![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe vaak was jij je handen per dag?
geen idee ![]() Heb je gewoonte om na bepaalde bezigheden je handen te wassen (zo ja, welke?) Ja, na het masturberen, als ik naar de wc ben geweest, vóór ik ga eten, als ik thuiskom, als een hond aan mijn handen heeft gelikt Hoe was jij je handen? Onder de kraan ![]() Gebruik je zeep? zo ja, welke zeep? Ja, vloeibare zeep van ehm, nouja, iets dat je bij de AH kunt kopen Wat doe ja als je extreem vieze of extreem stinkende handen hebt? Dan was ik ze extra goed ![]() |
![]() |
|
[Hoe vaak was jij je handen per dag? Ik zou het zo niet weten
Heb je gewoonte om na bepaalde bezigheden je handen te wassen (zo ja, welke?) ja, Als ik thuiskom van een dag de stad in te zijn geweest, als ik naar de wc ben geweest, als ik dingen in de tuin heb gedaan, als ik mijn zus heb gemasseerd met soort balsem, als ik aan dieren heb gezeten, soms voor het eten. Hoe was jij je handen? met redelijk warm water, mijn gehele hand Gebruik je zeep? zo ja, welke zeep? Ehmzz geen id hoe de zeep heet maar ja ik gebruik zeep. Wat doe ja als je extreem vieze of extreem stinkende handen hebt? Dan was ik ze extra goed en soms met soort borsteltje en afwasmiddel
|
Ach, een beetje geurende handen is helemaal niet zo erg. Voorbeeldje: Ik doe geneeskunde en heb vanmorgen snijpracticum gehad. (Hart, darmen en lever bekeken)
De geur van het practicum gaat 1 a 2 dagen niet echt van je handen af.Hoe vaak je ze ook wast. De eerste keer is dat naar, maar nu vind ik het niet zo erg meer... Sebastiaan
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wanneer ik naar de wc ben geweest. Verder voordat ik naar bed ga meestal.
Oh ja, ik gebruik meestal desinfecterende zeep, voor het geval het iemand mocht interesseren ![]() Ik heb gelezen dat je voor goede antibacteriele werking minstens 15 seconden lang je handen moet wassen.. Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 15:40. |
![]() |
|
Ok, bedankt voor alle antwoorden!!!!
Ik zal het nu zelf ff invullen Hoe vaak was jij je handen per dag? gemid. 5x (?) Heb je gewoonte om na bepaalde bezigheden je handen te wassen (zo ja, welke?) Als ik terug kom van de paarden, nadat ik naar de wc ben geweest, als ik veelvuldig in aanraking ben geweest met dieren. Hoe was jij je handen? Zeep op m'n handen, handen inzepen, kraan (koud) aan, en afspoelen. Gebruik je zeep? zo ja, welke zeep? In de keuken: Soapy keuken. Op m'n kamer: Kruidvat zeep: Lelietjes van dalen Wat doe ja als je extreem vieze of extreem stinkende handen hebt? Vaker wassen, warm water gebruiken. En ik denk dat ik binnenkort nieuwe (betere) zeep koop, voor extra vieze handen.
|
Verwijderd
|
Hoe vaak was jij je handen per dag?
Ligt eraan wat ik doe/gedaan heb. Heb je gewoonte om na bepaalde bezigheden je handen te wassen (zo ja, welke?) Ja, als ik bv naar de wc ben geweest, of als ik eten aan het koken ben, als m'n handen vies voelen etc... Hoe was jij je handen? Meestal met lauw water, zeep en dan eerst m'n handen beetje nat maken, dan de zeep erop, goed inzepen, zeep afspoelen en handen afdrogen. Gebruik je zeep? zo ja, welke zeep? Meestal gewone handzeep van de Edah ofzo... Wat doe ja als je extreem vieze of extreem stinkende handen hebt? Extreem vies; wassen met een klodder groene zeep, ruikt niet lekker, maar dan krijg je ze wel goed schoon. Extreem stikkend; eerst góed wassen met zeep, stinkt het nóg? Biotex of groene zeep en vervolgens weer met 'gewone' zeep. |
![]() |
|
*Hoe vaak was jij je handen per dag? Geen flauw idee. Elke keer als ik naar het toilet geweest ben. Verder thuis niet echt. Alleen als ze vies zijn geworden. Op het werk moet ik elk half uur mijn handen wassen (ik werk bij McDonald's en je moet natuurlijk schone handen hebben als je met eten werkt).
*Heb je gewoonte om na bepaalde bezigheden je handen te wassen (zo ja, welke?) Alleen na de wc en bij andere dingen als ze vies geworden zijn. Oh ja, ook vaak nadat ik gefietst heb op mijn ene fiets (ik heb er twee, dat is mijn stadsfiets, waarvan er een nare handvatten heeft die een licht rubberachtige geur afgeven). *Hoe was jij je handen? Gewoon even onder de kraan en daarna afdrogen. Op school gebruik ik altijd zeep, die ruikt zo lekker. Op het werk gebruik ik ook zeep, dat is desinfecterende zeep die sensisept heet. *Wat doe ja als je extreem vieze of extreem stinkende handen hebt? Geen idee, ik krijg de lucht van uien (waar ik op het werk veel mee te maken heb als ik hamburgers moet maken) niet echt van mijn handen af. Mensen raden mij aan daarvoor tandpasta te gebruiken, dat schijnt goed te werken, maar ik ehb het nog niet geprobeerd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Het grote bewaartopic Briseïs | 48 | 25-03-2012 18:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic # 39 Gothic | 500 | 22-03-2005 11:22 | |
Lichaam & Gezondheid |