Advertentie | |
|
![]() |
|
neh ik heb niet echt van die dingen... cu2 en lj heb ik niet, m'n avatar heb ik ook zelf 'ns gemaakt een halfjaar geleden en m'n sig is ook niet iets wat iedereen neemt..
wat ik altijd wel vervelend vind, is 25 mensen met 1 avatar ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zal URL ff voor je zoeken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vandaar dat ik het niet kende ![]()
|
![]() |
Ik had net als andere PSOBD-leden een PSOBD-avatar, maar dat was eigenlijk alleen voor de promotie van de partij, nu heb ik mijn oude weer
![]() En ik doe natuurlijk ( ![]() ![]() Een cu2 heb ik ook, alleen daar staat niks meer op. Ik vind cu2 op zich wel leuk, LJ ook, alleen dat heb ik niet. Ik denk dat mijn nick wel vaker voorkomt op andere fora, maar dat weet ik eigenlijk niet. |
![]() |
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=kip En dan vooral het einde van de 1e en de hele 2e blz.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is ook iets wat 'hip' is de laatste tijd geloof ik: Iedereen kenbaar maken dat je zogenaamd 'anders' bent dan de anderen... wtf
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
How could you let it get this far 655321 | 51 | 08-03-2006 18:48 | |
Lifestyle |
Wat heb je nieuw? schimmel | 500 | 16-10-2004 20:38 | |
Lifestyle |
Het vasthouden aan een lifestyle. HenkMul | 85 | 15-10-2004 09:41 | |
Muziek |
Ik zoek muziek die lijkt op ; XzeoN | 24 | 20-01-2004 19:43 | |
Lifestyle |
Dingen die eigenlijk niet bij je lifestyle passen. Black Sugar | 60 | 16-06-2003 18:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"scholier geeft € 80 uit aan hippe schoolspullen" Vlooienband | 69 | 20-08-2002 19:12 |