Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 17:54
XLerator
XLerator is offline
Zoals hij de irakezen bevrijd heeft, echt fantastisch.
En dat ze nu zo van slag zijn waardoor ze misschien niet helemaal 100% nuchter zijn, ja dat is stom van die irakezen.
Als ze dan gaan demonstreren, en zelfs! met stenen gaan gooien, ja dan vraag je er ook om om dood geschoten te worden door amerika. Hoe durf je, als irakees jochie naar amerikaanse militairen. En als je nog het lef hebt om te demonstreren tegen de manier waarop het gebeurd is, nou dan ben je helemaal de klos.

En geloof maar dat je maar een paar procenten van alle gebeurtenissen die daar gebeuren hier hoort.

`t Is net als in een film. Een man die zijn gezin helemaal tot mors slaat thuis, maar als er iemand komt, dan is hij DE man, heel vriendelijk, en als de rest van het gezin iets doet wat hem niet aanstaat, worden ze daarna nog harder mishandeld, dus dat laten ze wel.
Zo`n misselijke walgelijke vent is Bush ook.
En als of dit nog niet afschuwlijk genoeg is, heeft ie ook maar besloten om Afrika ook te 'bevrijden' op dezelfde manier.
Niet dat wij daar over mee hoeven te beslissen ofzo, nee Amerika is ook zo aardig om ons die taak uit handen te nemen. Ze beslissen dat zelf gewoon eventjes.
En als Noord Korea, Sirie en al die landen niet doen wat Amerika zegt, tja dan vraag je ook om oorlog natuurlijk he.
Wat een held he, die Bush.

(voor het geval je mijn standpunt niet snapt, ik vind Bush de grootste afschuwlijkste misselijskte grofste schurk, en mensen die voor hem zijn, die zijn goed blind!)

Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 17:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2003, 17:56
Sirenie
Sirenie is offline
Helemaal mee eens, Bush is mijn held
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:15
Martok
Martok is offline
Ik wist niet dat hij iets wil gaan doen in Afrika, kun je effe een bron geven, daar wil ik meer van weten.

BTW BUSH RULES (NOT)
Oud 01-05-2003, 18:16
Psychedelic
Psychedelic is offline
Dit doet me denken aan de vergelijking die Bill Hicks maakte ten tijde van de eerste golfoorlog. ->

I'm so sick of arming the world and then sending troops over to destroy the fucking arms, you know what I mean? We keep arming these little countries then we go and blow the shit out of em. We're like the bullies of the world, you know. We're like Jack Palance in the movie Shane... Throwing the pistol at the sheep herder's feet:

"Pick it up."

"I don't wanna pick it up mister, you'll shoot me."

"Pick up the gun".

"Mister, I don't want no trouble huh. I just came down town here to get some hard rock candy for my kids, some gingham for my wife. I don't even know what gingham is, but she goes through about 10 rolls a week of that stuff. I ain't looking for no trouble mister."

"Pick up the gun."

Boom boom

"You all saw him. He had a gun."
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:17
naam onbekend
naam onbekend is offline
Ja, Bush zal de geschiedenisboeken in gaan als de Messias, die het Midden-Oosten bevrijdde van de islamitische onderdrukking.

Althans, dat denken Bush en de kliek om hem heen. Wat een stelletje arrogante kwallen zijn dat zeg! Ze denken moreel superieur te zijn en dat hun regeringssysteem het beste is (en kijk eens hoe goed het in de VS zelf gaat ). Ondertussen stampen ze met hun cowboylaarzen flink hard door de porseleinkast van het Midden-Oosten. De Nederlandse 'regering' staat hier vierkant achter, net als de Britse, Spaanse en Italiaanse. Bravo jongens! Goed werk!
Oud 01-05-2003, 18:44
AtHell
AtHell is offline
Opzich heb ik nu een enorme drang om 'm te verdediggen door te zeggen dat ondanks al het gekanker uit de hele wereld hij gewoon nog steeds ruled en op iedereens mening p00pt. Laten we wel wezen, we worden allemaal royaal in de ster genomen door de VS. en Bush staat rukkend aan het roer .

Ook jammer van het pleonasme in de titel maar ach.

Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 18:51.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:49
Psychedelic
Psychedelic is offline
Citaat:
AtHell schreef op 01-05-2003 @ 19:44:
Opzich heb ik nu een enorme drang om 'm te verdediggen door te zeggen dat ondanks al het gekanker uit de hele wereld hij gewoon nog steeds ruled en op iedereens mening p00pt. Laten we wel wezen, we worden allemaal royaal in de ster genomen door de VS. en Bush staat rukkend aan het roer .
Als je deze gedachte dan eens rationaliseert en uitlegt waarom het goed is dat Bush aan het roer staat.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:52
AtHell
AtHell is offline
Je vat 'm niet, ik zeg niet dat het 'goed' is dat Bush daar de septer zwaait maar ik zeg dat er toch wel ergens een soort van bewondering voor die man naar boven komt aangezien de VS. zo op een powertour is en iedereen te bang om z'n bek open te trekken.
Oud 01-05-2003, 18:56
Quistnix
Quistnix is offline
Citaat:
Sirenie schreef op 01-05-2003 @ 18:56:
Helemaal mee eens, Bush is mijn held
Oud 01-05-2003, 19:04
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Is Bush wel de werkelijke boosdoener? Of ligt de macht ergens anders? Rumsfeld, Cheney, en de wapenindustrie?
Oud 01-05-2003, 19:24
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
duyvel schreef op 01-05-2003 @ 20:04:
Is Bush wel de werkelijke boosdoener? Of ligt de macht ergens anders? Rumsfeld, Cheney, en de wapenindustrie?
Je vergeet Condoleeza Rice.

Cheney, Powell, Rumsfeld, Rice en anderen hebben zeer zeker invloed, Bush is eigenlijk slechts hun stroman. Ik heb in kijn eerdere post ook al aangestipt dat de schuld bij deze hele kliek ligt.
Oud 01-05-2003, 19:37
Blitzkrieg Bop
Rice is ook zo'n vervelende trut inderdaad.

Maar ja, Bush heeft dit kabinet van neo-conservatievelingen samen gesteld, dus ik denk dat hij wel volledig achter het beleid staat. Wat dat betref ik hij ook absoluut "the one to blame".
Oud 01-05-2003, 19:51
Tampert
Tampert is offline
denk eerder dat je de machtshebbers op de beurs moet zoeken, bedrijven als esron.

Verder... achja... je moet niet vergeten dat Bush de president van Amerika is en hij, voor een Amerikaan, nog best veel charisma heeft en nog best nadenkt.

Verder ben ook ik tegen pleonasmen...
Oud 01-05-2003, 21:01
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 01-05-2003 @ 20:04:
Ach, het is een optelsommetje: neo-conservatisme + belangen in de wapenindustrie + het 11 septembergevoel + een enigszins domme president = overal brandhaarden in de wereld stichten.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:18
thugz-angel
thugz-angel is offline
ik word hier zoooo misselijk van he, ik krijg steeds meer de schurft aan dat land,
het verbaast me niks als bin laden zometeen weer een aanslaag pleegt.
de enige bedreiging waar voor men bang moet zijn is bush, hij gaat de wereld zo hard vern*******

hij moet echt oprotten nou, vooral nu hij met Afrika bezig is
Oud 01-05-2003, 22:26
Verwijderd
Citaat:
thugz-angel schreef op 01-05-2003 @ 23:18:
hij moet echt oprotten nou, vooral nu hij met Afrika bezig is
Wat gaat ie daar doen dan? Somalië bombarderen? Wat ik wel weet, is dat als BUsh c.s. in Afrika gaan ingrijpen het continent echt verloren is.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 23:25
Psychedelic
Psychedelic is offline
Afrika is een shithole, en dat wil Bush zo houden. Ze houden afrikanen het liefste dom. Als Afrika zelf iets nuttigs zal gaan doen met de ruwe grondstoffen die zij exporteert, zal dit een ramp betekenen voor de Westerse economie. Waar moeten we anders onze ruwe diamanten, olie, goud, metalen, veevoer etc. vandaan halen voor lage prijzen?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 00:43
Verwijderd
Ik word zo ziek van dat eindeloze sarcasme van iedereen. Het mooie is dat hier iemand moraliserend Bush terecht wijst met de naam "Che Guevara". Ik loop toch ook niet met Adolf Hitler op m'n shirt. Bush weet niet eens waar Afrika te vinden is op de kaart, dus denk alsjeblieft ook niet dat hij uberhaupt "iets" wil.
Dat hele "Shellmoederneukendeshitvoormoederaardegedoe" is ook zo passe.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 00:45
Ireentje
Ireentje is offline
blablabla jaja fijn dat je dat vind, ik vind van niet
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 00:50
Verwijderd
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 02-05-2003 @ 01:45:
Ja, dat zei die man met die snor in '39 ook tegen de dissident.
Geen woorden, maar daden lieve schat.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 01:57
Tox
Tox is offline
Ow mensen toch ik baal er gewoon bijna van hoe laag het niveau van de nederlanders is nu ik jullie reply's lees. Tijd zal het leren mensen
Oud 02-05-2003, 02:01
Blitzkrieg Bop
Citaat:
Che Guevara schreef op 01-05-2003 @ 22:01:
Ach, het is een optelsommetje: neo-conservatisme + belangen in de wapenindustrie + het 11 septembergevoel + een enigszins domme president = overal brandhaarden in de wereld stichten.
En de olie-belangen in een tijd van neergaande economie. Hoewel dat de laatste tijd een beetje in twijfel wordt getrokken.

Tis toch wel enigszins toevallig dat de meeste landen van de "axis of evil" (Afghanistan even meegerekend) in het olierijke M.O. liggen.

Citaat:
Het mooie is dat hier iemand moraliserend Bush terecht wijst met de naam "Che Guevara". Ik loop toch ook niet met Adolf Hitler op m'n shirt.

wat een loze en onzinnige vergelijking zeg
Oud 02-05-2003, 09:23
Rechts=oke!!!
Rechts=oke!!! is offline
die mensen in Irak zijn allang blij dat ze bevrijd zijn DOOR Bush en zijn kliek, dus hou jullie op met zeiken want wji weten niet eens wat onderdrukking van Saddam is.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 09:33
Martok
Martok is offline
En Daarom lopen de Irakezen met spandoeken over straat met erop: USA GO HOME.
Ok ze zijn misschien blij bevrijd te zijn, maar ze moeten niks van de USA hebben.
Ik denkze blijer zouden zijn als ze bevreid waren door de VN, maar dat denk ik maar.
Oud 02-05-2003, 10:04
Rechts=oke!!!
Rechts=oke!!! is offline
Citaat:
Martok schreef op 02-05-2003 @ 10:33:
En Daarom lopen de Irakezen met spandoeken over straat met erop: USA GO HOME.
Ok ze zijn misschien blij bevrijd te zijn, maar ze moeten niks van de USA hebben.
Ik denkze blijer zouden zijn als ze bevreid waren door de VN, maar dat denk ik maar.
Ze waren pas 13 jaar aan t wachten op de VN. Ze zijn dus blij dat ze door Bush en zn kliek bevrijd zijn. Maar ze moeten wel weggaan, dat ben ik met de Irakezen eens. De afghanen waren trouwens ook blij toen ze bevrijd werden van de taliban.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2003, 10:11
Verwijderd
[QUOTE]Phreshness schreef op 02-05-2003 @ 01:43:

Ik word zo ziek van dat eindeloze sarcasme van iedereen. Het mooie is dat hier iemand moraliserend Bush terecht wijst met de naam "Che Guevara". Ik loop toch ook niet met Adolf Hitler op m'n shirt.

Jij weet echt niet waar je het over hebt. Che Guevara vergelijken met Hitler

Bush weet niet eens waar Afrika te vinden is op de kaart, dus denk alsjeblieft ook niet dat hij uberhaupt "iets" wil.
Dat hele "Shellmoederneukendeshitvoormoederaardegedoe" is ook zo passe.

Bush niet, maar z'n sluwe adviseurs wel. En Shell is een multinational die niet al te netjes met z'n personeel in de ontwikkelingslanden omgaat, maar dat terzijde.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Psychedelic schreef op 02-05-2003 @ 00:25:
Afrika is een shithole, en dat wil Bush zo houden. Ze houden afrikanen het liefste dom. Als Afrika zelf iets nuttigs zal gaan doen met de ruwe grondstoffen die zij exporteert, zal dit een ramp betekenen voor de Westerse economie. Waar moeten we anders onze ruwe diamanten, olie, goud, metalen, veevoer etc. vandaan halen voor lage prijzen?
Jij hebt er verstand van lees ik Afrika zou een tweede Europa kunnen worden als ze eens wat nuttigs gingen doen i.p.v elkaar af te slachten.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Rechts=oke!!! schreef op 02-05-2003 @ 10:23:
die mensen in Irak zijn allang blij dat ze bevrijd zijn DOOR Bush en zijn kliek, dus hou jullie op met zeiken want wji weten niet eens wat onderdrukking van Saddam is.
Dat ze blij zijn dat ze bevrijd zijn oké, maar de plannen van de Amerikanen met Irak zijn minder nobel dan het lijkt. Als je Engels een beetje goed is kan je eens op www.thenation.com wat artikelen van Amerikaanse (!) journalisten lezen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 10:52
XLerator
XLerator is offline
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 02-05-2003 @ 01:45:
Citaat:
Tox schreef op 02-05-2003 @ 02:57:
Ow mensen toch ik baal er gewoon bijna van hoe laag het niveau van de nederlanders is nu ik jullie reply's lees. Tijd zal het leren mensen
Dat jullie het er niet mee eens zijn, okeej, (ik snap er echt helemaal nix van hoe je voor die schurk kan zijn, maar ok)
Maar onderbouw het dan eens!
Aan deze reacties hebben we geen moer
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 12:53
Blitzkrieg Bop
Citaat:
Rechts=oke!!! schreef op 02-05-2003 @ 11:04:
Ze waren pas 13 jaar aan t wachten op de VN. Ze zijn dus blij dat ze door Bush en zn kliek bevrijd zijn. Maar ze moeten wel weggaan, dat ben ik met de Irakezen eens. De afghanen waren trouwens ook blij toen ze bevrijd werden van de taliban.
En ze bevrijden een land van een dictator (zowel Saddam als de Taliban) die jarenlang met Amerikaans geld in het zadel gehouden is. Nounou, heldhaftig hoor, leve de vrijheid!
Oud 02-05-2003, 12:55
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 02-05-2003 @ 13:53:
En ze bevrijden een land van een dictator (zowel Saddam als de Taliban) die jarenlang met Amerikaans geld in het zadel gehouden is. Nounou, heldhaftig hoor, leve de vrijheid!
Soms denk ik dat ze het expres doen, eerst een dictator steunen om vervolgens hun militaire speeltjes te kunnen gebruiken en hun imago van nobele helden op te vijzelen door die dictator d'r uit te schoppen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:02
Blitzkrieg Bop
Zou me niks verbazen eigenlijk. Een wrede pro-Amerikaanse dictator aan de macht in een grondstoffen-rijk land is natuurlijk prachtig. Het nadeel van wrede dictators is dat de macht ze vaak na een aantal jaar een beetje in de bol slaat, en ze niet meer luisteren naar vader Amerika. Dan heb je een goed excuus om zo'n land binnen te vallen, zonder veel weerstand van de publieke opinie of het volk te verwachten. Als de dictator eenmaal verdreven is, en de Amerikanen als bevrijders worden gezien, heb je de vrije hand om het betreffende land voor een groot deel naar eigen smaak opnieuw in te richten. Prachtige strategie, zeker nu met 9-11 heeft de VS een legetimatie om overal ter wereld te intervenieren.
Oud 02-05-2003, 13:07
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 01-05-2003 @ 23:26:
Wat gaat ie daar doen dan? Somalië bombarderen? Wat ik wel weet, is dat als BUsh c.s. in Afrika gaan ingrijpen het continent echt verloren is.
ja zoiets, het "terrorisme bestrijden" zoals hij dat noemt, omdat daar een grote kans bestaat dat er mensen connecties hebben met al queaida (hoe schrijf je dat??), omdat er zon grote armoede heerst, en dat kan leiden tot het aan zetten van terrorisme............zoiets,
maw Somalie bombarderen,
en als hij hier mee begint, dan is Afrika idd echt verloren, en dan maak ik m af, dat je met Irak en je met al die andere landen bemoeit, dat gaat al veelste ver, en als hij daarna ook nog met zn vieze tengels aan Afrika gaat zitten......

in plaats van dat ze het terrorisme gaan bestrijden, kunnen ze beter de armoede bestrijden, dan is de wereld blij, dan ben je een keer goed bezig, en dan heb je vervolgens een kleinere kans op terrorisme, en het belangrijkste, dan doen ze een keer iets goeds
en aangezien ik dit kan zelfs kan verzinnen, dan moet die idioot dat toch zzeker ook wel kunnen??
Oud 02-05-2003, 13:19
Verwijderd
[QUOTE]thugz-angel schreef op 02-05-2003 @ 14:07:

ja zoiets, het "terrorisme bestrijden" zoals hij dat noemt, omdat daar een grote kans bestaat dat er mensen connecties hebben met al queaida (hoe schrijf je dat??), omdat er zon grote armoede heerst, en dat kan leiden tot het aan zetten van terrorisme............zoiets,
maw Somalie bombarderen,
en als hij hier mee begint, dan is Afrika idd echt verloren, en dan maak ik m af, dat je met Irak en je met al die andere landen bemoeit, dat gaat al veelste ver, en als hij daarna ook nog met zn vieze tengels aan Afrika gaat zitten......

Ja, dat begrijp ik.

in plaats van dat ze het terrorisme gaan bestrijden, kunnen ze beter de armoede bestrijden, dan is de wereld blij, dan ben je een keer goed bezig, en dan heb je vervolgens een kleinere kans op terrorisme, en het belangrijkste, dan doen ze een keer iets goeds

Het is zoveel makkelijker om een land plat te bombarderen, er een regering neer te zetten die precies doet wat jij wil en vervolgens te profiteren van de natuurlijke bronnen van zo'n land. Ik ben het zeker met je eens, maar Bush is rechts en rechtse mensen kijken liever naar de gevolgen dan naar de oorzaken. Het is makkelijker scoren door hard op te treden dan door duurzaam te investeren.

en aangezien ik dit kan zelfs kan verzinnen, dan moet die idioot dat toch zzeker ook wel kunnen??

Ik weet niet hoe slim je bent, maar vast slimmer dan Bush. Dus zo logisch is het niet wat je zegt.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:37
thugz-angel
thugz-angel is offline
[QUOTE]Che Guevara schreef op 02-05-2003 @ 14:19:
Citaat:
thugz-angel schreef op 02-05-2003 @ 14:07:

maw Somalie bombarderen,

Ja, dat begrijp ik.

Het is zoveel makkelijker om een land plat te bombarderen, er een regering neer te zetten die precies doet wat jij wil en vervolgens te profiteren van de natuurlijke bronnen van zo'n land. Ik ben het zeker met je eens, maar Bush is rechts en rechtse mensen kijken liever naar de gevolgen dan naar de oorzaken. Het is makkelijker scoren door hard op te treden dan door duurzaam te investeren.

Ik weet niet hoe slim je bent, maar vast slimmer dan Bush. Dus zo logisch is het niet wat je zegt.
ja over een land platbombarderen heb je helemaal gelijk, en dat is idioot vind ik

ach wie weet ben ik slimmer, maar als het zo is dan nog, hij is ouder en hij zou beter moeten weten
Oud 02-05-2003, 13:50
Verwijderd
Citaat:
thugz-angel schreef op 02-05-2003 @ 14:37:
ja over een land platbombarderen heb je helemaal gelijk, en dat is idioot vind ik

ach wie weet ben ik slimmer, maar als het zo is dan nog, hij is ouder en hij zou beter moeten weten
Hahaha wijsheid komt niet altijd met de jaren. Bush en z'n vriendjes in het Witte Huis zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen hè.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:55
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 02-05-2003 @ 14:50:
Hahaha wijsheid komt niet altijd met de jaren. Bush en z'n vriendjes in het Witte Huis zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen hè.
no comment
Oud 02-05-2003, 14:29
naam onbekend
naam onbekend is offline
Bush en zijn kliek schijnen niet te beseffen dat armoede een voedingsbodem is voor terrorisme, en dat je door armoede te bestrijden indirect ook terrorisme bestrijdt. Ik zag laatst op tv een reportage van Amerikanen in Djibouti (klein landje bij Somalië in de buurt). De bevolking crepeerde bijna van de honger, maar die Amerikanen deden er niets aan, ze sloegen alleen af en toe een opstandje neer.

Die Amerikanen zijn zo verblind door de angst voor terrorisme dat ze vergeten hoe dat terrorisme wordt veroorzaakt. Stelletje eikels.
Oud 02-05-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 02-05-2003 @ 15:29:
Bush en zijn kliek schijnen niet te beseffen dat armoede een voedingsbodem is voor terrorisme, en dat je door armoede te bestrijden indirect ook terrorisme bestrijdt. Ik zag laatst op tv een reportage van Amerikanen in Djibouti (klein landje bij Somalië in de buurt). De bevolking crepeerde bijna van de honger, maar die Amerikanen deden er niets aan, ze sloegen alleen af en toe een opstandje neer.

Die Amerikanen zijn zo verblind door de angst voor terrorisme dat ze vergeten hoe dat terrorisme wordt veroorzaakt. Stelletje eikels.
En dan vraagt men zich nog af waarom er toch zo'n anti-Amerikaanse stemming hangt in de wereld. Armoede is idd een belangrijke voedingsbodem voor terrorisme, immers, als je tevreden bent heb je weinig reden tot opstandig gedrag.

offtopic: waarom ben je lid van de TP? Kom bij de partij van Anneee!

Laatst gewijzigd op 02-05-2003 om 14:40.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 18:16
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Bush rulezzzzz!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 18:33
Blitzkrieg Bop
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 02-05-2003 @ 19:16:
Bush rulezzzzz!!!!!!!!
driewerf hoera!!
Oud 02-05-2003, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 02-05-2003 @ 19:16:
Bush rulezzzzz!!!!!!!!
Zelfs in het land der blinden is deze eenoog nog geen koningschap waardig.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 21:38
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 02-05-2003 @ 15:38:
offtopic: waarom ben je lid van de TP? Kom bij de partij van Anneee!
Ik zat al bij de Tegenpartij toen Anneee haar partij oprichtte. En bij Anneee's partij moet je Femke Halsema vereren, en daar ben ik als rechtgeaard TP'er -uiteraard- tegen.

Laatst gewijzigd op 02-05-2003 om 22:24.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 22:46
XLerator
XLerator is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 02-05-2003 @ 14:07:
in plaats van dat ze het terrorisme gaan bestrijden, kunnen ze beter de armoede bestrijden
Ik denk idd dat dit dé bron van haat is.
Dat het zo ontiegelijk oneerlijk verdeeld is.
Het o-zo-rijke westen (die nooit tevreden zijn) en het o-z-arme oosten.
En dan komen ze ook nog het hele land platbombarderen. Alsof dat helpt!!
"Als je bij de bron wil komen, moet je tegen de stroom inzwemmen".
Maw. niet zo simpel denken dat geweld met nog grover geweld op te lossen is, dan dat is het niet!!
Nu zijn ze alleen maar veel woester in het oosten, en geef ze eens ongelijk!
Nee, de bron, de oorzaak van de haat zit ergens anders.
Ik geloof zeer dat dat in de armoe is daar. Dat ze daar nog dood gaan van de honger. In 2003.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 22:50
XLerator
XLerator is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 02-05-2003 @ 14:50:
Wist je dat de woordvoerders van Bush letterlijk hebben gezegd van dat hij niet de slimste is?!? Was op het nieuws.
Hij had dan niet alles meer helder op een rijtje, vergat vaak dingen en was warrig. Maar daar tegenover stond wel dat hij emotioneel was.
Ik weet niet waar ze dát vandaan halen, maar ik zag wel dat het hem wat deed toen de eerste amerikaanse militair was omgekomen. Dat vond ie zo erg.
Dát wel.... echt om te janken, dat zo een de baas is van de wereld. En dat kan je wel ontkennen, maar wie houdt `m tegen?
Wie durft het?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 08:54
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
en mensen die voor hem zijn, die zijn goed blind!
Ik heb waarschijnlijk de beste ogen van het forum en tóch sta ik 100% achter bush.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 10:37
Verwijderd
Citaat:
SimShalom schreef op 03-05-2003 @ 09:54:
Ik heb waarschijnlijk de beste ogen van het forum en tóch sta ik 100% achter bush.
Ha...ha...ha...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 10:50
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 03-05-2003 @ 11:37:
Ha...ha...ha...
he shit je was me voor
Oud 03-05-2003, 10:58
Atje85
Atje85 is offline