Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Da's nog het vervelendste. Jij zit daar met tranen in de ogen omdat je het zo moeilijk vond en betwijfeld of je cijfer goed genoeg is, en dan zegt er zo'n SUKKEL uit je klas: Nou. Als alle examens zo goed te doen waren!! ![]() ![]()
|
![]() |
het was vre-se-lijk, niet alleen de opgaven waar ik neit uitkwam, die van die scharnier, en die van dat viervlak en die laatste, MAAR MN HORLOGE stond stil, ik dahct dat het half vier was terwijl het dus kwart over vier was. aghhhhhhhhhhhhhhh. 15 punten misgelopen doordat ik eht niet af had.
|
![]() |
|
![]() |
Ik vond die met die draaiende vierkantjes echt verschrikkelijk!!!!
daar heb ik echt geen één punt voor! En die bewijzen aan het eind, die snapte ik helemaal niet, terwijl het eigenlijk niet heel moeilijk bleek. Gelukkig heb ik die kansberekeningen goed, maar ik kom zeker op een onvoldoende uit, ik denk zo tussen de 4 en de 5. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zeg alleen maar 1 ding. hele onze klas heeft onze wiskundeleraar 3 jaar lang hard uitgescholden omdat hij altijd suupermoeilijke zelfgemaakte sommen gaf op de proefwerken. daarom stond ik ook een 6 voor wiskunde. maar nu pas begrijp ik echt waarom hij dat deed... |
![]() |
|
Heb het net niet gehaald waarschijnlijk! Die normering mag flink omhoog worden gehaald! =( Het was echt een AAAARRRRGG-Examen!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
nou, toen ik klaar was dacht ik dat ik wel een 7 had ofzo, maar toen ik t ging nakijken bleek dat t minimaal een 5.7 was, vin ik ook nog wel best, khad een 5.5 nodig, en ik heb best streng voor mezelf gerekend duzz, ben nu gewoon geslaagd!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik vond het erg goed te doen....ik zal maar niet over 'makkelijk' beginnen want dat wordt hier niet zo gewaardeerd...
Nagekeken, ik heb alle antwoorden goed, en erg veel uitleg proberen te geven, dus wieweet... Ik was ook een half uur voor tijd klaar...ik zou bijna 'sorry' gaan zeggen... :-/ Onze schoolonderzoeken waren altijd veel moeilijker. [edit] Wis B1.2 dus |
![]() |
|
![]() |
WB 1,2 was ook niet makkelijk
![]() maar een vraagje he... bij de som over osteoporose he..waarbij je de kans moet rekenen dat het aantal 2 is moest het niet zijn: P(2 keer)= P(2keer vrouw geen man)+ P( 2 keer man geen vrouw) + 2 * P( 1 man en 1 man en de rest geen) ? Ik heb het overigens wel goed hoor..dus maar 1 keer..maar dat vroeg ik me af |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vond overigens dit examen ook een heel stuk makkelijker(sorry; minder moeilijk) dan alle examens die ik uit de examebundel heb doorgekeken...? Dan zouden de mensen hier die het 'onmogelijk' vonden die examens helemaal absurd moeten vinden...terwijl die vorige jaren gewoon gegeven zijn...?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Wat een K*Proefwerk zeg. Leren die mensen van die Cito het nou nooit??!
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar eh..niemand heeft antwoord op mijn vraag? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niemand die deze mening deelt? |
![]() |
||
Citaat:
|
Steeds waar ik heb zitten twijfelen heb ik de verkeerde gekozen..
![]() * Of dat nrc er al dan niet bij moest * * Bij de allereerste vraag.. Of je die kans moest berekenen dat het bij 1 iemand zou zou zijn en dan tot de 4e of het als een steekproef opvatten zodat de standaarddeviatie q/wortel n werd.. Ik heb het laatste gekozen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hi!
ik vond uh tja........sommige vragen waren goed te doen, maar de laatste vraag snapte ik echt helemaal niks van! Maar goed de 3,4 die ik moest halen heb ik wel....heb 33 punten (erg weinig) maar goed genoeg!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] 4 havo wiskunde b oefentoets hoofdstuk aanzichten en doorsneden bassiebe | 0 | 18-03-2012 13:11 | |
VWO |
Wiskunde B, hoe ging het? Herfstvlieg | 9 | 27-05-2010 21:35 | |
De Kantine |
Wist je dat? TopDrop | 181 | 29-05-2007 09:00 | |
VMBO |
Examen wiskunde brands | 10 | 02-06-2006 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het Verdriet Ieke | 0 | 02-02-2004 16:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het Meisje Ieke | 0 | 31-01-2004 14:51 |