Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2003, 18:41
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Wanneer zijn jullie voor het laatst met de politie in aanraking geweest? En waarvoor?

Ik ehm 2 maanden geleden ofzo, omdat ik aan de buitenkant van 3 mensen fietste. Daar moest ik wel mooi 23 euro voor betalen maar gelukkig hebben we het door 3en gedeeld
Oud 07-05-2003, 18:42
Talon
Talon is offline
ik heb ze gisteren en vandaag gebeld
Oud 07-05-2003, 18:44
Knutselsmurfie
Citaat:
Talon schreef op 07-05-2003 @ 19:42:
ik heb ze gisteren en vandaag gebeld

Omdat?
Qamra
Qamra is offline
Paar keer met fietslicht-controles. Keertje kwam een motoragent naast me rijden of ik wel niet te hard reed op mijn blinkende scootertje (zucht.. pak iemand op die te hard rijdt zonder helm ofzo..)

Verder nooit

Oeh ja een politie-agent vroeg me eens naar de weg toen ik nog postbode was (die mensen hebben toch z'n duur GPS-systeem??)
Taeke
Taeke is offline
Nog nooit eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 18:50
Ketjing
Ketjing is offline
Nog nooit
Oud 07-05-2003, 18:51
cyber ian
cyber ian is offline
tja nie boos worden als er mensen bij zitten zeg het al vast

was naar een wedstrijd rkc fc zwolle geweest met een paar vrienden en zwolle had verloren toen de supporters bus weg rijd zwaaiden we ze vriendelijk uit hun deden hun middelvinger opsteken naar ons wij doen het terug staat oompje agent achter ons moesten we niet meer doen onze middelvinger opsteken anders mochten we een ridje naar het hoofdburo dat kwam er uit naar een of andere pep-talk
Oud 07-05-2003, 18:52
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
ik bel ze wel s omdat mn gestolen fiets voor de rechter komt

nogal uitzonderlijk voor een fietsendiefstal

telt dit wel voor met de politie in aanraking komen?
Met citaat reageren
miro
miro is offline
Vorige week heb ik de politie gebeld omdat er om 3 uur s nachts een fietser op de snelweg fietste...
Met citaat reageren
Secreet
Secreet is offline
Zie ze dagelijks
Oud 07-05-2003, 18:54
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
ik stak un paar maandjes geleden erges over en toen kwam dr zown wout naast me rijden in zown ooow zoow stoere wagen en die begon een vaag verhaal tege me aan te lullen waarom ik uit moest kijken daarzo en blablabla (ga iemand anders lastigvallen)

ik riep maand geleden nog kl00tzak tegen een wout, omdat ie onredelijk deed tegen iemand, hij keek wel op, maar kwam me nie 8erna ofsow
Oud 07-05-2003, 18:55
miro
miro is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 07-05-2003 @ 19:54:

ik riep maand geleden nog kl00tzak tegen een wout, omdat ie onredelijk deed tegen iemand, hij keek wel op, maar kwam me nie 8erna ofsow
stoer...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 18:55
gary moore
gary moore is offline
eregisteren nog
Oud 07-05-2003, 18:56
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
miro schreef op 07-05-2003 @ 19:55:
stoer...

vind je???

nee man tulijk is dat niet stoer maarja in zulke situatie zeg ik nooit iets anders...kannik het helpen
Oud 07-05-2003, 18:56
gary moore
gary moore is offline
Citaat:
ik stak un paar maandjes geleden erges over en toen kwam dr zown wout naast me rijden in zown ooow zoow stoere wagen en die begon een vaag verhaal tege me aan te lullen waarom ik uit moest kijken daarzo en blablabla (ga iemand anders lastigvallen)

nu nog leren typen
Oud 07-05-2003, 18:58
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
gary moore schreef op 07-05-2003 @ 19:56:
nu nog leren typen
ja meneer

tis hier de kantina zeg....
Oud 07-05-2003, 18:59
WolterB
WolterB is offline
nog nooit dacht ik
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 07-05-2003 @ 19:58:
ja meneer

tis hier de kantine zeg....
Gimmeshelter
Gimmeshelter is offline
uhm k was op een verboden terrein een hut aan t bouwen(ik als net-sinds-een-dag-brugger) en dat vond de politie niet zo leuk
k was btw ook muntjes op de rails aan t leggen(t was langs t spoor), want dan worden ze zo mooi plat maar de ns was een beetje bang dat we stenen op de rails aan t leggen waren, dus hadden ze de politie gebeld
Oud 07-05-2003, 19:03
Knutselsmurfie
Citaat:

En dat is 13
Waar moet dat heen met die jeugd van tegenwoordig
Besteed je tijd liever aan goed Nederlands leren!
Oud 07-05-2003, 19:37
the tourist
the tourist is offline
Vorig jaar december, ik kreeg een bekeuring omdat ik zonder licht fietste
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:42
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 07-05-2003 @ 19:41:
Wanneer zijn jullie voor het laatst met de politie in aanraking geweest? En waarvoor?
zo'n 3 weken terug, verstoring van de openbare orde en drinken in 't openbaar. (groepsexcursie a'dam hehe )
Oud 07-05-2003, 19:43
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
laatst
omdat we met zn 3en naast elkaar fietsten
hoefde geen 23 euro te betalen
Oud 07-05-2003, 19:44
Dminor
Dminor is offline
Door rood licht gereden, zo'n 3 jaar geleden
oh nee, mijn fiets is laatst gestolen

hey, toen heb ik geen aangifte gedaan
uhm...
oh ja, ik weet het: iemand had mij geslagen en net op dat moment kwam er een politieagent langs, waarom die er dan niet even bijroepen hč.
Oud 07-05-2003, 19:51
Verwijderd
maandag, we zaten onder een afdakje een joint te draaien bij Bevrijdingspop en nadat er hele legers politie voorbij waren geweest die er niets van zeiden, kwam er zo'n lief gladgeschoren broekie vragen of we dat niet thuis konden doen
wat wij helemaal niet erg vonden want die regen was toch kut
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2003, 19:51
hanki2*2
hanki2*2 is offline
toen ik laatst in pappies auto reed zonder rijbewijs.. (kben 16..) maar geen bekeuring gekregen.. alleen ff babbeltje gemaatk:-)..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:55
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Ramlothiel schreef op 07-05-2003 @ 20:51:

wat wij helemaal niet erg vonden want die regen was toch kut
waarom ging je dan niet meteen naar huis?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:59
Atje85
Atje85 is offline
Ikzelf alweer zo een 3 jaar geleden ofzow, toen ik sochtends in de winter mn verlichting niet aan had staan. Ik hoefde m ff aan te zetten en ik mocht weer verder

Voor mn vaders auto toen ik geld moest gooien (betaald parkeren) wil ik net naar de auto toelopen met t bonnetje(er lag geen oud bon in de auto), komen er van die melkertbaan-troelas langs en dan helemaal stoer doen aslof ze macht heeft hele discussie maja was voor een paar turkse winkels en die hadden zelf ook wel eens ruzie met hen dus opeens stonden er 20 man ofzo
kwam ook nog politie bij met motor, busje etc. mja ach zo maak je ook eens wat mee

maar uiteindelijk gingen ze allemaal weg zonder ook maar 1 bon te schrijven
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 07-05-2003 @ 20:55:
waarom ging je dan niet meteen naar huis?
waren met een groep, en ik hoopte eigenlijk stiekem dat het nog droger of op z'n minst leuker zou worden, maar dat gebeurde dus niet
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:06
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Ramlothiel schreef op 07-05-2003 @ 21:04:
waren met een groep, en ik hoopte eigenlijk stiekem dat het nog droger of op z'n minst leuker zou worden, maar dat gebeurde dus niet
aha maar als die agent er nix van had gezegd waren jullie dus wel daar gebleven
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 07-05-2003 @ 21:06:
aha maar als die agent er nix van had gezegd waren jullie dus wel daar gebleven
neuh, dan waren we ook weggegaan alleen dan hadden we eerst die joint nog afgemaakt

geh en kheb een keer een bekeuring gehad omdat ik ergens overstak waar geen zebrapad was... pure evil
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:10
Verwijderd
Nog nooit van de verkeerde kant. Ik heb wel een paar keer aangifte gedaan van strafbare feiten.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:23
Balance
Balance is offline
4 jaar terug ofzo waren we aangereden en kregen we aldoende met de politie te maken, maar nog nooit in de zin van een boete krijgen ofzo..
Oud 07-05-2003, 20:33
qghp
qghp is offline
ik ga morgen heen om te kijke of mn discman heel mischien is teruggebracht (die kans is niet al te groot maar kan altijd proberen)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:41
Thomas
Thomas is offline
Eigenlijk maar een keertje. Ik was met een stel vrienden stappen en we waren nogal lam, waardoor we op straat gingen liggen oid. Ik weer er zelf niet zoveel meer van, maargoed. De politie sommerde ons om te gaan staan anders konden we mee.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:46
Shock
Shock is offline
Politie-ambtenaar buiten functie net nog, in functie, euhm, was denk ik met een bromfietscontrole (was goed afgelopen)
Oud 07-05-2003, 20:50
ThotHermeS
ThotHermeS is offline
en voor geen goud wordt ik een wout!!
Oud 07-05-2003, 21:07
Upke
Upke is offline
Citaat:

Stom bruggertje, echt hele stoere indianenverhalen die je hier vertelt... Ga maar vlug terug naar je speelhoek.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 21:21
miro
miro is offline
Citaat:
ThotHermeS schreef op 07-05-2003 @ 21:50:
en voor geen goud wordt ik een wout!!
Strandpolitie te paard lijkt me nou echt een leuk beroep. Bereden politie sowieso.. Maar mn omgeving vindt het niks voor mij

Ik wilde naar de bereden politie kijken
Ik wilde naar de bereden politie gaan
ik dacht dan kunnen we eerst nog wat bami eten
en daarna met zijn allen langs de weg gaan staan

kut doe ik t zelf
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 21:24
Verwijderd
Gare politie, altijd zeuren ze weer als ik door de stad fiets als er gewoon helemaal niemand loopt! Dat 's toch mislukt! Laat ze lekker enge mensen gaan oppakken die het verdient hebben ofzo...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 21:29
Korsakoff
Korsakoff is offline
bij mijn in gorinchem merk je echt dat de politie meer achter je geld aan zit dan achter de criminelen. k heb al een paar keer n boete gekregen voor verkeerd oversteken. (ja dat kan echt. dag 28 euro) en een boete toen ik niet wou doorlopen bij een ongeval. logisch een vriend van me was net aangereden, boete is later (na 3 maanden brieven schrijven naar de officier van justitie) wel kwijtgescholden.
Oud 07-05-2003, 21:54
Verwijderd
*denkt*
Nog nooit eigenlijk... 't Enige wat ik me herinner van contact met een agent was toen ik vier was, achter op de fiets bij m'n moeder, en naar een agent schreeuwde;'Dag, lieve meneer de politie-agent!!!' En toen schreeuwde hij;'Dag lieve jongen!' Maar ja, ik was dus een meisje... duurde niet lang meer voor mensen dat door hadden, m'n haar begon al te groeien
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 21:55
Verwijderd
2 jaar geleden omdat ik vroegtijdig met illegaal vuurwerk een prullenbak aan het opblazen was
Met citaat reageren
PV
PV is offline
kan 't me niet herinneren
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Super_Marianne schreef op 07-05-2003 @ 22:24:
Gare politie, altijd zeuren ze weer als ik door de stad fiets als er gewoon helemaal niemand loopt! Dat 's toch mislukt! Laat ze lekker enge mensen gaan oppakken die het verdient hebben ofzo...
'k Liep een keer door 't voetgangersgebied in 't centrum en kreeg vervolgens een fiets tegen me aan Gewoon om fietsen of niet fietsen, als iedereen het doet, is het nog niet meteen góed.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 22:03
DaDude
DaDude is offline
1 keer was mijn fiets gestolen, en een andere keer had ik geen reflectors op mijn nieuwe fiets
Oud 07-05-2003, 22:11
Verwijderd
nee, ze hebben me nooit opgepakt voor die bankoverval.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 22:17
Denise84
Denise84 is offline
Paar maanden geleden dat ik mijn licht aan moest doen, maar ze stopten niet eens om me dat te vertellen.
Vorig jaar zomervakantie omdat ik mijn ID in het water had laten vallen en nu op de bodem ligt van de Langweerderwielen
En daarvoor kan ik me niet herinneren. Volgens mij ben ik er nooit mee in aanraking gekomen voor boetes o.i.d.
Oud 08-05-2003, 06:31
AlopiA
AlopiA is offline
Ik ga beginnen aan de haast onmogelijke taak het stukje van Dark tish te ontcijferen.
Wish me luck.

Citaat:
ik stak een paar maandjes geleden ergens over en toen kwam er zo' n politieagent naast me rijden in zo'n stoere wagen en die begon een vaag verhaal tegen me aan te lullen waarom ik uit moest kijken daar en blablabla (ga iemand anders lastigvallen)

ik riep maand geleden nog kl00tzak tegen een politieagent , omdat hij onredelijk deed tegen iemand, hij keek wel op, maar kwam me niet achterna ofzo
[edit] Zelf ben ik 1 keer met de politie in aanraking gekomen, maar toen was ik het slachtoffer[/edit]
Oud 08-05-2003, 07:08
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 08-05-2003 @ 07:31:
Ik ga beginnen aan de haast onmogelijke taak het stukje van Dark tish te ontcijferen.
Wish me luck.
doe niet zo kinderachtig zij is nog maar 13
en hij wou gewoon aandacht hebben denk ik

mzzl maradinus

tevreden "breg"??

Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 06:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten