Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2003, 14:42
Pasboy
Pasboy is offline
Ik heb op mijn computer windows xp (home edition) en wil graag mijn harde schijf formatteren en dan windows 98 erop zetten ik zou niet weten hou ik dat voor elkaar krijg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2003, 15:25
Verwijderd
Lekker goede topictitel..

Maar goed.
Doe je windows 98 CD erin, en kijk eerst of je het eroverhene kan zetten (dnek het niet).

Zoniet, start de computer op met de cd erin (zorg dat hij van de cd boot).
Kijk of je in het begin van de installatie ziet of je formateren kan kiezen voor windows 98 t installwren.
Zoniet, start de PC opnieuw op, laat de cd-rom booten en dan krijg je een menu.
Kies voor starten zonder cd-rom en dan komt hij in DOS.

typ:
format c: /s /q

Daarna weer opnieuw opstareten, en instaleren maar
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 16:29
iamcj
iamcj is offline
Bedenk je wel dat er een grote kans bestaat dat je monitor en geluid niet of niet goed meer werken omdat je de goede drivers mist, die XP in zich had. Haal dus voor het formateren de info van je computer betreffende je geluidskaart en je videokaart. Dat is makkelijk bij het zoeken van drivers, anders kan je je kast open gaan schroeven.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 16:42
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Pasboy schreef op 16-05-2003 @ 15:42:
Ik heb op mijn computer windows xp (home edition) en wil graag mijn harde schijf formatteren en dan windows 98 erop zetten ik zou niet weten hou ik dat voor elkaar krijg

Als in: je verkoopt je Jaguar en ruilt em in tegen een Lada
Oud 16-05-2003, 18:57
iamcj
iamcj is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 16-05-2003 @ 17:42:

Als in: je verkoopt je Jaguar en ruilt em in tegen een Lada
Goedkope onderdelen, je weet hoe die werkt, het werkt met illigale onderdelen, je kunt hem zo verpatsen.

Dat hij soms niet en langzaam start, hij je soms in de kou laat staan neem je voor lief. Je hebt ook oude autotjes die het perfect doen, als je ze goed onderhoudt.

Verder kost een Lada maar 200 MB en en Jaquar 10 keer zo veel.

Ik ben tevreden met mijn oude autotje, hoewel ik nog niet in een Jag heb gereden.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 05:43
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
iamcj schreef op 16-05-2003 @ 19:57:
Goedkope onderdelen, je weet hoe die werkt, het werkt met illigale onderdelen, je kunt hem zo verpatsen.
Op de zwarte markt Jaguar-onderdelen niet duurder dan Lada-onderdelen hoor.

Bovendien stijgt een lada meteen 50% qua waarde als je hem voltankt met benzine.
Citaat:
Dat hij soms niet en langzaam start, hij je soms in de kou laat staan neem je voor lief. Je hebt ook oude autotjes die het perfect doen, als je ze goed onderhoudt.
Daarom heeft een Lada achterruitverwarming... worden je handen niet koud bij het aanduwen.

En goed onderhouden betekent elke maand een nieuwe Lada kopen.
Citaat:
Verder kost een Lada maar 200 MB en en Jaquar 10 keer zo veel.

Ik ben tevreden met mijn oude autotje, hoewel ik nog niet in een Jag heb gereden.
Lada kost 250MB en Jaguar heb je een iets grotere garage voor nodig: 1GB. Maar die ruimte heb je een graag voor over natuurlijk, stijgt meteen de landwaarde van de garage met 50%.
Oud 17-05-2003, 21:13
alwaysgood
alwaysgood is offline
Citaat:
Bovendien stijgt een lada meteen 50% qua waarde als je hem voltankt met benzine.

LOL
Oud 17-05-2003, 22:41
unpopular
unpopular is offline
Maar als je dos spellen wilt spelen maar ook de nieuwere is en blijft win98 toch altijd beter dan Xp.
Tuurlijk zijn er veel trucjes om spelen dan wel te laten lopen maar goed als je niets weet van pcs of gewoon lui bent is het altijd makkelijker win98 te draaien.

offtopic: aai meisje leuke nieuwe avatar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten