Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is wel algemeen bekent dat Kazaa heel veel "gaten" bevat.
Doormiddel van deze gaten kunnen mensen naar binnen en eventueel je spullen wissen. Dus ja kazaa is wel gevaarlijk en niet alleen door een firewall te beschermen (virusscanner heeft geen opties tegen hackers) Want bij een firewall geef je toegang o voor kazaa om verbindingen naar en van jou computer te hebben. Maar goed de kans is niet super groot maar wel aanwezig. Ik zou zeggen download Mirc hier is het gevaar veel kleiner maar het is wel wat moeilijker om onder de knie te krijgen. |
![]() |
|
![]() |
niet echt, de lekken die er in kazaa zitten zul je er niet zo snel uithalen.
Maar alle beetjes helpen ![]() Slsk: soulseek te downloaden op http://www.slsk.org/download.html |
![]() |
||
Citaat:
(trouwens X-chat kan ook)
|
Maar welk muziekprogramma is nou eigenlijk het best virusveilig
![]() ![]() ![]() ![]()
|
download mcafee virusscan proffesional(+crack). Die waarschuwt gelijk of je gedownloade bestand een virus bevat of niet. Als dat gebeurt klik je gewoon op delete en weg istie.
En je moet gewoon erop letten wat je download. Bestanden met rare extensies zoals liedje.mp3.scr moet je dus niet downloaden, maar kazaalite heeft daarvoor een filter dus. Of met .exe bestanden moet je ook uitkijken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Jaja natuurlijk zijn andere dingen beter dan KaZaA Lite, maar we hebben het hier wel over iemand met weinig kennis en iemand die gewoon MP3 en andere dingetjes wilt downloaden. Dan is KaZaA Lite prima.
Zelf gebruik ik eMule, makkelijk dingen downloaden via indexsites. Zet alles in mn lijstje, en de volgende ochtend is er weer voor 2GB binnen, woei. ![]()
||
Citaat:
Alvast bedankt
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als het op je computer staat zie je het toch.. Eerst controleren voordat je het opent (maar dat kan je vaak al zien aan icoontje, maar icoontjes kunnen ook gefaked worden). |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De files die je download kun je het beste van indexsites afhalen. Zo weet je zeker dat de files goed zijn, en er veel sources beschikbaar zijn.
|
Vet veel scammers op kazaa....waarom weet ik niet want ze hebben er zelf geen reet aan....:\
Maar eigenlijk zitten er alleen bij software virussen enzo omdat ze op .exe eindigen Dus bij muziek kan er geen virus bij zitten (denk ik....)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() xxx Faith ![]()
|
ik hou het gewoon bij:
MIRC E-MULE (& E-DONKEY) en als het echt moet gebruik ik de engelse Kazaa lite K++ maar ik download meer films dan muziek.... Heb eigen driv-in show dus moet mijn muziek wel kopen anders krijg ik gezeik, en dan heb ik teminste beste kwaliteit (en ik verdien het wel weer terug ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[P2P] KaZaA wil niet opstarten DaBoY | 12 | 01-05-2004 10:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Buma/Stemra verliest zaak van Kazaa Gatara | 49 | 23-12-2003 21:04 | |
Software & Hardware |
kazaa lite 1.6.0 1234remco | 4 | 06-04-2002 12:12 | |
Software & Hardware |
Kazaa is terug... voor lang ? Edwin uit Kaasstad | 3 | 24-01-2002 17:46 | |
Software & Hardware |
kazaA zegt gebruikers niet te kunnen stoppen Verwijderd | 3 | 02-12-2001 19:09 | |
Software & Hardware |
KazaA moet binnen 2 weken stoppen van de rechter Verwijderd | 19 | 02-12-2001 13:57 |