Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 21:02
** Lieve2002 **
** Lieve2002 ** is offline
hey....
Zouden mensen je inderdaad kunnen vervloeken....en wat gebeurd er dan met je?....misschien een beetje vage vraag...maar ik vraag het me egt af...
Zelf geloof ik er niet egt in....maar een gothic meisje in me klas zegt het wel eenz te doen....

kuzzie
Lieve
Advertentie
Oud 01-05-2003, 21:10
Tjaslon
Tjaslon is offline
Nee.

sluit het topic nu maar, probleem opgelost
Oud 01-05-2003, 21:23
legatus
legatus is offline
Je kunt alleen jezelf vervloeken. Gebeurtenissen kunnen een vloek op je leggen en die kunnen gemanipuleerd worden door individuen.

Je kunt macht uitoefenen op personen. Maak diegene wijs dat hij vervloekt is, dan is hij dat ook. Noem hem lelijk en blijf hem daaraan herinneren. Je vernietigd een persoon's zelfvertrouwen en geeft hem een minderwaardig gevoel. Hij zal het zelf gaan geloven. Hij legt een vloek op zichzelf.

Gebeurtenissen kunnen als een schaduw over je leven hangen en bepalen hoe jij reageert in situaties. Dit zijn ook vloeken.
Oud 01-05-2003, 21:45
hellion
hellion is offline
Citaat:
legatus schreef op 01-05-2003 @ 22:23:
Je kunt alleen jezelf vervloeken. Gebeurtenissen kunnen een vloek op je leggen en die kunnen gemanipuleerd worden door individuen.

Je kunt macht uitoefenen op personen. Maak diegene wijs dat hij vervloekt is, dan is hij dat ook. Noem hem lelijk en blijf hem daaraan herinneren. Je vernietigd een persoon's zelfvertrouwen en geeft hem een minderwaardig gevoel. Hij zal het zelf gaan geloven. Hij legt een vloek op zichzelf.

Gebeurtenissen kunnen als een schaduw over je leven hangen en bepalen hoe jij reageert in situaties. Dit zijn ook vloeken.
Op zich wel mee eens....maar vervloekingen zullen vast niet onmogelijk zijn! Zoek bij google of iets maar naar satanische rituelen ed....Je zult hier vast verhalen vinden waar mensen erin geslaagd zijn mensen te vervloeken...is trouwens niet alleen met satanische rituelen maar dit was het eerste dat in me op kwam. Maar dat mensen zeggen dat ze vaker mensen vervloeken lijkt me onwaarschijnlijk. Een vloek op iemand leggen is niet iets wat je doet door met je vingers te knippen.
Oud 01-05-2003, 21:57
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
hellion schreef op 01-05-2003 @ 22:45:
Zoek bij google of iets maar naar satanische rituelen ed....Je zult hier vast verhalen vinden waar mensen erin geslaagd zijn mensen te vervloeken
Vreemd bewijs, ik kan als ik wil een site openen en daarop beweren dat ik er in geslaagt ben een koe op de maan te klonen, maakt het feit dat ik het op een site post mij ook maar een beetje geloofwaardiger dan een doorsnee dorpsgek
Citaat:
Een vloek op iemand leggen is niet iets wat je doet door met je vingers te knippen.
Mee eens, daar gaat veel voor af, het slachten van een kip bijvoorbeeld. Maar dat mag natuurlijk niet voordat je een regendans hebt gedaan (behalve als het vrijdag of een feest dag is, want dan moet je een heel ander soort complexe dans uitvoeren)
Oud 01-05-2003, 22:01
hellion
hellion is offline
heb je ook wel eens serieuze posts???

maarja...al wil je dan duidelijk bewijs, zoek een satanisch rituelen boek op I-net, zoek naar vervloeking en probeer het uit. Denk dat je schrikt van de resultaten
Oud 01-05-2003, 22:09
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
hellion schreef op 01-05-2003 @ 23:01:
heb je ook wel eens serieuze posts???
is er op dit forum een manier om de berichten van een poster te zoeken?? Zoek zelf maar

Citaat:
zoek een satanisch rituelen boek op I-net
Geef eens een voorbeeld van dat het gelukt is? Ik neem aan dat als ik het doe en het niet werkt dat ik iets fout doe?? (zelfde soort argument is: "geloof je niet in buitenaardse wezen? Word eerst maar ontvoert dan piep je wel anders!" )
Oud 01-05-2003, 23:08
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
** Lieve2002 ** schreef op 01-05-2003 @ 22:02:
....maar een gothic meisje in me klas zegt het wel eenz te doen....
werkt het dan ook??
Oud 02-05-2003, 09:20
Tio
Tio is offline
Ik zou dat meisje uit je klas gewoon niet al te serieus nemen wat het dit betreft.
Ookal zouden we ervan uitgaan dat mensen anderen kunnen vervloeken, dan neem ik niet aan dat één of gothic-meisje, na een boekje "Wicca voor beginners (4 t/m 8 jaar)" te hebben gelezen, opeens constant mensen loopt te vervloeken.
Oud 02-05-2003, 11:23
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
als je iemand vervloekt, komt het in 3-voud terug, zeggen ze..

ik geloof niet echt in vervloeken, en al geloofde ik erin, ik zou het voor geen meter uit gaan proberen, want je weet niet eens wat je eigenlijk zit te doen

je moet dat gothic meidje niet zoo serieus nemen, ze zit je gewoon op te naaien, net zoals je moeder dat heeft gedaan met Sinterklaas
Oud 02-05-2003, 11:48
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 02-05-2003 @ 12:23:
als je iemand vervloekt, komt het in 3-voud terug, zeggen ze..
Leuk he was die film? Als je dan toch met dat soort argumenten wil komen: er was dacht ik maar 1 regel in de wicca deze niet
Oud 02-05-2003, 20:07
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
Tjaslon schreef op 02-05-2003 @ 12:48:
Leuk he was die film? Als je dan toch met dat soort argumenten wil komen: er was dacht ik maar 1 regel in de wicca deze niet
welke dan?
Oud 02-05-2003, 20:13
Tuuntje
Tuuntje is offline
Als je geesten kan oproepen (en dat kan echt, geloof me ) dan kan je vast ook wel iemand vervloeken..

Of is dit een wel heel schuine beredenering..
Oud 02-05-2003, 20:31
Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
Ja, je kunt iemand vervloeken, maar dan ben je meestal een foto van je slachtoffer nodig. Ook zal degene die de vloek uitvoert ongeluk krijgen, hoewel je het getal 3 niet zo letterlijk moet nemen.

Als het niemand schaadt, doe wat je wilt.
Oud 02-05-2003, 20:32
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef op 02-05-2003 @ 21:07:
welke dan?
"doe wat je wilt mits je niemand schaadt"
Die andere "wet" van het komt drievoudig terug, is van die amerikaanse film over vier heksen. Ik zelf ben geen wiccan noch hang ik een andere quasi-godsdienst aan. Maar dat ene zinnetje vind ik een van de betere "regels" die ik heb gehoort.

edit: Sha'Quessir zei het al
Oud 02-05-2003, 21:40
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
hey....
Zouden mensen je inderdaad kunnen vervloeken....en wat gebeurd er dan met je?....misschien een beetje vage vraag...maar ik vraag het me egt af...
Zelf geloof ik er niet egt in....maar een gothic meisje in me klas zegt het wel eenz te doen....

kuzzie
Lieve

Het is een negatieve energie over iemand uitspreken en dat komt inderdaad bij de persoon aan.
Oud 02-05-2003, 21:41
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
hey....

kuzzie
Lieve

maar het brengt voor de persoon die het uitspreekt ook negativiteit.
Oud 02-05-2003, 22:47
hellion
hellion is offline
Citaat:
Tjaslon schreef op 01-05-2003 @ 23:09:
is er op dit forum een manier om de berichten van een poster te zoeken?? Zoek zelf maar

Geef eens een voorbeeld van dat het gelukt is? Ik neem aan dat als ik het doe en het niet werkt dat ik iets fout doe?? (zelfde soort argument is: "geloof je niet in buitenaardse wezen? Word eerst maar ontvoert dan piep je wel anders!" )
moet je een keer mee dan om te geloven??? we doen het zo nu en dan eens...kom kijken en leer
Oud 03-05-2003, 00:53
Verwijderd
Het kan en het is niet aan te raden. Het is zeker niet zomaar iets dat je één twee drie voor mekaar krijgt, er moet al heel veel woede en haat in je zitten om het voor mekaar te krijgen. Ik zou het kunnen staven met voorbeelden maar velen doen dat dan weer af als toeval dus ik begin er niet aan.
Als ze dat roept en er nog trots op is ook, is dat maar erg zielig, niet naar luisteren en vooral niet geloven!
Oud 03-05-2003, 17:26
Verwijderd
Weet je hoe vaak ik al vervloekt ben en ik leef nog steeds.
Oud 03-05-2003, 17:51
hellion
hellion is offline
Citaat:
Mutant schreef op 03-05-2003 @ 01:53:
Het kan en het is niet aan te raden. Het is zeker niet zomaar iets dat je één twee drie voor mekaar krijgt, er moet al heel veel woede en haat in je zitten om het voor mekaar te krijgen. Ik zou het kunnen staven met voorbeelden maar velen doen dat dan weer af als toeval dus ik begin er niet aan.
Als ze dat roept en er nog trots op is ook, is dat maar erg zielig, niet naar luisteren en vooral niet geloven!
kwil ook echt niet zeggen dat ik er trots op ben maar al wil hij dan echt niet geloven en hij wil bewijs heeft hij nu een optie
Oud 03-05-2003, 18:01
legatus
legatus is offline
Citaat:
Een vloek op iemand leggen is niet iets wat je doet door met je vingers te knippen.
Kijk eens in een grimmoire en wat je moet doen om daar iets voor elkaar te krijgen. Vasten, afzonderen, lijken opgraven, rare ingredïenten verzamelen, onuitspreekbare teksten spreken en dat ook nog op specifieke tijden van speciale dagen.

M.a.w. de eisen zijn zo belachelijk dat je die niet kunt uitvoeren, en dan staat er ergens in een grimmoire dat het iemand gelukt is, en dat is dan het enige 'bewijs'.

Het is lariekoek, maar wel leuke fantasieëen!
Oud 03-05-2003, 20:59
hellion
hellion is offline
niet elk vervloekingsritueel hoeft op dergelijke wijze uitgevoerd te worden, het kan ook met simepelere gebeden en met simpelere atributen...jij hebt het hier waarschijnlijk over een specifiek vervloekingsritueel...
Oud 03-05-2003, 23:01
Verwijderd
Ik ben er vrij zeker van dat het zonder ritueel mogelijk is. Zoals ik al zei: genoeg haat en woede in je hart zou al genoeg kunnen zijn. En dan heb ik het hier niet over "ik haat mijn ouders want ik mag niet uit vanavond". Je eigen negatieve energie kan al genoeg zijn...
Oud 04-05-2003, 08:32
Isa
Isa is offline
[QUOTE]** Lieve2002 ** schreef op 01-05-2003 @ 22:02:
hey....
Zouden mensen je inderdaad kunnen vervloeken....en wat gebeurd er dan met je?
[quote]
De symptomen van een vervloeking worden, iig bij ij, valselijk aangezien als autisme, maar ook psychose, schizofrenie, depressie of Multiple Personality Disorder.
[quote][b]
symptomen:een naar benden gedrukt star bewustzijn, ziek zijn geestelijk en lichamelijk en het niet eens merken, verlies aan inhibitie maar ook aan drijfveren, emotie niet volmaakt gevoelt,
vroeger in afrika zombies genoemd.
symptomen gezien door helderziende mensenaar beneden, door het niets opgezogen wordende energie, soms in de vorm van een pyramide.
Coconbewustzijn.

Ik voel me vervloekt, ik weet hoe het is uit herrineringen aan vorige levens en nu ben ik weer zo.
Citaat:

misschien een beetje vage vraag...maar ik vraag het me egt af...
Zelf geloof ik er niet egt in....
Alles kan.
Citaat:

maar een gothic meisje in me klas zegt het wel eenz te doen....
O. Nou leuk is dat. Dat geeft mij geen goed beeld van die gothics want dat is natuurlijk gewoon slecht.
Zeg eens tegen haar dat ze alles wat ze doet met 3 eer de kracht terugkrijgt.
Citaat:

kuzzie
Lieve
kuszie terug.
Advertentie
Oud 07-05-2003, 13:24
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
ik denk dat je vervloeken niet letterlijk moet nemen als vervloeken, maar meer als heeeeeeeeel veel negatieve energie op iemand afsturen. en hoe meer neg. energie die 'vervloekte' persoon krijgt hoe erger en slechter diegene zich kan gaan voelen.

en ik denk dat mijn moeder mij vervloekt en ik haar
Oud 16-05-2003, 02:10
Shade
Shade is offline
zeg 1x godverdomme en je bent dood....

Jeez wat een stomme vraag....

(Nee dus)
Oud 16-05-2003, 02:22
<<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
Citaat:
** Lieve2002 ** schreef op 01-05-2003 @ 21:02:
hey....

kuzzie
Lieve
Jazeker..dan rust er een vloek op je...ik probeer niet grappig te zijn, maar dat ligt natuurlijk aan de vloek..dûh
Oud 16-05-2003, 18:09
Verwijderd
Citaat:
x2_Shade schreef op 16-05-2003 @ 03:10:
zeg 1x godverdomme en je bent dood....

Jeez wat een stomme vraag....

(Nee dus)
Wat nou stomme vraag? Er zijn hier al verschillende meningen over, dus het is zeker geen stomme vraag, het is niet omdat jij ervan overtuigd bent dat het niet kan dat het ook daadwerkelijk een feit is!
Oud 16-05-2003, 18:57
Shade
Shade is offline
ok....heb je gelijk in
Maar ik vind het echt onzin...
Van alle dingen die mischien bovennatuurlijk zouden bestaan vind ik dit een van de minst geloofwaardige

Maar het is een vraag om meningen dus niet stom....
Oud 16-05-2003, 19:00
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef op 07-05-2003 @ 14:24:
ik denk dat je vervloeken niet letterlijk moet nemen als vervloeken, maar meer als heeeeeeeeel veel negatieve energie op iemand afsturen. en hoe meer neg. energie die 'vervloekte' persoon krijgt hoe erger en slechter diegene zich kan gaan voelen.

en ik denk dat mijn moeder mij vervloekt en ik haar

Als dat allemaal echt zo kan als jij beschrijft dan is dat wel heel erg eng. Stel dat een één of andere idioot een enorme hekel aan jou zou hebben, dan kan die er dus voor zorgen dat jij je beroerd gaat voelen.

Zijn je moeder en jij gebrouilleerd of zo dan?
Oud 16-05-2003, 22:56
Verwijderd
Citaat:
lady of the dark schreef op 16-05-2003 @ 20:00:
Als dat allemaal echt zo kan als jij beschrijft dan is dat wel heel erg eng. Stel dat een één of andere idioot een enorme hekel aan jou zou hebben, dan kan die er dus voor zorgen dat jij je beroerd gaat voelen.

Zijn je moeder en jij gebrouilleerd of zo dan?
Ik mag ook wel antwoorden he
Maar dat is ook zo, als er iemand in je omgeving is die je echt haat, dan speelt dat onbewust op je in hoor. Wij sturen allemaal energie uit, positief, negatief of neutraal. Als iemand (deze persoon kan dat zelfs onbewust doen) negatieve energie naar je stuurt, kun je je heel beroerd voelen, of gewoon ongelukkig, dat werkt heel erg op je door en vaak zul je niet eens weten waar het van komt, dan zit je gewoon 'ff niet lekker in je vel' of 'alles zit tegen. Nu is het ook weer niet zo dat elke keer als je je niet zo goed voelt je moet gaan denken dat iemand je haat, maar feit is ook dat sommige mensen er ook weer gevoeliger voor zijn dan anderen. (ff een heel stom voorbeeld, maar als er iemand in je buurt ongelofelijk chagrijnig zit te zijn, is de kans ook heel groot dat je na verloop van tijd ook gaat zitten chagrijnen, dat is het op zijn simpelst, maar zo werkt het dus wel).
Oud 16-05-2003, 22:58
Verwijderd
Citaat:
x2_Shade schreef op 16-05-2003 @ 19:57:
ok....heb je gelijk in
Maar ik vind het echt onzin...
Van alle dingen die mischien bovennatuurlijk zouden bestaan vind ik dit een van de minst geloofwaardige

Maar het is een vraag om meningen dus niet stom....
Bij vervloekingen denk je al heel snel aan bloedoffers en rare rituelen maar dat hoeft dus niet, net zoals heksen geen lelijke oude vrouwtjes met wratten op hun neus zijn. Ik geloof zeker dat het mogelijk is, alleen misschien niet op de manier waarop men het verwacht. De negatieve energie alleen al zou een soort vervloeking kunnen zijn.
Maar ach, het is en blijft iets ingewikkelds om fatsoenlijk uit te leggen
Oud 16-05-2003, 23:36
Shade
Shade is offline
ja....
Maar ik geloof zowieso niet zo in die bovennatuurlijke dingen
Films erover vind ik wel leuk maar ik geloof er niet in
Oud 16-05-2003, 23:41
Verwijderd
Hoeft ook niet Zolang je anderen die er wel in geloven maar in hun waarde laat .
Oud 17-05-2003, 01:10
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
Mutant schreef op 17-05-2003 @ 00:41:
Zolang je anderen die er wel in geloven maar in hun waarde laat
En wat als een een gevaar vormen voor hun zelf of anderen?
Oud 17-05-2003, 08:25
Shade
Shade is offline
ehm dat kan toch niet als je niet in vervloeken gelooft?

Maar goed dit was een meningsvraag en ik geloof er nixxxxxxx van
Oud 17-05-2003, 18:47
lady of the dark
Citaat:
Mutant schreef op 16-05-2003 @ 23:56:
Ik mag ook wel antwoorden he
Maar dat is ook zo, als er iemand in je omgeving is die je echt haat, dan speelt dat onbewust op je in hoor. Wij sturen allemaal energie uit, positief, negatief of neutraal. Als iemand (deze persoon kan dat zelfs onbewust doen) negatieve energie naar je stuurt, kun je je heel beroerd voelen, of gewoon ongelukkig, dat werkt heel erg op je door en vaak zul je niet eens weten waar het van komt, dan zit je gewoon 'ff niet lekker in je vel' of 'alles zit tegen. Nu is het ook weer niet zo dat elke keer als je je niet zo goed voelt je moet gaan denken dat iemand je haat, maar feit is ook dat sommige mensen er ook weer gevoeliger voor zijn dan anderen. (ff een heel stom voorbeeld, maar als er iemand in je buurt ongelofelijk chagrijnig zit te zijn, is de kans ook heel groot dat je na verloop van tijd ook gaat zitten chagrijnen, dat is het op zijn simpelst, maar zo werkt het dus wel).
Ja hoor, jij mag ook wel antwoorden hoor.
Een ex beste vriendin van een vriendin van mij (die nu is overleden) had ooit een verhaal tegen die vriendin dat als ze een hekel had aan iemand dat ze die dan ging vervloeken. Nou had een leraar op de zeevaartschool haar zoon eens laten zakken voor een examen, even later kreeg die leraar een hart aanval, en die vrouw beweerde dat door haar kwam. Nou heb ik het verhaal nooit geloofd, (die vriendin van wie ik het hoorde geloofde het ook niet zo.) maar ik begin nou toch te twijfelen, het wás tenslotte een hele nare vrouw.
Weet iemand trouwens wat je er aan kunt doen als je denkt dat je vervloekt bent?
Oud 17-05-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Tjaslon schreef op 17-05-2003 @ 02:10:
En wat als een een gevaar vormen voor hun zelf of anderen?
Dat bedoelde ik niet, ik had het over mensen die wel geloven in geesten en vervloekingen, magie, spirituele zaken en zo. x2_shade gelooft er niet in en ik antwoordde erop dat dat niks uitmaakt als je de mensen maar niet belachelijk gaat maken omdat zij toevallig wel in het bovennatuurlijke geloven.
Oud 17-05-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
lady of the dark schreef op 17-05-2003 @ 19:47:
Ja hoor, jij mag ook wel antwoorden hoor.
Een ex beste vriendin van een vriendin van mij (die nu is overleden) had ooit een verhaal tegen die vriendin dat als ze een hekel had aan iemand dat ze die dan ging vervloeken. Nou had een leraar op de zeevaartschool haar zoon eens laten zakken voor een examen, even later kreeg die leraar een hart aanval, en die vrouw beweerde dat door haar kwam. Nou heb ik het verhaal nooit geloofd, (die vriendin van wie ik het hoorde geloofde het ook niet zo.) maar ik begin nou toch te twijfelen, het wás tenslotte een hele nare vrouw.
Weet iemand trouwens wat je er aan kunt doen als je denkt dat je vervloekt bent?
Ik weet niet of je met gewoon negatieve energie te sturen iemand een hartaanval kunt laten krijgen. Ik denk dat je dan toch wel op een heel krachtig niveau al moet zitten. Zelf heb ik er wat ervaringen mee en je kunt er ver in gaan, en dan heb ik het niet meer over (onbewust) negatieve energie sturen omdat je die persoon niet kan uitstaan.

Wat je ertegen kunt doen... De vloek weerkaatsen, de energie terugzenden, jezelf beschermen met een schild (geen tastbaar, maar een gevisualiseerd schild), beschermende kristallen dragen. Dat kan ook al werken tegen (on)bewuste negatieve energie die jouw richting uitkomt.
Denk je dat je vervloekt bent?
Oud 18-05-2003, 00:50
Shade
Shade is offline
nee belachelijk maken niet, maar ik heb wel zoiets van.....tsja....dat je daarin kan geloven....

Vervloeken is erg primitief....waarom zouden mensen moeten kunnen vervloeken? Wat hebben we eraan?.....niks...
Oud 18-05-2003, 10:34
lady of the dark
Citaat:
Mutant schreef op 17-05-2003 @ 20:40:
Ik weet niet of je met gewoon negatieve energie te sturen iemand een hartaanval kunt laten krijgen. Ik denk dat je dan toch wel op een heel krachtig niveau al moet zitten. Zelf heb ik er wat ervaringen mee en je kunt er ver in gaan, en dan heb ik het niet meer over (onbewust) negatieve energie sturen omdat je die persoon niet kan uitstaan.

Wat je ertegen kunt doen... De vloek weerkaatsen, de energie terugzenden, jezelf beschermen met een schild (geen tastbaar, maar een gevisualiseerd schild), beschermende kristallen dragen. Dat kan ook al werken tegen (on)bewuste negatieve energie die jouw richting uitkomt.
Denk je dat je vervloekt bent?
Vervloekt? Nee gelukkig niet, ik ken geen mensen die dat zouden doen, als er al iemand is die een hekel aan me heeft dan laat 'ie dat niet merken. Ik weet trouwens nog steeds niet of ik het wel geloof, ik weet dat je positieve energie naar iemand toe kunt sturen en dat dan ook aankomt, maar of het met negatieve energie ook zo werkt?
Oud 19-05-2003, 10:52
Verwijderd
Citaat:
lady of the dark schreef op 18-05-2003 @ 11:34:
Vervloekt? Nee gelukkig niet, ik ken geen mensen die dat zouden doen, als er al iemand is die een hekel aan me heeft dan laat 'ie dat niet merken. Ik weet trouwens nog steeds niet of ik het wel geloof, ik weet dat je positieve energie naar iemand toe kunt sturen en dat dan ook aankomt, maar of het met negatieve energie ook zo werkt?
Waarom kun je dat van positieve energie wel geloven en van negatieve niet, eigenlijk werkt dat toch op dezelfde manier? Daarbij is negatieve energie vaak veel sterker en heftiger dus ik denk dat die eerder aankomt dan positieve energie.
Oud 19-05-2003, 17:35
jentje
jentje is offline
Ik ben zelf gothic... en laat ik een ding zeker stellen. ja kan iemand vervloeken... Ik heb het een keer gedaan... Met succes
Oud 19-05-2003, 19:55
Verwijderd
Citaat:
jentje schreef op 19-05-2003 @ 18:35:
Ik ben zelf gothic... en laat ik een ding zeker stellen. ja kan iemand vervloeken... Ik heb het een keer gedaan... Met succes
Wat heeft vervloeken ermee te maken dat je een goth bent? Staat toch totaal los van elkaar?
Oud 19-05-2003, 20:51
<<Latin*Metal>>
Citaat:
Mutant schreef op 19-05-2003 @ 19:55:
Wat heeft vervloeken ermee te maken dat je een goth bent? Staat toch totaal los van elkaar?
Ze heeft toch niet jouw toestemming nodig om aan ons mee te delen dat ze een goth is?Geloof me ik bedoel het niet zo agressief zoals het er staat
Oud 19-05-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
<<Latin*Metal>> schreef op 19-05-2003 @ 21:51:
Ze heeft toch niet jouw toestemming nodig om aan ons mee te delen dat ze een goth is?Geloof me ik bedoel het niet zo agressief zoals het er staat
Dat bedoel ik ook zo niet, maar het komt zo over van: ik ben een goth en ik vervloek, net als het in de vraag staat: een gothic meisje dat vervloekt. Zo lijkt het alsof je een goth moet zijn om te vervloeken en dat alle goths vervloeken. Zij komt zelf met die mededeling eraan vast geknoopt, dus vraag ik me af wat zij ermee bedoelt?
Ik weet het, door al die anti-goth-topics op dit forum word ik een beetje paranoia, maar dat was ik sowieso al .
Wat...waar? ik hoor jullie wel.... ga weg.... het is een complot...een COMPLOT zeg ik jullie..... ARGH...... kwijl...
Oud 20-05-2003, 02:15
<<Latin*Metal>>
Citaat:
Mutant schreef op 19-05-2003 @ 20:59:
Dat bedoel ik ook zo niet, maar het komt zo over van: ik ben een goth en ik vervloek, net als het in de vraag staat: een gothic meisje dat vervloekt. Zo lijkt het alsof je een goth moet zijn om te vervloeken en dat alle goths vervloeken. Zij komt zelf met die mededeling eraan vast geknoopt, dus vraag ik me af wat zij ermee bedoelt?
Ik weet het, door al die anti-goth-topics op dit forum word ik een beetje paranoia, maar dat was ik sowieso al .
Wat...waar? ik hoor jullie wel.... ga weg.... het is een complot...een COMPLOT zeg ik jullie..... ARGH...... kwijl...
Je hebt gelijk maar ik kreeg meer een andere indruk
Oud 23-05-2003, 21:27
Victor
Victor is offline
Als je iemand vervloekt zul je daarna drie madeliefjesstelen, vijf hartjes en drie gedragen oorbellen samen in kokend water moeten gooien en die vervolgens over je opgeschreven vloek moeten gooien om hem ongedaan te maken. Vervloeken is hels. Maak het ongedaan, of je zult gestraft worden door het uiteindelijk goede - liefde.
Oud 23-05-2003, 21:44
Shade
Shade is offline
Citaat:
Victor schreef op 23-05-2003 @ 22:27:
Als je iemand vervloekt zul je daarna drie madeliefjesstelen, vijf hartjes en drie gedragen oorbellen samen in kokend water moeten gooien en die vervolgens over je opgeschreven vloek moeten gooien om hem ongedaan te maken. Vervloeken is hels. Maak het ongedaan, of je zult gestraft worden door het uiteindelijk goede - liefde.
jij hebt ook overal een antwoord op he?....
maar volgens mij verzin je dit gewoon allemaal zelf....

Regels voor berichten