Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nee mijn vriendin is zo lief en ze accepteert zoveel van me, ik kan haar echt niet kwijtraken en ik wil met ahaar samenwonen en trouwen want ze is echt de perfecte vrouw, ze is knap en zeurt nooit, ze is lief voor me, en dat is gewoon geweldig
![]() maar nu weet ze niet meer wat ze moet denken omdat het nu al 3 keer gebeurt is, maar toch heb ik het gevoel dat dit helemaal goed gaat komen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
naast dat houd ze heel veel van mij maar eigenlijk kon ik er alle keren niets aandoen, helemaal de laatste keer was ik erin geluist dus ik heb geen hul pnodig maar zij denkt van wel dus dan wil ze me misschien terug |
![]() |
||
Citaat:
ik vind jou een ENORME LUL. zo
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
wat ben jij een enorme klootzak!
![]() types als jou mogen van mij eeuwig branden in de hel! ![]() ik zou je echt t liefst hoogstpersoonlijk keihard op je bek komen slaan! ![]() en ik zou je vriendin willen adviseren snel een ander te zoeken die haar WEL waard is. want dat ben jij dus duidelijk NIET! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() als jij niet zo'n lompe koe was zou d'r ook nix te chanteren vallen!! |
![]() |
|
![]() |
*zucht* sommige mannen snap je gewoon ook niet he!je bent echt een sukkel en mag van megageluk spreken dat ze je die 3 keer nog wel terugwilde,alleen al het feit dat je liegt over je psyhobezoek zegt al hoeveel je van haar houst,ook gelogen!je geeft dus geen flikker om haar en maak je maar klaar voor nummertje 4 dan.........
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
ten eerste: je kijkt te veel GTST. Die aap daar zegt ook naar een psycholoog te gaan om zijn vriendin terug te krijgen. (altijd al gezegd dat GTST slecht is voor mensen!)
ten tweede: dus, je bedriegt eerst je vriendin 2x, beloofd vervolgens dat het niet meer gebeurt, dan gebeurt het een dag later weer, en omdat je niet wil dat je vriendin daar achter komt, bedrieg je haar vaker! En als ze erachter komt wil je gaan liegen om het goed te maken! IK VIND JE EEN ONGELOOFELIJKE LUL! Ik hoop echt dat je vriendin je dumpt. Zo iemand als jij is niet te vertrouwen!
||
![]() |
Citaat:
Nix terug kunnen doen whahahahahahahaha. Het spijt me echt maar jij bent gewoon ontzettend SNEU |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik hoef ook niet veel van mijn vriendin te houden om met haar samen te gaan wonen ik hou wel van haar denk ik ik geef iig wel om haar en hoe ze zich voelt en nu die affaire met marisa voorbij is kan ik weer met een schone lei beginnen en zorgen dat ze me weer gaat vertrouwen! |
![]() |
||
Citaat:
Daar heb ik trouwens nog een mooi verhaal over. Een collega van mij die sloot bij een van zijn vroegere jobs alle calls met gebruikers fouten af met ESDB. Zat hij een keer in vergadering met de managers, kwam er zo'n opmerking van een van die gasten. "Dat ESDB dat komt wel vaak voor, daar moeten we toch wat aan doen" ![]()
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En jij denk vertrouwen te herstellen door te gaan liegen?
||
Citaat:
Hoe kun je nu alleen al dneken dat je weer met een schone lei kan beginnen als je nu alweer van plan bent om tegen haar te liegen? Waarom denk je uberhaupt dat je dat verdient? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jongen als dit waar is ben je ziek in je hoofd en het klopt niet wat je zegt. jij kan er altijd wat aan doen. jij kan nee zeggen.. als je het echt wilt ben je wel zo sterk om nee te zeggen.. dat weet iedereen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze gaat me wel weer vertrouwen als ik haar zeg dat ik weet dat ik een probleem heb! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik denk niet dat ik dat verdien! ik weet wel dat ik het beter anders had kunnen doen ook al zat ik niet heel erg fout, maar ik had het wel kunnen voorkomen maar als zij met me gaat samenwonen, krijg ik meer dan ik verdien! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat blijkt ook uit het feit dat ze je nog een 3e kans geeft.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
The conversaaition. #201 Swlabr | 503 | 11-05-2008 20:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Wie wordt de winnaar van de verhalenwedstrijd? Ieke | 10 | 25-04-2004 13:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Een klein oranje pilletje Ieke | 0 | 15-02-2004 15:59 |