Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb je er nou ook daadwerkelijk last van dat je die dingen niet meer doet?
Ik bedoel, voel je je minder lekker in je vel zitten, verveel je je enzovoorts, of is het meer dat je vindt dat je het nog moet doen omdat je vindt dat je moet leren en omdat je het eerst ook leuk vind? Ik denk dat dat nogal uit maakt namelijk.. Het kan zijn dat je je over het algemeen kutter voelt en daardoor minder zin hebt in dingen, ookal vind je ze normaal gesproken wel leuk.. dan is het inderdaad een kwestie van jezelf dwingen het toch te doen denk ik, waarna je het vanzelf weer leuk vindt. Maar wanneer je vindt dat je die dingen moet doen moet je dat misschien loslaten, en het niet meer zo verwachten van jezelf. Op het moment zijn er misschien gewoon andere dingen die je bezighouden en heb je in je vrije tijd meer behoefte aan wat leeghoofdiger vermaak, daar is dan toch niks mis mee? Het gaat erom dat jij je lekker voelt bij wat je doet, als dat nu tv kijken en strips lezen is is daar niks mis mee, ookal leer je er ms weinig van.. |
![]() |
|
hmm misschien dat als je het wat rustiger aandoet met school dat je weer zin krijgt in die andere dingen
ik merk yhet zelf ook.. toen ik het heel druk had had ik nergens zin in en nu ik het rustiger aandoe heb ik weer overal zin in en wil ik weer vanalles beginnen.. het is denk ik het beste als je daar een balans in kan vinden. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Psychologie |
Problematische nieuwsgierigheid? Marc S | 108 | 10-03-2002 21:10 |