Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja door een goede vriendin, dat is ze inmiddels niet meer. Ze flikte me echt rotstreken en na even boos te zijn geweest, ging ik toch weer met haar om. Nu dus niet meer.
M´n ex, hij maakte het uit (na een week!) omdat ie zich er gewoon niet goed bij voelde en zichzelf ´die verliefdheid had aangepraat´. Terwijl hij me de meeste lieve (soms ook kleffe) mailtjes stuurde! Na gesprek met goeie vriend van hem (en ook van mij) kwam ik erachter dat ie niet eerlijk was geweest. Hij ´schijnt´het uit te hebben gemaakt omdat ik thuis woon, nog niet weet of ik wel bij studievereniging ga, omdat ik havo doe ![]() ![]() Ik heb hem hier nog niet mee geconfronteerd maar reken er maar op dat hij het op z´n bord gaat krijgen!!
|
![]() |
jah, helaas wel. gister....
![]() er was een jongen waar ik al un tijdje mee zoende, en heel veel contact mee had, en hij zei ook dat hij me echt super leuk vond, totdat gister zijn ex opbelde, ( die ik eerst helemaal nie mocht...) en vertelde dat hij ut nog met haar deed, zonder dat ik dat wist..., alleen toen ik hem dur op confronteerde ontkende hij alles..., terwijl ik zker weet dat het waar is.. en dat doet zo pijn, want ik had het nooit verwacht, en het was zo'n leuke jongen... het liefst zou ik hem geloven, terwijl ik het gewoon 100% zker weet..... best stom ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De reünie Ieke | 0 | 01-10-2003 20:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |