Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Wat een kick-ass film is dit zeg! Zeker beter dan deel 1! Er waren gigantisch veel cameos van andere Mutants:
------SPOILERS------- Shadowcat - Meisje dat door haar bed valt als Stryker de mansion aanvalt. Beast - Hank McCoy is te zien op tv als Mystique die bewaker een pilletje geeft. Jubilee - Ook een paar keer in beeld. Colossus - Als je die niet gezien hebt ben je zeker in slaap gevallen of op de verkeerde moment naar de wc gegaan ![]() Siryn, Theresa Cassidy - Dat meisje dat keihard schreeuwt als Stryker aanvalt. Als Mystique door de pc van Stryker gaat zie je ook veel namen van bekende mutants: - Franklin Richards - zoon van Mr Fantastic - Victor Creed - Sabretooth - Remy LeBeau - Gambit ![]() en nog een paar..... -----SPOILERS------ Kan niet w88 op deel 3 >>> Dark Phoenix ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Actiescènes waren een stuk beter dan in de eerste film(waarin ik voornamelijk de actiescènes belachelijk slecht vond). Jammer genoeg was voor mij persoonlijk het hoogtepunt qua actie in het begin al. Wel een beetje jammer dat Nightcrawler voor de rest van de film een beetje irritant loopt te doen.
Het plot was interessant, jammer dat er maar ongeveer een kwartier of zo aan karakterontwikkeling inzit. Maar dat ligt misschien meer aan mij omdat al die karakters me al bekend zijn. Wel leuk dat we nu vrijwel zeker weten wat er in het vervolg komt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze kunnen toch nog alle kanten op ? Ik hoop op gambit ![]() ![]() Of Bisshop door Wesley Snipes ![]() Of Cable door Ahnuld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *SPOILER* Phoenix-saga, of iig iets er mee te maken. |
![]() |
||
Citaat:
Als er geen SENTINELS inzitten dit keer dan schrijf ik hem bij voorbaat al af.
Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 23:23. |
![]() |
|
wat een GEWELDIGE film
************SPOILER**************** de pheonix is een teken van vernieuwd leven, terugkomen. Die zag je in het water, is dus ook wel symbolisch ervan dat Jean Gray terugkomt in het volgende deel (niet dat we daaraan twijfelden ![]() en tja, jean gray heet later pheonix ************END SPOILER************ anyways, geweldige personages, vooral nightcrawler en pyro
Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 23:41. |
![]() |
|
![]() Wie komen er nu allemaal nieuw in X-Men II? (Sorry, nog niet gezien..) Ik keek vroeger wel altijd naar de serie in Deel I kende ik iedereen nog wel, maar nu vang ik allemaal namen op die me niet bekend voorkomen.. Wie heeft er ergens zo'n lijstje? ![]() ![]() Btw.. Is it me or is Anna Paquin the hottest girl on earth? *whipes sweat off forehead*
||
Citaat:
![]() Jubilee heeft pyrotechnische gaven. Oftewel ze kan vuurwerk uit haar handen laten komen. Ook Jubilee heeft cameos in de film! ![]()
Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 00:06. |
![]() |
||
Citaat:
>>>Dark Phoenix<<< ![]()
Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 00:14. |
![]() |
||
Citaat:
Toen ging ze dat nerderige meisje heel mooi opmaken enzo ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
SPOILERS Citaat:
Ik denk persoonlijk dat Jean al uit haarzelf enorm krachtig was/zou worden, en dat de gebeurtenissen in X1 en X2 haar krachten in een soort van stroomversnelling doen ontketenen wat mentaal misschien "te veel" voor haar was. |
![]() |
||
Citaat:
Gambit is dus absoluut de koelste x-men die er is ![]() Jubilee deed inderdaad mee, nou ja mee, Storm noemde een meisje Jubilee. De openingscene was trouwens ook de meest stoere scene in de hele film ![]() Ander leuk stukje: "Who is that guy? " "My name is Kurt Wagner, but in the Munich circus they called me.." "Yeah whatever" ![]() Ook beast deed heel even mee. Als Mystic die dikke guard aan het verleiden is in het cafe staat op de chtergrond de Tv aan met daarop een professor die aan het woord is. Naam: Hank McCoy ![]()
Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 15:34. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Kben gister voor de 2e keer naar X-Men 2 geweest. Wat een gigantisch goeie film zeg! Vooral onze Famke heeft goed werk afgeleverd
![]() ![]() Wolverine kicks some serious a$$ ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 | |
Films, TV & Radio |