Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2003, 13:19
Verwijderd
als vervolg op verliefd op leraar, aangezien het toch schijnt te gebeuren dat er werkelijke relaties opgebouwd worden met leraren...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2003, 13:33
Severus
Severus is offline
*zucht* Mocht ik willen....

Ripper
Oud 30-06-2003, 14:02
AtHell
AtHell is offline
Mevr. Mulders.. ik wil je.
Oud 30-06-2003, 14:54
barbara.inc
barbara.inc is offline
Moet er niet aan denken...*heb alleen lelijke leraren*
En hij / zij kan toch ook ontslagen worden?
Oud 30-06-2003, 15:58
ringpower
ringpower is offline
bah
Oud 30-06-2003, 16:01
Faery
Faery is offline
Citaat:
AtHell schreef op 30-06-2003 @ 15:02:
Dat is je leraar niet meer, sinds je je diploma hebt .
Oud 30-06-2003, 17:04
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
AtHell schreef op 30-06-2003 @ 15:02:
Oud 30-06-2003, 20:34
pessimistje
pessimistje is offline
Dat is gewoon te ziek voor woorden dat er zoiets gebeurd in deze maatschappij, een leraar moet zich met het onderwijzen van leerlingen bezig houden dus een relatie zou absoluut niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 22:42
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 30-06-2003 @ 21:34:
Dat is gewoon te ziek voor woorden dat er zoiets gebeurd in deze maatschappij, een leraar moet zich met het onderwijzen van leerlingen bezig houden dus een relatie zou absoluut niet kunnen.
Ja het is te ziek voor woorden dat leraren soms net mensen zijn.

o wacht...
Oud 30-06-2003, 23:45
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Tochi s het ligisch dat het kan gebeuren een relatie met een leraar.
je hebt leerlingen van 10,20,30,40 jaar of wel ouder
en dan zijn er ook leraren die vlakbij je leeftijd kunnen zitten, (ja bij de 10 dan niet)
Daarom is het zo geknog niet, maar voor een goede verhouding tussen 2 mensen op een 'werkvloer'zoals een school is hetniet slim..
Oud 01-07-2003, 14:03
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 30-06-2003 @ 23:42:
Ja het is te ziek voor woorden dat leraren soms net mensen zijn.

o wacht...
natuurlijk mogen zij net mensen zijn, maar een relatie met een leerling dat kan gewoon absoluut niet.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:42
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 01-07-2003 @ 15:03:
natuurlijk mogen zij net mensen zijn, maar een relatie met een leerling dat kan gewoon absoluut niet.
nee dat kan echt niet, want als leraren op een MBO school gaan lesgeven als ze net zijn afgestudeerd zijn ze bijvoorbeeld 23 jaar en de gemiddelde leerling is daar 18/19. Nee tuurlijk kan het gewoon absoluut niet.

Denk na.
Oud 02-07-2003, 11:38
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 01-07-2003 @ 22:42:
nee dat kan echt niet, want als leraren op een MBO school gaan lesgeven als ze net zijn afgestudeerd zijn ze bijvoorbeeld 23 jaar en de gemiddelde leerling is daar 18/19. Nee tuurlijk kan het gewoon absoluut niet.

Denk na.
dat zeg ik toch!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 11:51
Overjoyed
Overjoyed is offline
Ik heb een lekkere lerares, Hennie heet ze, strontgeil
Oud 02-07-2003, 13:51
Severus
Severus is offline
Een relatie met een leraar waarvan je nog les hebt lijkt me niet verstanding, inderdaad. En ook al heb je geen les van hem... als je toch nog op dezelfde school zit waar hij les geeft, is het toch nog steeds niet verstandig.

MAAR... Als je van die school af bent (omdat je je diploma hebt gehaald), zou je wél een relatie met die leraar kunnen beginnen, omdat hij dan je ex-leraar is (omdat je dus niet meer op school zit). Vind ik dan, hè.

Dus, mensen... Wat vinden jullie ervan als iemand een relatie begint met zijn ex-leraar? Dus zodra die persoon van school af is? Vinden jullie het dan nog steeds niet goed? Zelfs als beide partijen meerderjarig zijn (dus minstens 18 jaar oud)?

Ripper
Oud 02-07-2003, 13:54
Koit
Koit is offline
Met een ex-leraar moet idd kunnen.
Bij mij op school is het wel eens voorgekomen; een leraar van 21 had één keer gezoend met een meisje van 18. Dat meisje kon haar mond (natuurlijk) niet houden, en die leraar werd meteen ontslagen. Persoonlijk vind ik dat echt weak want beide partijen waren in dit geval volwassen, dan moet het toch wel kunnen llijkt mij.
Oud 02-07-2003, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef op 02-07-2003 @ 14:51:
Dus, mensen... Wat vinden jullie ervan als iemand een relatie begint met zijn ex-leraar? Dus zodra die persoon van school af is? Vinden jullie het dan nog steeds niet goed? Zelfs als beide partijen meerderjarig zijn (dus minstens 18 jaar oud)?
Ja ik weet het niet. Van de ene kant, waarom niet, als jullie daar beide gelukkig van worden, wat is dan het probleem. Maar van de andere kant, je krijgt van buitenaf denk ik wel mensen die gek kijken. Ik bedoel jij bent dan van school, maar die leraar werkt er nog steeds, en er zullen vast wel collega's achterkomen, waar jij dan mss ook les van hebt gehad, het wordt dan wel een beetje gekke situatie. Maar ja, ik denk dat je daar verder weinig mee te maken hebt, als het jullie beide gelukkig maakt!

Wij hadden op school een leraar die iets met een leerling had. Zij zat in 6v (en was blijven zitten en een jaar ouder dus) en hij was net 24. Dus tsjaa dan krijg je een 19 jarige met een 24 jarige, niks mis mee toch?! Maar toch bleef het een beetje gek.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 16:21
Optima
Optima is offline
zolang je geen 18 bent is hij strafbaar
Oud 02-07-2003, 16:54
BCR
BCR is offline
Citaat:
Ripper schreef op 02-07-2003 @ 14:51:
Een relatie met een leraar waarvan je nog les hebt lijkt me niet verstanding, inderdaad. En ook al heb je geen les van hem... als je toch nog op dezelfde school zit waar hij les geeft, is het toch nog steeds niet verstandig.

MAAR... Als je van die school af bent (omdat je je diploma hebt gehaald), zou je wél een relatie met die leraar kunnen beginnen, omdat hij dan je ex-leraar is (omdat je dus niet meer op school zit). Vind ik dan, hè.

Ripper
Ja, dan vind ik het wel kunnen. Je hebt dan geen leraar-leerling relatie meer, dus dan is het gewoon dat je verliefd bent op een man die als beroep leraar is.
Oud 02-07-2003, 17:17
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef op 30-06-2003 @ 17:01:
Dat is je leraar niet meer, sinds je je diploma hebt .
Dat is wel zo, hé op dat drankloze feest vanavond kan ik haar dus dik playen, boeiend dat ze een relatie heeft.
Oud 02-07-2003, 17:49
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
meneeer jansen... i want u 2
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 20:08
Verwijderd
Een wiskundeleraar van mijn voormalige school woont samen met een meisje dat ook op die school heeft gezeten, hij heeft haar ook les gegeven. Leraar is 27, meisje is nu 20. Ze hebben het pas zo ver laten komen toen zij al lang van school af was.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 20:23
Spydogez
Spydogez is offline
Gna gna gna *gemeen lachje*
k Kan me er wel íets bij voorstellen...
Reageren

Regels voor berichten