Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Cheney, Powell, Rumsfeld, Rice en anderen hebben zeer zeker invloed, Bush is eigenlijk slechts hun stroman. Ik heb in kijn eerdere post ook al aangestipt dat de schuld bij deze hele kliek ligt.
|
denk eerder dat je de machtshebbers op de beurs moet zoeken, bedrijven als esron.
Verder... achja... je moet niet vergeten dat Bush de president van Amerika is en hij, voor een Amerikaan, nog best veel charisma heeft en nog best nadenkt. Verder ben ook ik tegen pleonasmen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik word hier zoooo misselijk van he, ik krijg steeds meer de schurft aan dat land,
het verbaast me niks als bin laden zometeen weer een aanslaag pleegt. de enige bedreiging waar voor men bang moet zijn is bush, hij gaat de wereld zo hard vern******* hij moet echt oprotten nou, vooral nu hij met Afrika bezig is
|
Afrika is een shithole, en dat wil Bush zo houden. Ze houden afrikanen het liefste dom. Als Afrika zelf iets nuttigs zal gaan doen met de ruwe grondstoffen die zij exporteert, zal dit een ramp betekenen voor de Westerse economie. Waar moeten we anders onze ruwe diamanten, olie, goud, metalen, veevoer etc. vandaan halen voor lage prijzen?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik word zo ziek van dat eindeloze sarcasme van iedereen. Het mooie is dat hier iemand moraliserend Bush terecht wijst met de naam "Che Guevara". Ik loop toch ook niet met Adolf Hitler op m'n shirt. Bush weet niet eens waar Afrika te vinden is op de kaart, dus denk alsjeblieft ook niet dat hij uberhaupt "iets" wil.
Dat hele "Shellmoederneukendeshitvoormoederaardegedoe" is ook zo passe. |
![]() |
|||
Citaat:
Tis toch wel enigszins toevallig dat de meeste landen van de "axis of evil" (Afghanistan even meegerekend) in het olierijke M.O. liggen. Citaat:
wat een loze en onzinnige vergelijking zeg ![]()
|
En Daarom lopen de Irakezen met spandoeken over straat met erop: USA GO HOME.
Ok ze zijn misschien blij bevrijd te zijn, maar ze moeten niks van de USA hebben. Ik denkze blijer zouden zijn als ze bevreid waren door de VN, maar dat denk ik maar.
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Phreshness schreef op 02-05-2003 @ 01:43:
Ik word zo ziek van dat eindeloze sarcasme van iedereen. Het mooie is dat hier iemand moraliserend Bush terecht wijst met de naam "Che Guevara". Ik loop toch ook niet met Adolf Hitler op m'n shirt. Jij weet echt niet waar je het over hebt. Che Guevara vergelijken met Hitler ![]() Bush weet niet eens waar Afrika te vinden is op de kaart, dus denk alsjeblieft ook niet dat hij uberhaupt "iets" wil. Dat hele "Shellmoederneukendeshitvoormoederaardegedoe" is ook zo passe. Bush niet, maar z'n sluwe adviseurs wel. En Shell is een multinational die niet al te netjes met z'n personeel in de ontwikkelingslanden omgaat, maar dat terzijde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar onderbouw het dan eens! Aan deze reacties hebben we geen moer |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zou me niks verbazen eigenlijk. Een wrede pro-Amerikaanse dictator aan de macht in een grondstoffen-rijk land is natuurlijk prachtig. Het nadeel van wrede dictators is dat de macht ze vaak na een aantal jaar een beetje in de bol slaat, en ze niet meer luisteren naar vader Amerika. Dan heb je een goed excuus om zo'n land binnen te vallen, zonder veel weerstand van de publieke opinie of het volk te verwachten. Als de dictator eenmaal verdreven is, en de Amerikanen als bevrijders worden gezien, heb je de vrije hand om het betreffende land voor een groot deel naar eigen smaak opnieuw in te richten. Prachtige strategie, zeker nu met 9-11 heeft de VS een legetimatie om overal ter wereld te intervenieren.
||
Citaat:
maw Somalie bombarderen, en als hij hier mee begint, dan is Afrika idd echt verloren, en dan maak ik m af, dat je met Irak en je met al die andere landen bemoeit, dat gaat al veelste ver, en als hij daarna ook nog met zn vieze tengels aan Afrika gaat zitten...... ![]() in plaats van dat ze het terrorisme gaan bestrijden, kunnen ze beter de armoede bestrijden, dan is de wereld blij, dan ben je een keer goed bezig, en dan heb je vervolgens een kleinere kans op terrorisme, en het belangrijkste, dan doen ze een keer iets goeds en aangezien ik dit kan zelfs kan verzinnen, dan moet die idioot dat toch zzeker ook wel kunnen?? ![]()
|
Verwijderd
|
[QUOTE]thugz-angel schreef op 02-05-2003 @ 14:07:
ja zoiets, het "terrorisme bestrijden" zoals hij dat noemt, omdat daar een grote kans bestaat dat er mensen connecties hebben met al queaida (hoe schrijf je dat??), omdat er zon grote armoede heerst, en dat kan leiden tot het aan zetten van terrorisme............zoiets, maw Somalie bombarderen, en als hij hier mee begint, dan is Afrika idd echt verloren, en dan maak ik m af, dat je met Irak en je met al die andere landen bemoeit, dat gaat al veelste ver, en als hij daarna ook nog met zn vieze tengels aan Afrika gaat zitten...... ![]() Ja, dat begrijp ik. in plaats van dat ze het terrorisme gaan bestrijden, kunnen ze beter de armoede bestrijden, dan is de wereld blij, dan ben je een keer goed bezig, en dan heb je vervolgens een kleinere kans op terrorisme, en het belangrijkste, dan doen ze een keer iets goeds Het is zoveel makkelijker om een land plat te bombarderen, er een regering neer te zetten die precies doet wat jij wil en vervolgens te profiteren van de natuurlijke bronnen van zo'n land. Ik ben het zeker met je eens, maar Bush is rechts en rechtse mensen kijken liever naar de gevolgen dan naar de oorzaken. Het is makkelijker scoren door hard op te treden dan door duurzaam te investeren. en aangezien ik dit kan zelfs kan verzinnen, dan moet die idioot dat toch zzeker ook wel kunnen?? ![]() Ik weet niet hoe slim je bent, maar vast slimmer dan Bush. Dus zo logisch is het niet wat je zegt. ![]() |
![]() |
||
[QUOTE]Che Guevara schreef op 02-05-2003 @ 14:19:
Citaat:
ach wie weet ben ik slimmer, maar als het zo is dan nog, hij is ouder en hij zou beter moeten weten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Bush en zijn kliek schijnen niet te beseffen dat armoede een voedingsbodem is voor terrorisme, en dat je door armoede te bestrijden indirect ook terrorisme bestrijdt. Ik zag laatst op tv een reportage van Amerikanen in Djibouti (klein landje bij Somalië in de buurt). De bevolking crepeerde bijna van de honger, maar die Amerikanen deden er niets aan, ze sloegen alleen af en toe een opstandje neer.
Die Amerikanen zijn zo verblind door de angst voor terrorisme dat ze vergeten hoe dat terrorisme wordt veroorzaakt. Stelletje eikels. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
offtopic: waarom ben je lid van de TP? Kom bij de partij van Anneee! Laatst gewijzigd op 02-05-2003 om 14:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 02-05-2003 om 22:24. |
![]() |
||
Citaat:
Dat het zo ontiegelijk oneerlijk verdeeld is. Het o-zo-rijke westen (die nooit tevreden zijn) en het o-z-arme oosten. En dan komen ze ook nog het hele land platbombarderen. Alsof dat helpt!! "Als je bij de bron wil komen, moet je tegen de stroom inzwemmen". Maw. niet zo simpel denken dat geweld met nog grover geweld op te lossen is, dan dat is het niet!! Nu zijn ze alleen maar veel woester in het oosten, en geef ze eens ongelijk! Nee, de bron, de oorzaak van de haat zit ergens anders. Ik geloof zeer dat dat in de armoe is daar. Dat ze daar nog dood gaan van de honger. In 2003. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij had dan niet alles meer helder op een rijtje, vergat vaak dingen en was warrig. Maar daar tegenover stond wel dat hij emotioneel was. Ik weet niet waar ze dát vandaan halen, maar ik zag wel dat het hem wat deed toen de eerste amerikaanse militair was omgekomen. Dat vond ie zo erg. Dát wel.... echt om te janken, dat zo een de baas is van de wereld. En dat kan je wel ontkennen, maar wie houdt `m tegen? Wie durft het? |
![]() |
|
|