Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 16:59
X-je
X-je is offline
Kben er wel benieuwd naar. Kzou het langs de ene kant graag doen, mn vriend in mn mond laten komen, maar langs de andere kant heb ik enorm schrik voor de smaak . Mijn vriend rookt niet zo weinig (heb ooit es gelezen dat dat veel aan de smaak doet)

Iemand een poging?

X-je
Oud 30-05-2002, 17:01
youriw
youriw is offline
zout voert denk ik de boventoon ... maar verder is het wat zurig ... en het hangt ook allemaal af van drank-, eet- en rookgewoontes, dus het is niet te omschrijven denk ik ...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 17:02
Pink panter
Pink panter is offline
smaakt nergens naar
Oud 30-05-2002, 17:04
X-je
X-je is offline
Citaat:
youriw schreef:
zout voert denk ik de boventoon ... maar verder is het wat zurig ... en het hangt ook allemaal af van drank-, eet- en rookgewoontes, dus het is niet te omschrijven denk ik ...
heb ik nu net pech dat mijn vriend rookt gelijk een schoorsteen () om van zijn drinken nog maar te zwijgen

X-je
Oud 30-05-2002, 17:16
-Meisje-
-Meisje- is offline
Mijn vriend rookt niet en drinkt ook niet... T proeft bij hem helemaal niet zout ofzo... eerder een beetje bitter... T is ni de smaak die ik 'vies' vind, eerder 'het goedje' zelf... Beetje plakkend...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 17:26
Psychickje
Psychickje is offline
dat hangt af van dag tot dag volgens mij..
van eetgewoontes en rookgewoontes enzow idd
gezond eten is belangrijk!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 17:34
GeNeVa
GeNeVa is offline
Als ie heel gezond eet, veel sport, niet rookt, drinkt etc.... kan het zelfs zoet smaken

Maja.. als je vriend rookt en drinkt... zit het niet echt mee voor jou! Jammerr

Maybe kan je als ie bijna klaarkomt zeg maar zorgen dat "het goedje" achterin je mond vrijkomt.. dus dat het niet op je tong komt.. dan proef je er minder van. Moet je 'm alleen wel ver je mond in nemen..

GOOD LUCK!
Oud 30-05-2002, 17:35
Oen
Oen is offline
Citaat:
youriw schreef:
Zuur lijkt me sterk aangezien het toch basisch is. Verder ben ik zelf niet zo'n proever.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 17:50
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Een vriend van mij zei dat het naar zeewater smaakte.. Maarreh, tsja, ik weet het zelf eigenlijk niet zo goed te omschrijven, gewoon een typisch smaakje!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 19:04
Verwijderd
verschilt volgens mij owk weer per persoon, bij mn eerste ex was het echt TE blech zout, die smaak is echt 2 dagen blijven hangen! Maar dat kan ook komen door hoe hij at, heel gekruid enzow..

Laat je vriend maar een week heel veel fruit eten, en geen dingen als ui en aspergers.. Van fruit wordt het zoeter
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 19:33
Wuzzelez
Wuzzelez is offline
Het lijkt hier wel een of andere kwekerij!
Sperma kweken met de beste eigenschappen, lekker zoet enzo!
Oud 30-05-2002, 20:05
Winner
Winner is offline
Zout. Tis alleen niet echt superzout dat je denkt godverdomme, wat heb ik nou dan weer in mijn mond. (of wel natuurlijk )
Oud 30-05-2002, 20:16
Sanuelya
Sanuelya is offline
Het is lullig voor mijn vriend maar ik vind het echt heeeeel erg smerig... laatst zat er een beetje sperma op mijn vriend zijn buik... wat ik niet zag... ik likte daar en begon spontaan te kokhalsen! Het was best lullig maar kan er ook niets aan doen...

Ik kan niet eens beschrijven waar het naar smaakt... maar laat ik het houden op vies...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 20:42
Rosie
Rosie is offline
Schijt aan het smaakje, wat maakt ut uit? Je hoeft het niet elke ochtend te drinken bij je ontbijt en niet na het eten dan is het toch goed? Voor die ene keer zou ik wel een uitzondering maken.
Ik wil het wel eens gaan proberen..

Anyway, ik hoorde dat als de vriend-persoon veel kiwi eet dat het kwakje (haha leuk woord) dan anders gaat smaken...

Dat word kiwi's eten voor mijn vriend-persoon whahaha..

In ieder geval maakt het mij niet uit hoe t smaakt.
Nou heb je nog geen antwoord op de vraag hoe het nou smaakt..

hmmm lekker onzinnig

doeg Rosie
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 22:58
Ben01
Ben01 is offline
Citaat:
X-je schreef:
Kben er wel benieuwd naar. Kzou het langs de ene kant graag doen, mn vriend in mn mond laten komen, maar langs de andere kant heb ik enorm schrik voor de smaak . Mijn vriend rookt niet zo weinig (heb ooit es gelezen dat dat veel aan de smaak doet)

Iemand een poging?

X-je
Beste dames.
Weten jullie wat ik haat? Jullie zitten altijd maar bezig van "bweik da smaakt slecht" en wat weet ik allemaal. Tzit em allemaal int hoofdje. Als je echt verliefd bent is sperma godendrank Het heeft de geur van bloemenvelden in de lente, de smaak van zoete honing die smelt op je tong.
Hebben jullie er al es bij stilgestaan dat wij jongens ook jullie vocht slikken? En ik persoonlijk vind et zalig dat bij mijn vriendin te doen, gewoon et idee dat ik haar vocht van opwinding in mn mond heb, maakt me helemaal gek.
Dus dames, hou es op met de gedoe dat et kweet ni hoe slecht is enzo, geniet van het meest opwindenste wat er is, je vriend die door jouw mond klaarkomt, geniet van de warme liefdesdrank!
Dus x-je ik zou zeggen, probeer et maar es en je zal zien, je vriend zal nog nooit zo gekomen zijn dan wanneer hij in jouw mond komt.
Veel plezier !
P.S. ik rook en drink niet, je mag altijd es komen proeven p
Oud 31-05-2002, 06:58
sofie3
sofie3 is offline
Ik ken iemand die gewoon OVERGAF nadat ze sperma in haar mond kreeg... van ranzig gesproken!

Zelf vind ik het bitter smaken. Niet echt lekker, maar ik doe't voor m'n vriend wel eens en ik heb er geen probleem mee. Desnoods achteraf gewoon even drinken om alles door te spoelen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 07:46
X-je
X-je is offline
Heb je der zelf al es van geproefd Ben?

X-je
Oud 31-05-2002, 07:53
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
t hangt idd van de persoon af bij me ex vonnik t RANZIG en nu ist geil t smaakt vooral beetje zout...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 07:56
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
t hangt idd van de persoon af bij me ex vonnik t RANZIG en nu ist geil t smaakt vooral beetje zout...
is da?
Oud 31-05-2002, 10:38
youriw
youriw is offline
Citaat:
Ben01 schreef:
Hebben jullie er al es bij stilgestaan dat wij jongens ook jullie vocht slikken? En ik persoonlijk vind et zalig dat bij mijn vriendin te doen, gewoon et idee dat ik haar vocht van opwinding in mn mond heb, maakt me helemaal gek.
maar meneer Ben, smaken verschillen, wat jij lekker vind kan een ander echt vies vinden! over smaak valt te twisten.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 10:44
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:
maar meneer Ben, smaken verschillen, wat jij lekker vind kan een ander echt vies vinden! over smaak valt te twisten.
Sommige mensen vinden spruitjes ook vies
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 11:56
X-je
X-je is offline
Kan iemand Ben duidelijk maken dat er een verschil is tussen het vocht van een vrouw en sperma? En dat het vocht van een vrouw dus eigenlijk geen smaak heeft en dus helemaal anders is dan sperma?

X-je
Oud 31-05-2002, 12:00
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Ik ken iemand die gewoon OVERGAF nadat ze sperma in haar mond kreeg... van ranzig gesproken!

Zelf vind ik het bitter smaken. Niet echt lekker, maar ik doe't voor m'n vriend wel eens en ik heb er geen probleem mee. Desnoods achteraf gewoon even drinken om alles door te spoelen.
Misschien die keer dat je overgaf had je vriend de avondervoor ui of asperges gegeten ofzow, dan issut vies, I tested..

en laat je vriend dan es een week lang bijv. heel veel sinaasappels eten, elke dag iig eentje, en ms nog ander fruit erbij, laat em dan es in je mond komen en kijk es of het dan idd zoeter is, en niet meer zo bitter.. it worked for me, met mijn vocht dan, nog niet geprobeerd bij mijn vriend
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 14:27
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Meneer Ben, slik uw eigen godendrank en beoordeel of het lekker is.

Het verschil tussen sperma en vaginavocht is nogal groot, niet alleen de smaak is anders, maar ook de samenstelling.
Oud 31-05-2002, 14:47
KL!EN!
KL!EN! is offline
het smaakt naar de groente cocktails van mijn moeder serieus
Oud 31-05-2002, 15:18
youriw
youriw is offline
Citaat:
KL!EN! schreef:
het smaakt naar de groente cocktails van mijn moeder serieus
dan zou ik die groentecocktails van je moeder eens nader onderzoeken ...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 15:47
-Meisje-
-Meisje- is offline
Kunnen jullie ff comedie spelen zeg! (diegene waar ik over spreek weten het wel)...

Tja, godendrank... smakend naar honing en ruikend naar bloemenvelden in de lente.... als het zo zou zijn, zou elk meisje slikken he...
Maar kvind wel dat je het eens geproefd moet hebben... Dus X-je, laat je gaan! (en den andere dus ook )

Citaat:
Ben01 schreef:

P.S. ik rook en drink niet, je mag altijd es komen proeven p
YEAH RIGHT! Gij zijt ne ketterende Turk....
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 16:04
all V&B
all V&B is offline
Hoe weten nou al die gasten hoe dat sperma smaakt, allemaal al geproefd ofzo.

greetz
Oud 31-05-2002, 16:56
youriw
youriw is offline
Citaat:
all V&B schreef:
true
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 18:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
all V&B schreef:
Yup. Wou wel eens weten wat m'n vriendin allemaal moest doorstaan

Vind het niet vies ofzo, en ik vind 't ook geil als ze me na het pijpen zoent.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 18:36
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
all V&B schreef:

greetz
Ja wilde wel eens weten hoe dat nou smaakte, best neutraal vond ik.
Oud 31-05-2002, 18:46
youriw
youriw is offline
Citaat:
Chimera schreef:
... en ik vind 't ook geil als ze me na het pijpen zoent.
jaja, geweldig is dat! zeker!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 02:09
Ben01
Ben01 is offline
Citaat:
X-je schreef:

Iemand een poging?

X-je
Ik heb gewoon gezegd aan mijn vriendin dat als zij me ni wil pijpen dat ik haar ook ni meer zal beffen. Nu pijpt ze me vrij regelmatig en ze slikt ! en ze vindt et gewoon zalig! De beste sex hebben wij door elkaars mond. Je weet ni wat je mist x-je.
doei
Oud 02-06-2002, 02:13
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Ben01 schreef:

Ik heb gewoon gezegd aan mijn vriendin dat als zij me ni wil pijpen dat ik haar ook ni meer zal beffen. Nu pijpt ze me vrij regelmatig en ze slikt ! en ze vindt et gewoon zalig! De beste sex hebben wij door elkaars mond. Je weet ni wat je mist x-je.
doei
tering!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 09:05
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Ben01 schreef:

doei
HAHAHAHAHA
Khoop da da ni waar is!!!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 09:09
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Ben01 schreef:

doei
triest
Oud 02-06-2002, 11:56
X-je
X-je is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:

HAHAHAHAHA
Khoop da da ni waar is!!!
Nee hoor
Niemand die door heeft wat wij bedoelen

X-je
Oud 02-06-2002, 13:03
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Ben01 schreef:

doei
mooi puberverhaaltje.
Oud 02-06-2002, 13:06
bam
bam is offline
Citaat:
Oen schreef:

Zuur lijkt me sterk aangezien het toch basisch is. Verder ben ik zelf niet zo'n proever.

De smaak "Zuur" heeft helemaal nix met de Ph-waarde te maken.
----Oen ----

Laatst gewijzigd op 02-06-2002 om 13:11.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 14:08
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
bambix schreef:

De smaak "Zuur" heeft helemaal nix met de Ph-waarde te maken.
----Oen ----
Toch wel. Juist doordat een zure stof zo'n karakteristieke smaak heeft die we zuur noemen onderscheidt het zich van basische stoffen zoals sperma, dat een visachtige geur heeft, wat op een aminehoudende, dus basische samenstelling duidt. De smaak die wij zuur noemen heeft dus wel degelijk met de Ph-waarde te maken.
Oud 02-06-2002, 14:30
Snaggerske
Snaggerske is offline
Bij mij zal het wel naar bier smaken vrees ik
Oud 02-06-2002, 14:33
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Snaggerske schreef:
Bij mij zal het wel naar bier smaken vrees ik
Oud 02-06-2002, 17:15
pinokio
pinokio is offline
k vind mn eigen gedoetje (ja t komt wel eens op mn poten)(=aflikken haha) een beetje zoetig, maar toch ook weer een beetje zout. mmmmz, tja. M'n vriendin vind t niet 'vies' ook niet zo iets van 'heeeeeeeee lekker, doe me eens een fles van dat gedoe'

Lijkt me logisch ook
Oud 02-06-2002, 17:27
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
X-je schreef:

Iemand een poging?

X-je
Dingen die de smaak sterk bepalen:

Bier: Bitter
Fruit: Zoet
Roken: Bitter (en soms zelfs een sigarettenrook smaak)
Oud 02-06-2002, 17:36
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Mijne smaakt een beetje zout, inderdaad naar zeewater wat een ander ook al zei net.
Oud 02-06-2002, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ben01 schreef:

doei
Jij bent echt idioot. Daar ga je toch geen eisen tegenover stellen?! Misschien is beffen wel het enige waar zij van klaar kan komen, terwijl jij zoveel meer hebt, en dan laat je haar dat gewoon niet toe, alleen omdat jij zo graag gepijpt wil worden.

Bijzonder triest figuur.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:

Toch wel. Juist doordat een zure stof zo'n karakteristieke smaak heeft die we zuur noemen onderscheidt het zich van basische stoffen zoals sperma, dat een visachtige geur heeft, wat op een aminehoudende, dus basische samenstelling duidt. De smaak die wij zuur noemen heeft dus wel degelijk met de Ph-waarde te maken.
Vaag, ze zeggen toch altijd dat de vagina naar vis ruikt, maar dat is zuur?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 19:03
Ben01
Ben01 is offline
Citaat:
X-je schreef:

Nee hoor
Niemand die door heeft wat wij bedoelen

X-je
Oelang ga je er nu nog over zagen en bazelen? Pijp u vriend toch gewoon en je zal dan zelf wel zien wat het geeft. Vind jet goed? pijp em dan alle dagen, indien ni dan blijft et bij die ene keer. Is toch allemaal zo moeilijk ni? Smaken verschillen, dus doe et nou gewoon maar.
Laat me allesinds weten hoe jet vond
xxx
Oud 02-06-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ben01 schreef:

Oelang ga je er nu nog over zagen en bazelen? Pijp u vriend toch gewoon en je zal dan zelf wel zien wat het geeft. Vind jet goed? pijp em dan alle dagen, indien ni dan blijft et bij die ene keer. Is toch allemaal zo moeilijk ni? Smaken verschillen, dus doe et nou gewoon maar.
Laat me allesinds weten hoe jet vond
xxx
Laat haar (en de rest van de mensen inclusief ik) gewoon zelf weten of ze pijpen of niet. Als wij/ik/zij/weet ik veel wie het gewoon vies vind dan boeit dat jou toch niet? Alsof jij dr last bij hebt ofzo... Je hebt er nix mee te maken, laat ze lekker zelf beslissen!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 19:47
Ben01
Ben01 is offline
Citaat:
! am mE schreef:

Laat haar (en de rest van de mensen inclusief ik) gewoon zelf weten of ze pijpen of niet. Als wij/ik/zij/weet ik veel wie het gewoon vies vind dan boeit dat jou toch niet? Alsof jij dr last bij hebt ofzo... Je hebt er nix mee te maken, laat ze lekker zelf beslissen!
Uhm, x-je is dus wel mijn vriendin dus kheb er toch wel één en ander mee te maken.

Regels voor berichten