Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 10:43
G.T.C.
G.T.C. is offline
Mijn nichtje en ik zijn echt heel close. Het is ook eigenlijk geen nichtje voor mij, maar een vriendin. Vroeger zou je geloof ik zeggen dat het je harts vriendin was
Anyway.....gewoon echt zo'n persoon die echt ALLES van je weet. Van alle relaties die je hebt gehad, tot aan wat voor beleg je s ochtends neemt op je brood
Waar je met al je problemen terecht kan, en waar je niet je best hoeft te doen om een beetje leuk over te komen. Waar je je no matter what op je gemak voelt.
Ik zou nog hele pagina's vol kunnen schrijven met wat ik bedoel, en wat mijn nichtje wel niet voor mij betekend, maar jullie hebben nu vast ook wel door om wat voor iemand het gaat.
Het is ook zo'n persoon waarvan het eigenlijk vanzelf sprekend is dat je er geen verliefdheid gevoelens bij krijgt. HEt is echt een vriend(in). En omdat je toch niet zulke gevoelens voor elkaar krijgt kan je ook zo goed met elkaar over weg.
Natuurlijk is er wel liefde in het spel. Je houd eigenlijk ongelooflijk veel van elkaar, maar puur uit vriendschap.

Ik zat er gewoon weer is, (zoals zo vaak) aan te denken hoe gelukkig ik mag zijn met zo'n iemand.
En ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die zo'n soort iemand hebben?
zal vast wel!!! maar toch.....ik was effe benieuwd
Oud 17-05-2003, 11:24
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb mensen die ik ken. en waar ik mee omga.
vrienden zou ik het niet perse noemen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 11:27
Verwijderd
Mijn vriend is mijn beste vriend.. Hij weet ook echt alles van me. Bij hem kan ik ook helemaal mijzelf zijn.
Ik vind het heel moeilijk om te huilen, maar ls ik bij hem ben kan het voorkomen dat dat zomaar gebeurd.
Dat is heel fijn. Het is fijn iemand te hebben aan wie je niets uit hoeft te leggen, maar dat het wel mag. Dat hij er gewoon is.
Ik heb niet zo heel veel vrienden (en dat mag zielig klinken, maar ik vind het opzich niet zo heel erg. Ik ken veel mensen, maar echte vrienden zijn de meesten niet..) en dan is het heel fijn dat je zo iemand hebt.

Wat fijn ook voor jou dat jij en je nichtje zo goed met elkaar kunnen opschieten. Hou het zo.
Vroeger was ik heel erg close met mn zusje, maar jammergenoeg is dat nu niet meer zo en dat mis ik toch echt heel erg.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 11:31
SexyLady
SexyLady is offline
Ik heb 4 goede vriendinnen!!! IK BEN ZO BLIJ MET ZE!! Ze zitten bij mij in de klas en we kunnen elkaar echt alles vertellen de 1 is wat closer met de ander maar we hebben echt geen geheimen voor elkaar en kennen elkaar echt door en door. Vooral ook denk ik omdat onze vriendschap zich 2 à 3 jr heeft moeten ontwikkelen en dit 3e jr gaan we zó goed met elkaar om!! I luv them!! En ik zou echt geen andere willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 15:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
hmm, zijn blijkbaar toch niet zoveel mensen die dit herkennen
Of het is gewoon dat niemand zin heeft om op dit topic te reageren
Oud 17-05-2003, 15:40
Last Resort
Last Resort is offline
ik heb wel goede vrienden/vriendinnen, maar niemand met wie ik zo close ben..., vind ik eigelijk wel prima
Oud 17-05-2003, 15:44
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik heb 1 hele goeie beste vriend, maar ik ben jammerlijk weleens op hem gevallen...dat is niet zo lekker in een goede vriendschap. Dan voel je je heel onzeker!
Oud 17-05-2003, 16:11
Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik heb behoorlijk wat vriendinnen, en daar ben ik helemaal happy mee Ook een van mij, weet alles van me... We zijn (zo ver ik weet) nog nooit verliefd op elkaar geweest, kennen elkaar al jaren. Dat vind ik persoonlijk behoorlijk bijzonder, je hoort vaak dat n jongen en meisje verliefd op elkaar worden/ zijn geweest.
Oud 17-05-2003, 19:17
Verwijderd
Zeker weten
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 19:43
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
even denken...

nee.. de mensen die ik tegen kom hou ik netjes in de catogorie waar ze horen. Hoe meer mensen dingen van je weten, hoe meer ze over je oordelen. Daarom is het een goede zaak jezelf nooit 100% bloot te geven. Het nadeel is dat hoe meer mensen ik tegenkom, hoe meer alle mensen op elkaar gaan lijken. Het contact blijft soms te oppervlakkig, maar ik vind het best zo. Juist omdat ik voor mijn gevoel met veel mensen om ga, hou ik ze op afstand. Als ik behoefte heb aan mensen, zoek ik ze op. Ze amuseren me.

Meer mensen hier die er iets van herkennen?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 19:48
Verwijderd
Ja.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 19:58
thugz-angel
thugz-angel is offline
nee
Oud 17-05-2003, 20:16
howshesings
howshesings is offline
m'n beste vriend zie ik praktisch elke dag en we weten idd wel ongeveer alles over elkaar.
hij krabt gerust aan z'n zak waar ik bij zit, en ik hoef ook echt m'n haar niet te kammen als hij langskomt want het boeit hem toch niet en mij dus ook niet meer... we zijn allebei al bezet, hebben ooit wel eens wat geflikflooid maar er is verder totaal geen (seksuele) spanning ofzo... echt geweldig, gewoon iemand van het andere geslacht waarbij je lekker jezelf kan zijn, gewoon kan zeggen wat er in je opkomt en gewoon een boer kan laten zonder je opgelaten te voelen...
Oud 17-05-2003, 20:45
Verwijderd
Ik geloof dat Qimm toch wel vrijwel alles over mij weet, iig wat gewoonten betreft en eigenlijk ook wel het meeste van wat mij overkomt.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 20:51
Quiana
Quiana is offline
Ja, m'n vriend iig, en nog een hele goede vriendin..
Oud 17-05-2003, 21:20
Verwijderd
mjah hoor.. die heb ik zeker weten!!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 21:33
Verwijderd
mun vriendin
en 1 goede vriend van mij die ik al ken vanaf groep 1..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 13:14
miss milano
miss milano is offline
kheb 2 goede vrienden, allebei totaal anders, maar allebei eg fantastisch. de 1e zit al 4 jaar bij me in de klas, en we gaan eg heel veel met elkaar om, hij weet ook alles van me, kent me zwakke eigenschappen, hebben in de klas altijd wel ff oogcontact en lol om iets. Als ik ergens mee zit, merkt ie dat ook meteen, en kan ik ut goed met um bespreken..., bedoel je zoiets als goede vriend? we hebben ooit wel iets voor elkaar gevoeld, maar het is nu gewoon echte vriendschap, hij heeft al heel lang un vriendin, en ik voel ook nix voor hem.

de 2e jongen ga ik altijd mee op vakantie, en sport ik mee, ga ik mee uit, winkel ik mee ( hij weet precies welke kleren ik mooi vind.. ) Toch hebben we het over veel minder diepgaande dingen, maar je voelt gewoon dat het goed is, we hoeven gewoon niet zulke gesprekken met elkaar te voeren, we weten dat we toch wel voor elkaar klaar staan..

best wel verschillend tog, nu ik ut zo opschrijf...
Oud 18-05-2003, 13:49
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
miss milano schreef op 18-05-2003 @ 14:14:
...we gaan eg heel veel met elkaar om, hij weet ook alles van me, kent me zwakke eigenschappen, hebben in de klas altijd wel ff oogcontact en lol om iets. Als ik ergens mee zit, merkt ie dat ook meteen, en kan ik ut goed met um bespreken..., bedoel je zoiets als goede vriend?...

...hij weet precies welke kleren ik mooi vind..

...je voelt gewoon dat het goed is...we weten dat we toch wel voor elkaar klaar staan...
Zulk soort vrienden bedoelde ik idd
Oud 18-05-2003, 13:58
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
jaa dat heb ik ook. ben ik egt heel blij mee! .. 1 Hele goeie vriend, ik weet egt bijna alles van hem en hij van mij, we hebben vaak dezelfde mening over dingen (en zoniet respecteren we dat..), met hem doe ik gewoon dingen die ik ook met *vriendinnen* doe, mensen denken vaak dat we wat hebben omdat we zo vaak bij elkaar zijn enzo. Maar er is dus niks dan vriendschap.
Dan heb ik nog 3 goeie vriendinnen aan wie ik bijna alles vertel, en nog een goeie vriend waaraan ik alles kan vertellen (en hij aan mij..) ik heb dan niet 789764 vrienden maar de vrienden die ik heb, daarbij kan ik dus wel egt mezelf bij zijn en ehm ja.. dat vind ik fijn
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 14:11
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
*SISTAH* schreef op 18-05-2003 @ 14:58:
--- tekst ---
Offtopic: Ik zag in je profiel dat je af en toe wel is gaat snowboarden. Doe je dat dan in snowworld? Of woon je meer bij Den Haag?

Kwas gewoon effe nieuwschierig . Zelf ben ik zo'n beetje snowboard verslaafd
Oud 18-05-2003, 14:23
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
ook offtopic :
snowworld is fijner, groter maar duurder. Kga liever daar dan bij snowdome (denhaag) .. maar als ik emt een groep ga ofzo gaan we vaak naar snowdome omdat et er zo goedkoop is *arm* =)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:10
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
mjah ik hebn beste vriend maar nu ben ik verliefd op hem geworden..
Oud 18-05-2003, 15:22
ABrules
ABrules is offline
die illusie heb ik ooit gehad ja, was best wel leuk enzo...
totdat er dingen gebeurde tja... uiteindelijk bleek het toch minder goede vrienden te zijn... en ik vertel tegen niemand alles, en niemand weet alles van mij...
het is meer zo dat veel mensen een klein deel van mij kennen ofzo... maar geen speciale mensen of speciaal goede vrienden ofzo...
Oud 18-05-2003, 15:45
Verwijderd
Marge/Adrenaline. (K)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2003, 15:47
Evito
Evito is offline
Nee ik heb geen vrienden!!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:36
Verwijderd
ik heb 1 hele goeie vriendin!! mijn allerbeste woman for life!!!
Ik kan alles aan d'r kwijt, ik ben er voor haar, zij is er voor mij, kan gewoon niet zonder d'r!

en ik heb een beste vriend, en dat is mijn vriend
ik kan ook alles aan hem kwijt, ook al moet hij dat soms uit me trekken
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:40
Piccola
Piccola is offline
Zo iemand heb ik niet... Ik wou dat ik zo iemand had!
Ik heb verder wel gewoon vrienden enzo hoor!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 18:05
howshesings
howshesings is offline
Citaat:
*SISTAH* schreef op 18-05-2003 @ 14:58:
mensen denken vaak dat we wat hebben omdat we zo vaak bij elkaar zijn enzo. Maar er is dus niks dan vriendschap.
dat ken ik, zijn moeder is er ondanks z'n huidige vriendin en de 2 die hij daarvoor had nog steeds van overtuigd dat we wat hebben... wel grappig
Oud 19-05-2003, 18:34
confabulatie
confabulatie is offline
ik heb ook een heeeeeeeele goede vriend....
vaak denken mensen dus ook dat we meer zijn dan alleen vrienden, maar ja wij weten zelf wel beter....

kan echt niet zonder hem!
pas, luv ya!
Oud 19-05-2003, 18:52
rooddraakje
rooddraakje is offline
Ik niet, en dat vind ik wel jammer. Heel vaak denken mensen toch weer dat je er wat achter zoekt.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 23:14
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
confabulatie schreef op 19-05-2003 @ 19:34:
ik heb ook een heeeeeeeele goede vriend....
vaak denken mensen dus ook dat we meer zijn dan alleen vrienden, maar ja wij weten zelf wel beter....

kan echt niet zonder hem!
pas, luv ya!
Right back at ya!!!!!
Oud 19-05-2003, 23:20
Blenderhead
Blenderhead is offline
ja.... die heb ik één.....en wat vind ik het altijd weer leuk om dat te zeggen
Oud 19-05-2003, 23:34
Warsocket
Warsocket is offline
ja 4 (1 is me ex..)
ow daar moet je blij mee zijn mensen waar je alles aan kan vertellen en die je door en door vertrouwd zijn een zegen
dat is gewoon de vriendschap waar het leven om draait prachtig
Oud 20-05-2003, 06:31
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb wel 1 vriendin die ik al een tijdje ken en waar ik nog steeds redelijk veel mee omga, ze zit dan ook bij me op school (weliswaar in een andere klas). die weet wel ongeveer hoe ik in elkaar zit, maar dat is omdat we vaak samen dingen doen en als ik frustraties kwijt moet ga ik meestal naar haar. maar verder vertel ik niet meer zo veel. een jaar geleden werd ik ervan beschuldigd mn toendertijd beste vriendin depressief te maken door haar alles te vertellen. sindsdien ben ik bang weer zoiets te veroorzaken.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 06:32
annabegins
annabegins is offline
yep,
ik heb een mannelijke en een vrouwelijke variant. mn beste vriendin kan k alles aan vertellen en lekker klagen en vaak hebben we aan 1 blik of woord genoeg en hebben we geen zinnen nodig.
mn beste vriend kan ik onwijs goed mee stappen, en ook lekker mee in de kroeg hangen en praten over wat ons dwarszit enzo. t is wel een ex van me en in t begin konden we alleen stappen en de gesprekken werden nooit echt diep. nu zijn we er beide overheen en aan de man/vrouw en gaat t helemaal perfect.

ben ontzettend blij met beide
Oud 22-05-2003, 11:46
Tox
Tox is offline
Ik heb er zelfs negen
Oud 22-05-2003, 11:55
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 17-05-2003 @ 11:43:
Mijn nichtje en ik zijn echt heel close. Het is ook eigenlijk geen nichtje voor mij, maar een vriendin. Vroeger zou je geloof ik zeggen dat het je harts vriendin was
Dat heb ik nu dus ook!!!
Ik en mijn nichtje, zijn ook super close. We vertellen elkaar alle dingen en ondanks dat ze nu in India zit () voel ik nog steeds goed die band. We mailen, bellen af en toe..
HEt is echt een super kind!!.. Bij haar voel ik me helemaal op mijn gemak. Maakt niet uit wat er is.. we kunnen bij elkaar terecht ondanks de, als ze in nl woont, afstand.

Verder heb ik nog 5 andere vrienden waarmee ik met alles aan kan komen zetten en waarbij ik mij helemaal op mijn gemak voel. (1 ervan is een ex) .
Oud 23-05-2003, 09:46
Silverwolf
Silverwolf is offline
Dat komt me erg bekend voor. Ik heb momenteel een heel goede vriend, ik ken hem zo'n 2 jaar. Vanaf dat ik hem ontmoette leek het of ik hem al jaren kende. We kunnen het goed met elkaar vinden, al heb ik een jaar geleden toch wel even gedacht dat ik misschien iets meer dan vrienden wilde worden, maar daar heb ik me maar niet aan gewaagd. Deze vriendschap is gewoon heel belangrijk. Met problemen kunnen we gewoon bij elkaar komen en er al dan niet over praten, net wat er nodig is.

Zulke vriendschappen zijn de mooiste die je je maar kunt bedenken

Silverwolf
Oud 23-05-2003, 16:55
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik heb op het moment 2 vrienden, bij wie ik altijd terecht akn en gewoon echt mn beste vriendjes zijn.
De ene is mn vriendje, en de andere heb ik via hem leren kennen. Ze hebben me beide geholpen in moeilijke tijden en tja.. ze zijn gewoon geweldig!

N&R
hou van jullie

punkygirl
Oud 23-05-2003, 18:32
Escapism
Escapism is offline
yes
Oud 23-05-2003, 19:37
Bamblerose
Bamblerose is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-05-2003 @ 20:48:
Ja.
Kort maar krachtig
Oud 23-05-2003, 19:49
bumblebee
bumblebee is offline
ja, mn ex-vriend (rotwoord) is nu mijn beste vriend. aan hem kan ik alles kwijt en we hebben altijd lol
Oud 24-05-2003, 20:37
Verwijderd
Had ik, tot hij zich vervreemde en mij niet eens meer recht in me gezicht kon aankijken omdat hij wist dat hij achter me rug om was gegaan enkele malen en ik het ook wist en pretty pissed was. Gelukkig kende ik ook iemand met wie ik ook een goede vertrouwensband had en die is er nog steeds, dus who cares anyway?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 20:50
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 17-05-2003 @ 11:43:

En ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die zo'n soort iemand hebben?
zal vast wel!!! maar toch.....ik was effe benieuwd
neej
Oud 24-05-2003, 21:08
non
non is offline
nouw, n beetje.. mn vriendje begint heel erg zo voor mij te worden en daar benk heel erg blij mee, besef me dak zoveel eigenlijk wel gemist heb
maar hij heeft zegmaar als zo'n vriendin, zn ex van 2 jaar terug ofzo, dus nou ben ik weer jaloers
en nou gaat het weer minder tussen hun 2 maar benk ook weer niet blij..
geloof ik, voor hem in ieder geval niet, voor mezelf benk dr nog niet uit...

kben vreeemd....
Oud 24-05-2003, 21:35
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
...; ) schreef op 24-05-2003 @ 21:50:
neej
ahhh, je hoeft niet meteen zo verdrietig te doen . Is toch verder geen schande als je niet zo iemand hebt? Zulk soort vriendschappen zijn sowieso heel zeldzaam denk ik.....
Oud 24-05-2003, 21:37
kastdeur
kastdeur is offline
uhuh.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 17:45
zus
zus is offline
Ik heb ook een hele aardige vriend...Maar nu blijkt dat hij mij wel ziet zitten! Kep m gezegd dat ik m wel leuk vind als een vriend, maar niet als de vriend. En hij vatte dat gelukkig goed op..en nog steeds hebben we een hechte vriendschap! Zo leuk..
Reageren

Regels voor berichten