Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]m'neer schreef op 16-05-2003 @ 14:53:
[B]Ik zou graag ontopic willen zeggen dat ik geen bomma heb, als ik maar zou weten wát een bomma precies is ![]() hčhč, "bomma" is gewoon een belgisch woord voor oma, en die naam gebruik ik voor die wat bij mij woont en tegen mijn pappa zijn mamma zeg ik gewoon oma omdat ik ze niet allebei dezelfde naam wil geven, zou beetje verwarrend kunnen zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
meet my little brothers...
voorbeeld: je zit een film te kijken Martin: Mylčne? ik: ja? Martin: rook jij sjag? ik: *zucht* ja iedere dag ![]() Martin: Spuit jij? Ik: Ja hoor Martin: Rook jij ook weed? ik: Martin hou je kop Martin: maar jij rookt toch weed? Ik: Ja, Sssst Martin: En snuif je ook? ik: MARTIN ! *Jeffrey komt binnen* Martin: Jef rook jij sjag? Jeffrey: nee hou je kop Martin: Wees eens eerlijk dan? *jeffrey loopt de deur uit maar martin pakt hem beet, jeffre slaat en martin schopt* beidden: MYLENE !!! en dan probeer je een film te kijken ![]()
|
ik heb 1 oma waarmee we het allemaal heel goed kunnen vinden, m'n opa&oma van de andere kant zie ik vier keer per jaar, alleen met verjaardagen
|
Zie ze te weinig om me te ergeren aan hun..
(de 1 is overleden toen ik 4 oid was, de ander heb ik pas 3x gezien omdat ze in Indonesďe woont) M'n oma uit Indonesië is een hele lieve vrouw, ook vrij helder ed, (ze is 82, dus da's best wel goed imo), heel fijn.. Mja, goed, in feite ken ik haar niet echt. ![]()
|
![]() |
Bomma?
![]() ![]() Mijn opa´s en oma´s zijn allemaal allang dood. Die van mijn moeders kant gingen dood toen ik 3/4 was. Mijn opa van mijn vaders kant toen ik een jaar of 2 was, en de oma van mijn vaders kant toen ik een jaar of 6/7 was. Die van mijn vaders kant heb ik bijna nooit gezien (opa nooit), die van mijn moeders kant wel, alleen ik kan me er erg weinig van herrineren. |
![]() |
|
mijn ene oma is dood. kende ik amper terwijl ze in t zelfde gat woonde. mijn andere oma leeft nog en 2 gaten verderop maar die zie ik ook zelden. heb totaal geen band met ze.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja joh, 'hen'. Ik heb ook nog een stiefoma om even ontopic te blijven. Die is ook lief, hoewel stief-vriendin-van-vader (hoe zeg je dat) niet lief is ![]() De andere oma zie ik af en toe en begin ik steeds liever te vinden. Ze denkt alleen heel erg ouderwets ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *herkent* Homerus heerst. ![]() Maar ontopic: Mijn ene oma is wat regelgebonden, maar ze brengt het niet streng. De ander is heel los in alles en daar kun je ook wel mee lachen en praten enzo. ![]()
|
Bomma
![]() Maar eh ik heb geen oma's of opa's meer ![]() Op de basisschool zat ik er wel altijd heel erg mee: als andere kinderen in de kring gingen vertellen dat ze in het weekend bij opa en oma waren geweest ![]()
|
Damn.. bomma.. ghehe
![]() Maar ok.. ik heb nog 2 oma´s. Ze wonen allbei ongeveer een uur rijden van mij vandaan. Met mijn oma van mijn moederskant ga ik toch wel veel mee om en bel ik ook regelmatig mee. Mijn andere oma is ook een lief mensje.. laatst nog gweest. Mijn ene opa is gestorven toen ik 7 was. De andere in 2001 ![]() Mijn 3e "oma".. (soort surrogaatoma die hier vlakbij woont) is helaas gister komen te overlijden ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik irriteer mij eraan dat ik mij aan allerlei irritante zaken irriteer. lestat080 | 10 | 23-12-2004 20:19 |