Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Meis, ik wens je heel veel succes!!! Ennuh hou ons uiteraard ook op de hoogte hè ![]()
|
Tuurlijk... gewoon zo van "hee, heb jij toevallig MSN?"
En dan zit je vervolgens de hele tijd op MSN te wachten tot 'ie eens online komt... ![]()
|
Hij zit bij je in de klas, dan denk ik dat er betere manieren zijn om het beter te leren kennen dan over msn. Ik snap wel dat je verlegen bent, maar als je alleen maar blijft msnen met zo'n jongen ipv gewoon met hem te praten, blíjf je dat IRL.
|
Zoals ik al in het begin zei : Ik kan leuk met hem praten.
Dus praat ik op school wel ees met hem. Maar dan staat er altijd een hele klas bij en dat ik f*cking irritant. Duzz..... Maar je hebt ook wel een beetje gelijk. Maar op deze manier kan ik misschien zijn aandachttrekken, en dan begint hij er misschei ook bij na te denken ![]() Snappie. Het praat makkelijker zonderr 25 toeschouwers
|
Msn is een supermiddel om iemand beter te leren kennen.
Ik heb nu al 2,5 jaar verkering en voordat ik mijn vriend echt kende, vond ik hem een enorme patser. Maar toen voegde hij me toe op msn en leerde ik hem pas echt kennen! En hij blijkt helemaal geen patser te zijn, hij is de liefste jongen van de wereld! Msn is dus wel degelijk een goed middel. Ga ervoor meid!
|
tja dacht ik ook en is het proberen waard. Heb nog nooit een vriendje gehad en ben mnega verlegen maarja ooit moet de eerste keer zijn en laat dat dan numaar zijn, want benvoor het eerst echt heel erg verliefd.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Heb je zijn MSN nu al? Anders kan je misschien ook op een andere manier achter zijn hotmail-adres komen door middel van vrienden oid. Uiteindelijk helpt direct vragen natuurlijk het beste. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En... als jij examens doet: ook daarmee succes! (geld ook voor alle andere mensen die net als ik examen doen.)
|
Hey meid..
leuk joh! jah vraag zijn msn gewoon.. ik vind het ook altijd leuk als mensen het aan mij vragen.. lijkt het tenminte alsof er mensuh in me geintereseerd zijn ![]() en ik heb mijn vriendin in het begin ook leren kennen via msn.. naja het echte leren kennen doe je natuurlijk in het echt.. maar het is handig om een goede start te maken! veel succes iig! Kus
|
![]() |
Gewoon op hem afstappen een beetje kletsen en dan vraag je een keer zijn mailadres, komt helemaal goed joh!! Succes ermee!
ik ben ook helemaal vuhlieft! Mijn vriendje is trug nadat hij een half jaar in het buitenland is geweest!!!!
|
![]() |
ik was eerst ook verlegen nu minder moet je gewoon doen ik denk maar zo je leeft maar 1 keer zodadelijk ben je er te laat bij en dan heb je er spijt van, en ook van als je het nu nie vraagt krijg je nooit iemand, klinkt gek maar werkt wel leert je eroverheen te komen, just do it succes ermee
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #68 darkfairy | 494 | 07-09-2006 19:19 |