Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 00:23
colors
colors is offline
Sinds een aantal dagen heb ik last van gevoelige, pijnlijke borsten. Zelf kan ik ze nog wel wat aanraken maar van mijn vriend kan ik het absoluut niet hebben. Het is een erg naar gevoel, bijna pijn. De kleinste aanraking kan ik dat gevoel krijgen.

Ik maak me hierover wel een beetje zorgen. Ik heb aan een aantal dingen zitten denken wat misschien de oorzaak kan zijn. Ben ik zwanger? Eigenlijk uitgesloten, ik gebruik de pil goed. Ik ben nog altijd ongesteld geworden. Zou het dan door de pil komen? Ik heb mijn laatste stopweek overgeslagen. Komt het daardoor. Ik moet daarbij de volgende stopweek ook overslaan, op advies van de doktor.
Ook een optie is dat het komt door de antibiotica die ik nu moet slikken. Maar het is wel eens eerder voorgekomen dat ik het niet kon verdragen dat mijn vriend aan mijn borsten zat, maar ik kan me niet herrineren dat het zo'n naar gevoel gaf..

Misschien weten jullie wat het evt. kan zijn? Ik zit er niet mee om naar de dokter te gaan, maar misschien maak ik me wel druk om niks.
Oud 17-05-2003, 09:56
Verwijderd
ze kunnen aan het groeien zijn
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 10:26
Verwijderd
Citaat:
raindrup schreef op 17-05-2003 @ 10:56:
ze kunnen aan het groeien zijn
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 10:30
colors
colors is offline
nu nog? Ik heb al 2 jaar dezelfde cupmaat...
Oud 17-05-2003, 18:00
Verwijderd
zegroeie tot je 21e
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 19:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Moet je binnenkort ongesteld worden??? Het kan ook komen doordat je aan de pil bent dacht ik (anders moet je ff in de bijsluiter kijken).
Oud 17-05-2003, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-05-2003 @ 20:22:
Moet je binnenkort ongesteld worden??? Het kan ook komen doordat je aan de pil bent dacht ik (anders moet je ff in de bijsluiter kijken).
inderdaad..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 08:36
sui
sui is offline
ik heb dat ook van als ik de pil ben beginnen nemen, telkens als mn menstruatie deraankomt of der is doen ze ongelooflijk veel pijn, maar sommige dagen dan weer niet. maak je geen zorgen het gaat wel over. heb je ooit al eens een stopweek overgeslagen? had je t dan mss ook?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 10:08
marlies
marlies is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 17-05-2003 @ 19:00:
zegroeie tot je 21e
ligt het niet aan de leeftijd waarop je borsten zijn gaan groeien? Bij mij op mijn 11de al dus ik hoop niet dat ze 10 jaar aan het groeien zijn
Oud 18-05-2003, 11:48
ekki
ekki is offline
Ik ben 20 en heb dat ook wel 'ns. Ze groeien dan niet heel veel ofzo, maar soms wel een zichtbaar klein stukje. Kan dus heel goed de oorzaak zijn.

Bij de pil is het meestal als je de pil begint te slikken, maar ik denk niet dat het met doorslikken te maken heeft.

Als je het niet vertrouwt: bel ff de dokter, hij zal je zeker kunnen geruststellen.
Oud 18-05-2003, 12:21
lief mutsje
lief mutsje is offline
Ik heb dat ook gehad. Heel erg, zelfs het schuiven van je shirt erlangs deed pijn. Na een aantal onderzoeken bleken het opgezette melkklieren te zijn. Echt vaag. Komt door een storing in je hormoonhuishouding. Heb toen een andere pil gekregen en heb er nu geen last meer van.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten