Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2002, 21:10
groezel538
groezel538 is offline
Ik sliep vorige week voor het eerst bijm'n vriend en ik kon maar niet in slaap komen en hij ook niet terwijl we allebei mega moe waren.Volgens iedereen die ik erover sprak was het normaal ofzo , ervaringen iemand?????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2002, 21:12
Nielz!
Nielz! is offline
effe eens een serieuze reply dan van mij (gebeurt niet vaak).

Ik en mn vriendin hebben er ook last van.... Best irritant, en weet niet hoe het komt.

Volgens mij hou je elkaar wakker, omdat je het gevoel hebt dat je MOET slapen, en bang bent om de ander wakker te maken
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 21:34
highlight
highlight is offline
misschien kwam het wel gewoon door de spanning ofzow, dat je niet kon slapen...?
Oud 06-04-2002, 21:46
apart persoontje
apart persoontje is offline
misschien ligt het er ook aan dat je normaal gesproken niet gewend bent dat er iemand naast je ligt, geen ademhaling enzo
En het scheelt natuurlijk dat je gewoon naast het persoon ligt waar je kei veel van houdt
Oud 07-04-2002, 10:08
Verwijderd
Hehe, dat probleem heb ik nu ook. Als ik bij haar blijf slapen, kom ik gewoon absoluut NIET in slaap, hoe moe ik ook ben. Ik heb al een paar keer vrijwel een hele nacht wakker gelegen. Ik heb een vermoeden dat het bij mij komt doordat ik het te heet krijg; als je met z'n 2en onder de dekens ligt en soms ook tegen elkaar aan is het superwarm. Dat is de enige (niet psychische ) verklaring die ik kon vinden. De volgende keer slaap ik ook denk ik liever alleen. Vind 't leuk om met haar te slapen, maar ik slaap dus niet.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 12:56
Verwijderd
Als de kamer waarin je slaapt gewoon niet te warm en niet te koud is moet je chill in bed gaan liggen (mn vriend en ik meestal naakt, is het chillst ) en dan gewoon een lekkere manier vinden om te liggen, in elkaars armen of juist niet of maakt niet uit. En dan gewoon ontspannen en lekker gaan slapen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 15:34
LaDushi
LaDushi is offline
Komt vanzelf.In het begin is het gewoon nog heel erg wennen maar op een gegeven moment raakt het gewend en slaap je vanzelf.
Kiszz
Oud 07-04-2002, 17:21
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hey,

toen ik bij mn vriend in bed sliep hebben we ook de hele avond niet geslapen. Maar strax drie dagen, dus hoop dat ik dan wel in slaap val.. anders ben ik daarna heel moe. Nou ja, dat heb ik er dan eigenlijk ook wel weer voor over.
Ik weet niet hoe het komt, zal wel iets psychisch zijn.

Kus
Oud 07-04-2002, 17:27
Piccola
Piccola is offline
Ik mocht 2 weken geleden ook voor het eerst bij mijn vriend slapen en ook ik heb geen oog dicht gedaan. Mijn vriend wel, die heeft heerlijk liggen dromen! Maar ik weet wel waarom ik niet kon slapen... Maaaan, wat kan die gozer snurken!!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 20:42
simple creed
simple creed is offline
ik kon ook niet geweldig slapen... maar je hebt gewoon veel te weinig ruimte. Ik draai gigantisch in mijn slaap en tja dat gaat dan niet gemakkelijk
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 23:53
Verwijderd
Ik heb drie weken bij mijn vriend gewoond (wegens omstandigheden) en ik heb in die drie weken bijna geen oog dicht gedaan als we samen in bed lagen.. Ik kon meestal pas slapen als hij om half 8 uit bed ging.. En dan sliep ik tot 1 uur ofzo.. Nog niet veel, maar ik kwam gewoon niet in slaap..

Vond ik niet erg, want ik kan er tegen.. En daarbij is het prachtig om naar hem te kijken terwijl hij slaapt. Dan issie zo lief..en dan krijg ik zo'n gigantisch intens liefdes-gevoel van binnen. En dan ben ik kei gelukkig als ik denk aan het feit dat ie naast MIJ ligt..

Hmm ik hou van hem, en ik denk dat dat de reden is. Je ligt in bed met iemand van wie je houdt, en ikzelf vind het persoonlijk zonde om die tijd samen te "verslapen". Dan blijf ik liever wakker samen met hem, of alleen om naar hem te kijken, dan dat ik de tijd wegslaap want daar merk je niets van... En de slaap kun je altijd weer inhalen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:26
SuperS
SuperS is offline
mwah ik slaap alleen ook al niet dus erger kan 't niet worde als zei naast me ligt he
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 20:15
spinningduck
spinningduck is offline
Wees gerust, ik had er ook in het begin last van, terwijl mijn vriend lekker lag te snurken, lag ik wakker te zijn, maar tegenwoordig kan ik wel gewoon slapen, ik denk dat het gewoon een kwestie van wennen is....
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 10:25
Da King
Da King is offline
ik val meestal meteen in slaap, maar ik snurk gigantisch dus dan kan me vriendin weer niet slapen. Op een gegeven moment is ze het zo beu dat ze me wakker port en dat ik omdraai in de hoop dat ik dan niet meer snurk, soms werkt het, soms niet.

op een rustig nachtje wordt ik zo'n 10-15 keer wakkergepord, maar goed, ik slaap toch altijd meteen weer
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 16:47
Janicha
Janicha is offline
Daar had ik in het begin ook last van (mn vriend helemaal niet ) Ik denk dat het de nieuwigheid is... het is natuurlijk ontzettend cool en spannend om bij je vriend te slapen. Bij mij ging het vanzelf over.. het duurt wel een uurtje voordat ik slaap hoor, maar ik kom wel in slaap.
Reageren

Regels voor berichten