Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Blackwater_park *verliefd* |
![]() |
|
![]() |
En van mij worden jullie het meest eh geïnspireerd zullen we maar zeggen...
Mijn favo forummers laten me lachen, zijn origineel, slim, knettergek, hebben humor, hoe droger hoe beter. Dus dat zijn er best wel wat. Van die posts waar je wat mee kunt, goeie aangevers. En natuurlijk de jongens die mijn foto's voor me ge-upped hebben met gevaar voor eigen leven en reputatie. Maar die hoorden toch al op de lijst.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
tampert uiterrraard
verder moet ik altijd wel grinniken om aaaaaaart en para! is geniaal...euh verder zijn er een heleboel schatjes zoals bloempjuh, gwenniej, pienie enzo. voor het hoge erger-gehalte zijn de posts van poesiefox altijd wel goed. euhm en ik beroep mij op het recht dit lijstje verder aan te vullen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat doe ik dan zo verkeerd? (op die karnemelk stunt na dan)
||
![]() |
Citaat:
ik erger me gewoon telkens kapot aan je, maar hey dat is mijn probleem en aangezien het voor mij geen probleem is, is er niks aan de hand. en kap nou eens met dat stomme geneuzel over karnemelk jah. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De ergering spat me meestal tegemoet dwars door het computerschermpje heen, ja. Het is dan ook volkomen wederzijds, dus voel je niet schuldig. Wij liggen elkaar duidelijk niet. Haat op het eerste gepost. Gelukkig hoef je me irl nooit tegen te komen.( Gelukkig voor mij dan, ik ben als de dood voor je)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik krijg zin om een lijstje te maken
![]() ![]() Op geen bepaalde volgorde (echt niet!): nare man (spreekt vanzelf) Qimm (rl vriendinnetje) *Burning Water* (rl vriendinnetje) Dusjcrib Alicia Silverstone Vampiria Stout! Paranoide Evito N00dles poesiefox Inge13 Sookie Bethamethason Leonoor Gothic Rest v/d fb'tjes Justice Unexplained Joel Roos sarahbressers ******** scimmia x-spekkie-x 'I'he Prophet ~Dark Voice~ Pherwilyaiel Talon als hij vaker op mijn fora komt ![]() Er zijn er nog meer, maar ik kan niet op jullie namen komen momenteel ![]() Laatst gewijzigd op 24-04-2003 om 18:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*huilt stilletjes in een hoekje* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |