Advertentie | |
|
![]() |
|
jaa dat heb ik ook. ben ik egt heel blij mee! .. 1 Hele goeie vriend, ik weet egt bijna alles van hem en hij van mij, we hebben vaak dezelfde mening over dingen (en zoniet respecteren we dat..), met hem doe ik gewoon dingen die ik ook met *vriendinnen* doe, mensen denken vaak dat we wat hebben omdat we zo vaak bij elkaar zijn enzo. Maar er is dus niks dan vriendschap.
Dan heb ik nog 3 goeie vriendinnen aan wie ik bijna alles vertel, en nog een goeie vriend waaraan ik alles kan vertellen (en hij aan mij..) ik heb dan niet 789764 vrienden maar de vrienden die ik heb, daarbij kan ik dus wel egt mezelf bij zijn en ehm ja.. dat vind ik fijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kwas gewoon effe nieuwschierig ![]() ![]()
|
die illusie heb ik ooit gehad ja, was best wel leuk enzo...
totdat er dingen gebeurde tja... uiteindelijk bleek het toch minder goede vrienden te zijn... en ik vertel tegen niemand alles, en niemand weet alles van mij... het is meer zo dat veel mensen een klein deel van mij kennen ofzo... maar geen speciale mensen of speciaal goede vrienden ofzo...
|
Verwijderd
|
ik heb 1 hele goeie vriendin!! mijn allerbeste woman for life!!!
Ik kan alles aan d'r kwijt, ik ben er voor haar, zij is er voor mij, kan gewoon niet zonder d'r! en ik heb een beste vriend, en dat is mijn vriend ![]() ik kan ook alles aan hem kwijt, ook al moet hij dat soms uit me trekken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
ja 4 (1 is me ex..)
ow daar moet je blij mee zijn mensen waar je alles aan kan vertellen en die je door en door vertrouwd zijn een zegen dat is gewoon de vriendschap waar het leven om draait prachtig
|
![]() |
ik heb wel 1 vriendin die ik al een tijdje ken en waar ik nog steeds redelijk veel mee omga, ze zit dan ook bij me op school (weliswaar in een andere klas). die weet wel ongeveer hoe ik in elkaar zit, maar dat is omdat we vaak samen dingen doen en als ik frustraties kwijt moet ga ik meestal naar haar. maar verder vertel ik niet meer zo veel. een jaar geleden werd ik ervan beschuldigd mn toendertijd beste vriendin depressief te maken door haar alles te vertellen. sindsdien ben ik bang weer zoiets te veroorzaken.
|
![]() |
|
yep,
ik heb een mannelijke en een vrouwelijke variant. mn beste vriendin kan k alles aan vertellen en lekker klagen en vaak hebben we aan 1 blik of woord genoeg en hebben we geen zinnen nodig. mn beste vriend kan ik onwijs goed mee stappen, en ook lekker mee in de kroeg hangen en praten over wat ons dwarszit enzo. t is wel een ex van me en in t begin konden we alleen stappen en de gesprekken werden nooit echt diep. nu zijn we er beide overheen en aan de man/vrouw en gaat t helemaal perfect. ben ontzettend blij met beide
||
Citaat:
Ik en mijn nichtje, zijn ook super close. We vertellen elkaar alle dingen en ondanks dat ze nu in India zit ( ![]() HEt is echt een super kind!!.. Bij haar voel ik me helemaal op mijn gemak. Maakt niet uit wat er is.. we kunnen bij elkaar terecht ondanks de, als ze in nl woont, afstand. Verder heb ik nog 5 andere vrienden waarmee ik met alles aan kan komen zetten en waarbij ik mij helemaal op mijn gemak voel. (1 ervan is een ex) .
|
![]() |
Dat komt me erg bekend voor. Ik heb momenteel een heel goede vriend, ik ken hem zo'n 2 jaar. Vanaf dat ik hem ontmoette leek het of ik hem al jaren kende. We kunnen het goed met elkaar vinden, al heb ik een jaar geleden toch wel even gedacht dat ik misschien iets meer dan vrienden wilde worden, maar daar heb ik me maar niet aan gewaagd. Deze vriendschap is gewoon heel belangrijk. Met problemen kunnen we gewoon bij elkaar komen en er al dan niet over praten, net wat er nodig is.
Zulke vriendschappen zijn de mooiste die je je maar kunt bedenken ![]() ![]() Silverwolf
|
Ik heb op het moment 2 vrienden, bij wie ik altijd terecht akn en gewoon echt mn beste vriendjes zijn.
De ene is mn vriendje, en de andere heb ik via hem leren kennen. Ze hebben me beide geholpen in moeilijke tijden en tja.. ze zijn gewoon geweldig! N&R hou van jullie ![]() punkygirl
|
Verwijderd
|
Had ik, tot hij zich vervreemde en mij niet eens meer recht in me gezicht kon aankijken omdat hij wist dat hij achter me rug om was gegaan enkele malen en ik het ook wist en pretty pissed was. Gelukkig kende ik ook iemand met wie ik ook een goede vertrouwensband had en die is er nog steeds, dus who cares anyway?
|
![]() |
|
![]() |
nouw, n beetje.. mn vriendje begint heel erg zo voor mij te worden en daar benk heel erg blij mee, besef me dak zoveel eigenlijk wel gemist heb
maar hij heeft zegmaar als zo'n vriendin, zn ex van 2 jaar terug ofzo, dus nou ben ik weer jaloers ![]() en nou gaat het weer minder tussen hun 2 maar benk ook weer niet blij.. geloof ik, voor hem in ieder geval niet, voor mezelf benk dr nog niet uit... kben vreeemd....
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb ook een hele aardige vriend...Maar nu blijkt dat hij mij wel ziet zitten! Kep m gezegd dat ik m wel leuk vind als een vriend, maar niet als de vriend. En hij vatte dat gelukkig goed op..en nog steeds hebben we een hechte vriendschap! Zo leuk..
|
![]() |
|
|