![]() |
|
Als ie heel gezond eet, veel sport, niet rookt, drinkt etc.... kan het zelfs zoet smaken
![]() Maja.. als je vriend rookt en drinkt... zit het niet echt mee voor jou! Jammerr ![]() Maybe kan je als ie bijna klaarkomt zeg maar zorgen dat "het goedje" achterin je mond vrijkomt.. dus dat het niet op je tong komt.. dan proef je er minder van. Moet je 'm alleen wel ver je mond in nemen.. GOOD LUCK!
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
verschilt volgens mij owk weer per persoon, bij mn eerste ex was het echt TE blech zout, die smaak is echt 2 dagen blijven hangen! Maar dat kan ook komen door hoe hij at, heel gekruid enzow..
Laat je vriend maar een week heel veel fruit eten, en geen dingen als ui en aspergers.. Van fruit wordt het zoeter |
![]() |
|
![]() |
Het is lullig voor mijn vriend maar ik vind het echt heeeeel erg smerig... laatst zat er een beetje sperma op mijn vriend zijn buik... wat ik niet zag... ik likte daar en begon spontaan te kokhalsen! Het was best lullig maar kan er ook niets aan doen...
Ik kan niet eens beschrijven waar het naar smaakt... maar laat ik het houden op vies... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Schijt aan het smaakje, wat maakt ut uit? Je hoeft het niet elke ochtend te drinken bij je ontbijt en niet na het eten dan is het toch goed? Voor die ene keer zou ik wel een uitzondering maken.
Ik wil het wel eens gaan proberen.. Anyway, ik hoorde dat als de vriend-persoon veel kiwi eet dat het kwakje (haha leuk woord) dan anders gaat smaken... Dat word kiwi's eten voor mijn vriend-persoon whahaha.. In ieder geval maakt het mij niet uit hoe t smaakt. Nou heb je nog geen antwoord op de vraag hoe het nou smaakt.. hmmm lekker onzinnig doeg Rosie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weten jullie wat ik haat? Jullie zitten altijd maar bezig van "bweik da smaakt slecht" en wat weet ik allemaal. Tzit em allemaal int hoofdje. Als je echt verliefd bent is sperma godendrank ![]() Hebben jullie er al es bij stilgestaan dat wij jongens ook jullie vocht slikken? En ik persoonlijk vind et zalig dat bij mijn vriendin te doen, gewoon et idee dat ik haar vocht van opwinding in mn mond heb, maakt me helemaal gek. Dus dames, hou es op met de gedoe dat et kweet ni hoe slecht is enzo, geniet van het meest opwindenste wat er is, je vriend die door jouw mond klaarkomt, geniet van de warme liefdesdrank! Dus x-je ik zou zeggen, probeer et maar es en je zal zien, je vriend zal nog nooit zo gekomen zijn dan wanneer hij in jouw mond komt. Veel plezier ! P.S. ik rook en drink niet, je mag altijd es komen proeven ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en laat je vriend dan es een week lang bijv. heel veel sinaasappels eten, elke dag iig eentje, en ms nog ander fruit erbij, laat em dan es in je mond komen en kijk es of het dan idd zoeter is, en niet meer zo bitter.. it worked for me, met mijn vocht dan, nog niet geprobeerd bij mijn vriend |
![]() |
|
![]() |
Meneer Ben, slik uw eigen godendrank en beoordeel of het lekker is.
Het verschil tussen sperma en vaginavocht is nogal groot, niet alleen de smaak is anders, maar ook de samenstelling.
||
Kunnen jullie ff comedie spelen zeg!
![]() Tja, godendrank... smakend naar honing en ruikend naar bloemenvelden in de lente.... als het zo zou zijn, zou elk meisje slikken he... ![]() Maar kvind wel dat je het eens geproefd moet hebben... Dus X-je, laat je gaan! (en den andere dus ook ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
doei
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Khoop da da ni waar is!!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
k vind mn eigen gedoetje (ja t komt wel eens op mn poten)(=aflikken haha) een beetje zoetig, maar toch ook weer een beetje zout. mmmmz, tja. M'n vriendin vind t niet 'vies' ook niet zo iets van 'heeeeeeeee lekker, doe me eens een fles van dat gedoe'
Lijkt me logisch ook
||
Citaat:
Bier: Bitter Fruit: Zoet Roken: Bitter (en soms zelfs een sigarettenrook smaak)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bijzonder triest figuur. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |