Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Heb ik ook gehad hoor. Perongeluk close gedaan (alt f4 ofzo, maar in verkeerde venster -> van publisher) en ik wil dus annuleren.. klik ik op No ipv Cancel. Pfff hele publicatie weg!
![]() Dan baal je echt wel even, omdat het je eigen stomme schuld is.
|
Autosaves worden volgens mij alleen aangemaakt als je het document al een keer hebt opgeslagen. Dus dan maakt hij onder het typen af en toe autosaves, waardoor je niet álles kwijt raakt dat je hebt getypt tussen je eerste save en het moment dat er iets mis ging.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
aha.. sja. ik was bijna klaar gister, leesverslag NL. ik flipte echt.. sjezus.
ik kreeg steeds van die berichtjes: wilt u dit-en-dit installeren. dus na de 50e keer tiepte ik gewoon fijn door. opeens alles weg. was dus gevraagd of ik wilde opslaan of niet. grr. ik ha het btw wel al een keer opgeslagen. nouja.. iig bedankt voor de reacties. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |