Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() pffff zielig toch die mensen met vooroordelen, veralgemeningen en bekrompen wereldjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Nee, dit topic verdient geen on-topic reactie.
||
Citaat:
Je ziet em vaak op reclames heeft ergens in het gelderedome gedraait, solo voor 70.000 man ofzo maar hij is niet commercieel. Verdiende iets van 70.000 euro voor het draaien in het gelderedome,maar hij is niet commercieel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar over hiphop: echt goede hiphop staat natuurlijk buiten de discussie, maar ik ben het wel eens met topicstarter (voor zover er een stelling/vraag in z'n post zat) dat die TMF/MTV-hiphop triest is. Die negertjes doen alsof ze de grootste patsers zijn. Hoe kwam Nelly of Ja Rule aan een vette Rolex en een dikke Bentley als hij nog niet één hit heeft gehad? Die lui zijn pas anderhalf jaar geleden komen bovendrijven. De grote platenbonzen pikken gewoon iemand met een leuk smoetje en gangsta-uitstraling van de straat en zetten 'm op het podium, hang 'm vol met kettingen en alle 14-jarige Breezersletjes vallen in katzwijm. Nee, die troep moet echt oprotten. Hup, weg ermee, tis nu mooi geweest, vooruit, nokken. En nog even een slotopmerking: de eerste rapper die een volle zaal acht uur lang weet te boeien, moet ik nog tegenkomen. |
![]() |
|
50 cents en ja rule is niet eens hip-hop...
dus ik weet niet waarop jouw mening gebaseerd is dat hip-hop triest is, terwijl je voorbeelden noemen die niet eens hip-hop zijn... ik ben het met je eens dat 50 cent, ja rule, nelly enz triest zijn, maar dat is gewoon pop !
||
Citaat:
en hoe kan je die tiesto vergelijken met een rapper...die gast draait een beetje plaatjes...OEEE dat kan iedereen wel 8 uur lang.. kan beter vragen of er een trance liedje is met tekst die ergens over gaat Rat
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
OH GOD.......doe normaal hoor! Ik weet zeker dat jou kennis niet verder gaat dan tmf/mtv.
Hiphop is heel wat meer dan jij denkt. En artiesten als Ja Rule en Nelly enzo vallen daar dus niet onder als je het mij vraagt. Die verdienen geen eens de naam artiest. Echte hip hop artiesten zie je niet op tv ![]() Nou heeft iedereen natuurlijk zijn eigen smaak. Ik vind dat hele trance gedoe weer helemaal niks. En het zal dan vast wel moeilijk zijn om plaatjes een beetje mooi in elkaar over te laten lopen, maar ik zie dus totaal niet in wat mensen zo geweldig vinden aan dat gedreun. Muziek kan je het niet noemen, want het zijn gewoon wat elektronische toontjes, en gezongen word er ook niet dus ja. Maar ja, het schijnt dat die rampestamp muziek aardig wat mensen kan bezig houden dus ze zien maar. Hiphop luister je om de boodshap en om de kunst van het rappen. Klassieke muziek luister je omdat het geniaal gecomponeerd is (met echte instrumenten ![]() Maar trance zie ik zelfs als heel open-minded persoon nog steeds niet als een vorm van kunst.
||
Citaat:
Tupac ![]() ![]() zekers wel ![]() en nee, ik ga dit niet onderbouwen. dit WEET de fatsoenlijk mens gewoon. ![]()
||
Citaat:
Maar dat kan me wel boeien en draaien niet 100 keer hetzelfde een simpel sampeltje en dat 10 keer herhalen. Gasten als tiesto, johan gielen al die platen die ze draaien lijken opelkaar, verder kunnen ze ook niks alleen voor het geld doen ze het.
|
![]() |
dat slaat echt nergens op...
ik bedoel neem Relax, wat een fijne band!! Echt ge-wel-dig.. En dan kom jij aan met hiphop is triest. Jij bent triest Je zegt toch ook niet, rockmuziek is triest. Daar valt zo veel onder. Metal en punk kun je allebei tegenkomen in een rockcafe en je kunt punk haten en van metal houden. Ik bedoel je bent zoo oppervlakkig. Ik ben het wel eens met dat 50 cent en ja rule en nelly zuigen....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aanraders: Beastie Boys - Beastie Groove Deltron 3030 - Things You Can Do & Mastermind DJ Shadow - Organ Donor Del tha Funkee Homosapien - If You Must (Dan the Automator Remix) Last Emperor - One Life Jedi Mind Tricks - Trinity (feat. Louis Logic & L-Fud) Sean Paul - Gimmie The Light (feat. Busta Rhymes) Check dit, en oordeel dan nog eens over hiphop. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Thug Life Verwijderd | 138 | 04-03-2009 20:12 | |
Muziek |
Welke Hiphop nummer luisteren julie nu veel Kaydee | 303 | 04-04-2005 08:24 | |