Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waar de fuck ben jij mee bezig? Mensen leveren kritiek op, en dat zint je niet en je bent meteen aangebrand? Iemand kan een gedicht vaag vinden ja. Verder vind ik je gedicht niet vaag, maar kut. Sorry. Ik vind de zinnen niet mooi, ik zie wel een verband, maar totaal niet mooi aan elkaar gehecht. Ik vind het eigenlijk maar niets.
|
![]() |
als een ordinaire spelfout, had het zelf ook al gezien, wat maakt het ook uit..
waar de fuck ben jij mee bezig? wie ik? zeikerts zoals jou iriteren. ik schrijf hier zo af en toe een gedicht en mensen zeggen alleen 'vaag' of 'mooi' en dat is irritant omdat ze niet onderbouwen waarom ze dat vinden. Jij hebt dat wel gedaan dankjewel, daar heb ik iets aan je geeft tenminste aan waarom je het kut vind. net zoals ik nu zal onderbouwen waarom ik jou reply kut vind en waarom ik denk dat jij een kuthoofd hebt---> jij bent volgens mij zo iemand die overal gaat kijken of alles wel goed is meneer politie-pet-snor!! als je dan iets ziet zoals dit, dat ik gewoon voor de gein even wat (opgeroepen) frustratie (ik laat me toch niet opnaaien)(verdomme grrr) botvier op een reply, dan moet je daar meteen met je vingertje bij gaan staan en lekker gaan zeiken nahk nahk prrrrrr bovendien weet ik zelf best wel dat het van voor tot achter aan elkaar plakt van ranzigheid en een nietszeggend gedicht is maar ja--> zo is dat! zo! dat was een goed voorbeeld van slechte retorica en wat je er van vind zal me aan m'n reet hoesten uche uche! allemaal!!!!!
|
Toch heeft hij wel een punt, een deel van de reacties hier zijn zo oppervlakkig, dat je dr echt niets mee kunt. Maar om het dan zo ongenuanceerd te verwoorden, daar schiet je dan weer niets mee op.
Over het gedicht: Ik vind het erg origineel geschreven, wel sommige standaard dingen, maar op een heel aparte manier geschreven. Het is niet erg direct en daar hou ik zelf niet zo van. Het metrum is wat lastig te vinden en niet helemaal regelmatig. Toch vind ik het wel verfrissend om eens wat te lezen dat erg origineel geschreven is. |
![]() |
|
![]() |
HAH!
de vrijheid van meningsuiting wordt hier toch weer mooi ingeperkt! ga jij even bepalen wat normaal is? normaaaal? normaaaaaaal? zou jij even normaal willen doen? eventjes dan..? hmpf volgens mij, ja volgens mij zouden wij elkaar in het echt niet uit kunnen staan annneee.. zou je daar eens een gedicht over willen proberen te schrijven?? als je dat kan... ![]() rest mij de vraag; wie is de mol? wie is de mol? voel jij je machtig annneee? IK BEN ANNNEEE, IK BEN ANNNEEE, IK BEN NORMAAAAAL! (zie; 'de jurk') IK BEN NORMAAAAAAAAL! rare mensen allemaal hier op die site. tip: eet meer gortepap! dat helpt ![]() en blijven lachen sjonge jonge jonge, kunnen jullie serieuzo's nou nergens eens gewoon de humor van inzien?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Heel snel/vaak moe fizzle-fluffy | 53 | 23-10-2009 12:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moe en aantal uren slaap Daantje_0705 | 22 | 16-06-2008 21:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe voel je je als je heel moe bent? Stefanie | 46 | 19-01-2004 14:07 | |
Lichaam & Gezondheid |