Advertentie | |
|
![]() |
|
uuuh neje das niej raar
![]() ik was er ook nog niet echt mee bezig pas vorig jaar vort eerst egt verliefd geworde dit jaar gezoend dus zeg maar uit van mn 14de jaar maar mn zusje zat vorig jaar in groep 8 (ze is truggezet) en daar hadden al die meisjes van 12 het over piercings make-up en vriendjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het valt me ook echt op dat de bezoekers steeds jonger worden. Ik kom hier al een hele tijd, en zie de laatste tijd steeds meer posts van 12-14 jarigen. |
![]() |
|
Op m'n twaalfde vond ik jongens geloof ik eng en raar, maar wel leuk om mee te voet- en trefballen.
Nou ja ontopic ik denk dat het een algemene trend is dat mensen steeds eerder volwassen worden en dat is dus ook te zien aan dit forum, ja.
|
Ik was absoluut niet op dezelfde manier met liefde bezig als nu (en gelukkig ook maar
![]() ![]() Ik denk dat veel mensen het te serieus nemen omdat ze door de bril van hun eigen gevoelsleven naar de topics en reacties van mensen in een heel andere levensfase kijken, terwijl die het allemaal heel anders beleven. Een meisje van 12 dat een vriendje wil, vind ik niet raar. Ik had toen ook wel eens 'verkering' en vond dat best spannend en stoer ![]() Op je 12e hang je er een beetje tussenin dus naar mijn mening is het helemaal niet raar als je dan een beetje interesse krijgt en op zoek gaat naar informatie en verhalen. Wij lazen ook in tijdschriften over dingen waar we eigenlijk zelf nog te jong voor, maar al wel geïnteresseerd in waren. Mja, ik begin me nu oud te voelen ![]()
Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 16:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ja, en dan denk ik toch wel dat het beter is dat ze die vragen wel stellen, dan niet.. Ik was op mijn 12e heus wel bezig met jongens, had ook zat vriendjes, maar wanneer is iets nu echt een vriendje?? Echt serieus was het dus niet! Dat komt pas nu...
Ik had niet eens voorlichting gehad van mijn ouders, en je krijgt voorlichting in de derde, tenminste bij ons op school.. Ik had dus liever gehad dat ik al de dingen waar ik toen over piekerde gewoon kon vragen, en dan dus op een forum, want dat is altijd makkelijker!
|
![]() |
ik ben nou wel eens bij een groep mensen waarvan zowat alle 12/13 jarige mensen [waar ik overigens niet mee omga] zijn ontmaagd.. ze vinden mij met mijn 15 jaar dan ook erg vreemd dat ik niet wil zoenen.. errrg irritant
![]() maar ontopic : ik vind het op zich niet erg dat er jongere mensen zijn [niet dat ik zelf nou zo oud ben] want het lijkt me toch handig voor hun, zoals iemand al eerder meldde, dat ze bepaalde dingen op een forum kunnen vragen..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De bezoekers worden steeds jonger, omdat steeds meer jonge mensen internet ontdekken.
En toen ik 12 was, was mijn hele klas bezig met verkering. In het jaar dat ik in de eerste zat, hebben 6 klasgenootjes verkering aan mij gevraagd (of een vriendje op me afgestuurd om dat voor hun te doen). Je kunt het niet vergelijken met de verkeringen/relaties die mensen van 15-20 hebben, en nog minder met de relaties die mensen boven de 20 hebben. Iemand van 12 staat aan het begin van de puberteit. De meeste twaalfjarigen hebben de verliefd-word-hormonen al, en kunnen dus verliefd worden. Ze beleven het alleen heel anders dan een 15jarige, 20jarige of 25jarige dat doet. Ik was bijna de enige uit de klas die nog nooit 'verkering' had gehad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
*kuch*
Ik zoende voor het eerst toen ik twaalf was...en heb ook twee vriendjes achter elkaar gehad toen ik 12 was, en die laatste was toch wel behoorlijk serieus (ook al duurde het maar 2 maanden, maar we waren wel echt bijzonder erg verliefd). BTW: ging niet verder dan zoenen toen hoor, dat kwam pas op mijn 13e, toen een vakantievriendje aan mijn borsten mocht zitten van mij... Echte sex kwam pas op mijn 16e, en ik was al bijna 17....
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik snap er ook geen hol meer van. Het roken en blowen was al flink verjongd, maar die sex!!!! Pffffff, en het ergste is dat ze dus echt geen hol verstand hebben van waar ze mee bezig zijn. 1 blinde shitzooi. En de schuld ligt bij Phatnet, want daar verenigen alle koters zich om te daten!! Ik kan het weten, want mijn broertje is daar gedoopt. Anti-Phatnetters aller landen, verenigt u! en los daarvan, tering, stuur die kindjes naar bed ofzo?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moest even reageren op deze rare quote! Waar heb je het over man? Ik was zelf hardstikke slim toen ik 12 was. Althans, dat dacht ik toen. Het is namelijk gewoon bullshit. Als je wat ouder bent dan zie je wel dat jij - kotertje dat zich beledigd voelt - gewoon een klein ukkepukje bent! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik maakte mij in groep 8 iedere dag op, gewoon omdat ik dat stoer vond en erbij wilde horen.. (in de brugklas deed ik het al niet meer en nu nog steeds bijna niet) Maar het stelde allemaal echt nix voor hoor, zo onschuldig als het was.
Ik had ook veel vriendjes, maar het ging nog niet verder dan handje in handje lopen.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Mee eens..
relatie problemen op je 12-13de.. tja das gewoon niet echt serieus.. vanaf 16 zou ik ze zelf serieus nemen.. Is een betere leeftijd.. en dat zeg ik niet alleen omdat IK ook 16 ben.. ( bijna 17 maar boeiend)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() sjongejonge wat een taaltje.. probeer ik mense wijs te make dat 14 jarige een normale best serieuze relatie kunne hebbe.. kom jij met je achterlijke pubertaaltje dat ook vertelle.. jah gelooft niemand me meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Evaluatie geen Tiswah topic Kitten | 72 | 11-05-2009 20:46 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 11-01-2007 14:18 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #47 BananaSplit | 493 | 14-01-2006 13:01 | |
'Geen drankverkoop meer aan jongeren onder 21' Wawl | 280 | 10-11-2005 18:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Beschrijving] Zaterdagavond Verwijderd | 9 | 22-08-2004 22:45 | |
Lifestyle |
De gemiddelde kledinguitgaven van jongeren Spyker | 15 | 31-05-2002 09:04 |