter zo wedstrijd, denk maar aan verplaatsingen, overnachtingen,... Wanneer moet die wedstrijd gespeeld worden? Bedenk wel dat het programma nu al ei-vol zit. En wat als die wedstrijd dan weeral op gelijkspel eindigd.

Verlengingen zijn eigenlijk ook niet eerlijk, want de thuisploeg heeft dan 30min extra voordeel!

Strafschoppen zijn bijna een lotterij, alhoewel je natuurlijk mensen hebt die altijd missen

Misschien de ploeg die de eerste doelpunt scoort laten doorgaan bij een gelijkspel? Doe maar niet En wat bij een 0-0 stand?

Ik ken geen goede oplossing. Misschien iemand anders. Maar zolang vind ik de regel van dubbele waarde van uitgoals nogal de betere!

Trouwens, je moet de kans eens berekenen hoegroot de kans is dat een halve finale in de CL gespeeld wordt door 2 ploegen die in hetzelfde stadion spelen!
Oud 14-05-2003, 15:53
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 14-05-2003 @ 16:49:

Strafschoppen zijn bijna een lotterij, alhoewel je natuurlijk mensen hebt die altijd missen

LoL
Oud 14-05-2003, 15:57
Verwijderd
helemaal mee eens.
Nu met uitgoals tellen extra is het altijd zo gereken.
En verlenging is altijd wel spannend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten