Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
er komt in iedere geval een grote chill hoek met heel veel kussens en relaxte loungemuziek enzo ( supervette muurschilderijen en super gave posters waar van je gaat zweven
![]() en een supergrote schommel en zo en dan ook nog een PC hoek met grote boxen waaruit heel veel geluid kan komen ![]() ![]() en voor de rest zou ik het niet weten ![]()
|
even er vanuitgaande dat het een beneden verdieping met mega-tuin is:
ik zou dmv houten schotten en echte muren toch wat kamers creeeren. Een mooie grote lichte slaapkamer: groot gietijzeren 2 persoonsbed. Wel gordijnen waar bijna geen licht doorheen komt. Maar als de gordijnen open zijn moet het wel mooi licht zijn. Creme kleurige muren. Maar de muur waar het bed met het hoofdeind tegenaanstaan iets van mooi donkerrood ofzo. Verder een tv op de kamer, altijd handig als je lamlendig in bed ligt. Badkamer: mooie warme badkamer, met vloerverwarming en groot rond bad. Ook een douche en toilet en wastafel. Ergens moet er ook een infraroodcabine zijn, waar je minimaal met z'n tweetjes in kunt. Dan natuurlijk een mega grote woonkamer/keuken. De achterwand van de kamer gaat eruit en daar komen grote openslaande glazen deuren in. De kamer zelf is gezellig, met mooie grote bank, tafeltje, grote tafel voor als we eters krijgen. Ook een mooie open keuken met een soort bar/aanrecht dinges. keramische kookplaat, grote amerikaanse koelkast waar ijsklontjes uit de deur komen maar wel in een mooie kleur. Tuin: vanuit de openslaande deuren stap je op een houten veranda met schommelbank enzo. De tuin is groot met veel gras en in de borders kleurige bloemen en planten. Oja en aan de muren zoveel mogelijk boekenkasten en boeken as possible. (in de woonkamer natuurlijk ook de normale zut, kastje, tv, dvdspeler, cd speler, dolbisurrounddinges e.d.)
Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 10:27. |
![]() |
|
ik zou het helemaal hoogpolig tapijt op de muren en op de vloer en op het plafond. ik zou er mijn bureau inzetten en een kast. en ik zou mijn bureau zo maken van als in die reclame van da internet. en de vloer twee keer zo zacht maken.
en bed zou ik een net spannen 1 meter van het plafond. (kan natuurlijk als je een hoge kamer hebt) en daar dan in slapen
|
Ik zou honderd blikken verf kopen. Met mooie kleurtjes. bijv.
Ja. En dan zou ik in het midden zo'n verhoogd bed nemen. Waar je eerst twee trappetjes op moet om bij je bed te komen. Het podium verf ik dan oranje. Mijn chesterfield bankje komt zeer zeker weten mee. Lekker retro. En ik jat dan denk ik de computer van mijn vader mee. Ik wil dan een bad met van die pootjes. Dat laat ik in een hoek van de ruimte maken met een seksie chinees wandscherm ervoor. En verder stapel ik overal boeken op, gewoon op de grond. Omdat ik veel lees en ja de vloer. Veel tapijten denk ik. Van die ouderwetse dikke. [Edit] met die verf ga ik gooien spatten en kliederen. Mezelf tegen de muur aan gooien. Ja lekker impulsief maar net zo mooi als preciezie werk. Kan ik er iets aan doen dat ik gek ben???[/Edit]
Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 10:17. |
![]() |
|
Mijn kamer wordt heel kleurrijk vooral veel paars. Paars en lila en andere kleurtjes die daar leuk bij staan. Ik wil doorzichtige paarse gordijnen voor de ramen. In de ramen naast de deur wil ik glas in lood (Net zoals bij Charmed!
![]() ![]() Verder moet ik er nog ff overnadenken als ik meer weet hoor je het nog wel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Bosroes Verwijderd | 8 | 14-12-2007 17:13 | |