Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tochi s het ligisch dat het kan gebeuren een relatie met een leraar.
je hebt leerlingen van 10,20,30,40 jaar of wel ouder en dan zijn er ook leraren die vlakbij je leeftijd kunnen zitten, (ja bij de 10 dan niet) Daarom is het zo geknog niet, maar voor een goede verhouding tussen 2 mensen op een 'werkvloer'zoals een school is hetniet slim..
||
![]() |
Citaat:
Denk na.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Een relatie met een leraar waarvan je nog les hebt lijkt me niet verstanding, inderdaad. En ook al heb je geen les van hem... als je toch nog op dezelfde school zit waar hij les geeft, is het toch nog steeds niet verstandig.
MAAR... Als je van die school af bent (omdat je je diploma hebt gehaald), zou je wél een relatie met die leraar kunnen beginnen, omdat hij dan je ex-leraar is (omdat je dus niet meer op school zit). Vind ik dan, hè. ![]() Dus, mensen... Wat vinden jullie ervan als iemand een relatie begint met zijn ex-leraar? Dus zodra die persoon van school af is? Vinden jullie het dan nog steeds niet goed? Zelfs als beide partijen meerderjarig zijn (dus minstens 18 jaar oud)? Ripper
|
Met een ex-leraar moet idd kunnen.
Bij mij op school is het wel eens voorgekomen; een leraar van 21 had één keer gezoend met een meisje van 18. Dat meisje kon haar mond (natuurlijk) niet houden, en die leraar werd meteen ontslagen. Persoonlijk vind ik dat echt weak want beide partijen waren in dit geval volwassen, dan moet het toch wel kunnen llijkt mij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij hadden op school een leraar die iets met een leerling had. Zij zat in 6v (en was blijven zitten en een jaar ouder dus) en hij was net 24. Dus tsjaa dan krijg je een 19 jarige met een 24 jarige, niks mis mee toch?! Maar toch bleef het een beetje gek. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2006 |
Denk je dat jou leraar je zal matsen met nakijken? Thompson | 35 | 29-05-2006 18:42 | |
Eindexamens 2004 |
Hoe kijk jij terug op je examenjaar? Daantje_0705 | 32 | 21-06-2004 00:39 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Algemene schoolzaken |
Relatie met leraar/ lerares.. kan zoiets *ooit* werken?! lekker liefje | 4 | 14-02-2003 14:05 | |
Liefde & Relatie |
De brief ( met spoed reageren ) Verwijderd | 35 | 07-09-2002 14:00 | |
Liefde & Relatie |
relatie met een leraar Zyndel | 13 | 09-05-2002 17:51 |