Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maaruh waar is dat ergens in nijmegen?
||
Citaat:
![]() Euh, in het centrum, ik kwam d'r vandeweek nog langs ![]()
||
Citaat:
http://grotebroek.nl en dan onderbroek De Onderbroek Tweede Walstraat 21 6511 LN Nijmegen
|
![]() |
Alles is bevestigd, ze spelen dus gewoon 20 mei in de Onderbroek.
Zo als het er nu naar uitziet, is de show om 23.30 afgelopen (dat is in ieder geval de bedoeling...). Het station ligt op 5 à 7 minuten lopen. Hoe laat moeten mensen anders de trein halen? Misschien kan er nog rekening mee worden gehouden dan. Die zaal moet goed vol (naja, zaal, 80 man kunnen erin), dus allemaal komen!!! |
![]() |
|
Ja, omdat ze pepsi cola hebben is melkweg idd een baggerzaal.
Wat een onzin. Ik hoop dat het aan deze zondag ligt, maar ik zie te veel lamme onzinnige retard-opmerkingen vandaag. Diegene die zei dat melkweg een baggerzaal was : Waarom? (ik hoop voor je dat je goede redenen aanvoert, anders ben ik geneigd hele vieze en enge dingen met je endeldarm te doen)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
nou ik vind het een matige zaal (okee er zijn ergere) door de zaal zelf (die lage bak in het midden, en die 'trappen' eromheen, waardoor je je niet fatsoenlijk door de zaal kunt verplaatsten tussen de bands door, en het zicht niet geweldig is als je niet helemaal vooraan staat), alleen grote veilige bands mogen er spelen, grote mojo invloed ( grote punkbands spelen in Nederland, afgezien van festivals, practisch alleen in de 013 en Melkweg, dat is niet omdat die andere zalen die bands niet willen laten spelen...)De bar staat onhandig, is lastig bereikbaar, als het druk is kun je de deur amper uit. Pepsi is vies.
Maar goed ik kan er mee leven hoor. Maar het zal alleen nooit een van mijn favoriete zalen worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dit gaat niet echt over deze avond, maar meer over de concerten enzo in Nijmegen zelf. Wordt er redelijk vaak wat georganiseerd qua crust/grind/punk/metal???
Ik ga (hopelijk) vanaf aug/sept in Nijmegen wonen en studeren en ben wel benieuwd wat er allemaal is. De site vd onderbroek heb ik al gecheckt, doet me erg denken aan de Bar&Boos hier in Leiden. (dus dat is wel ok) Nu alleen nog woonruimte... Dus mocht iemand een kamer/kraakpand weten ofzo, meel me!!!
|
![]() |
Hahaha en ik maar denken dat al die agressie van hardcorekant kwam...
![]() Ik ben ook van de hardcorekant trouwens dus mij dan ook effe uitroeien. En stagediven is vet (bij de juiste shows) en crowdsurfen is bagger aangezien je die niet altijd aan ziet komen/ verwacht. Al met al, er wordt vast niet gecrowdsurft/stagedived (laag podium) bij Leftover Crack, en er zullen ook nauwelijks hardcoregasten aanwezig zijn, dus allemaal maar gewoon komen als je van deze muziek houdt/er 2,50 voor over hebt/ 23.30 niet te laat vindt/ Nijmegen niet te ver weg vindt (oei... hoop niet op een leeg zaaltje nu ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dank u hartelijk voor het uppen ;-)
Okee voor de mensen die van verder komen, het is een half uurtje vervroegd, zaal open om 21.00 uur, het begint om 21.30... En het wordt vast erg vet. Mistake uit Haarlem zal kort als voorprogramma spelen, ik ken ze niet, en van mij had het ook niet gehoeven, maar goed. Als je zin hebt, kom langs, toegang €2,- voor een Amerikaanse band die op Hellcat zat. Maak er je eigen feestje van zou ik zeggen! Tot dinsdagavond! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
leftover crack + the kickstarts + smash the statues in de stortebeker MikeyMo | 114 | 24-11-2005 10:28 | |
Muziek |
welk concert ga j bezoeken? Gadje | 232 | 20-03-2005 21:30 | |
Muziek |
[nieuw album] Leftover Crack. crenshaw | 53 | 06-03-2004 19:01 |