Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 20:54
~Roosje~
~Roosje~ is offline
waaraan merken jullie dat je verliefd bent?
doe je dan speciale dingen, loop je heel de dag te lachen, te huppelen, te dromen of what ever.....
nou kom maar op met alle verhalen meisjes en jongens!!!
want ben nieuwsgierig!
grtz Roos

Laatst gewijzigd op 09-04-2002 om 20:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2002, 21:07
enrico
enrico is offline
tja..

waar aan niet!! vrolijk,blij happy hoe druk je het uit.
niet kunnen slapen, dat soort dingen, de hele dag maar aan één ding denken (1 persoon)!!!

Tja..

het voelt goed, laat ik het daar op houden.
'
Greetz Enrico
Oud 10-04-2002, 09:32
white_angel
white_angel is offline
dit kan heel raar klinken , maar ik voel het in men handen dat ik verliefd ben , vraag me niet waarom , ze zulle dan kriebele zeker

xje van mij
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 10:39
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Als je verliefd bent, merk je aan alles dat je verliefd bent, mara het is niet dat je altijd vrolijk bent, want ik ben verliefd en heb nog steeds last van een ochtend humeur!
Oud 10-04-2002, 12:59
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
aan mn buukie...........ik krijg altijd vage kriebels in mn buuk!
En tjah............telkens aan hem denken........niet slapen.....niet eten
.........................
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:02
NILSJUH
NILSJUH is offline
een stijve
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:11
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Ik word meestal erg hyper, vrolijk en kan niet stil zitten. Mijn buik gaat van links naar rechts en van onder naar boven........beste gevoel ever! Ik geef iedereen complimentjes en het straalt verder gewoon van me gezicht af denk ik! Waar ik het ook aan kan merken is dat ik ALTIJD bij diegene wil zijn, vasthouden of gewoon naar staren. Ik kan meestal niet slapen want diegene zit teveel in mn hoofd en in mijn buik!!! Mmmm! De hele dag door dagdromen............
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:13
Onlyme
Onlyme is offline
goeie vraag..tijd niet meer geweest
Oud 10-04-2002, 15:45
Verwijderd
Ik merk het aan alles. Ik zie alles anders. Mijn gedrag is anders, mijn gedachten zijn anders. En ik kan opeens veel meer. Mijn interesses veranderen (niets boeit me meer, alleen hij).
Ik word keivrolijk, en ik kan alleen aan hem denken. Ik ga stralen (hoor ik vaak van anderen). En ik voel dat fantastische liefdes-gevoel door mijn hele lichaam.. Die tinteling.. WOW!
Owja, ennuh, ik kan niet slapen... soms best wel irri als je dan de volgende dag als een zombie in de klas zit ofzo

Nahja eigenlijk nog veel meer... Kweet het niet eens allemaal..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:51
Verwijderd
dan word ik depressief, kan ik alleen maar aan hem denken, wil ik constant weten met welke meisjes hij omgaat, word ik supersnel jaloers.........
en die vlinders in m'n buik he

maar vrolijk ervan worden? nee.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:54
iebke*
iebke* is offline
mmmm dan droom ik altijd over die persoon... in de les kan ik me moeilijk concentreren !! een keer heb ik per ongeluk op een test de naam van m'n vriendje (dat toen m'n vriendje nie was) ingevuld ipv de mijne
Oud 10-04-2002, 15:55
iebke*
iebke* is offline
Citaat:
NILSJUH schreef:
een stijve
dus als gij ne stijve krijgt van u ma zijde op haar verliefd ?? goe bezig !!
Oud 10-04-2002, 16:50
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Citaat:
Droppie schreef:
Ik word meestal erg hyper, vrolijk en kan niet stil zitten. Mijn buik gaat van links naar rechts en van onder naar boven........beste gevoel ever! Ik geef iedereen complimentjes en het straalt verder gewoon van me gezicht af denk ik! Waar ik het ook aan kan merken is dat ik ALTIJD bij diegene wil zijn, vasthouden of gewoon naar staren. Ik kan meestal niet slapen want diegene zit teveel in mn hoofd en in mijn buik!!! Mmmm! De hele dag door dagdromen............
jaaaaaaaaah ik ook!
precies de juiste woorden!
Oud 10-04-2002, 17:58
aguila
aguila is offline
Ik ben onwijs druk dan. Haha. Ik kan helemaal niet stilzitten, Ik ben de hele tijd aan het heen en weer lopen. Volgens mij is dat best irritant voor de mensen waar ik mee omga.
Oud 10-04-2002, 21:52
marlies
marlies is offline
Ik ben dan heel erg druk en heel erg vrolijk en wil alleen maar bij diegene zijn, maar als ik dan in zijn buurt ben dan durf ik helemaal niets te zeggen of alleen maar van die onzin dingen...
Oud 11-04-2002, 14:10
rabecca
rabecca is offline
Ikzelf merk het minder snel als mijn beste vriendin
Waarschijnlijk als ik het nét iets te vaak over hem heb enzo.
Als zij het merkt dan ga ik er pas overnadenken en merk ik het zelf ook wel.
Oud 11-04-2002, 14:31
ABrules
ABrules is offline
Aan dat je heel veel tegen haar wil zeggen, maar als je dr dan ziet kan je dat niet meer.

Ik heb ook wel eens dat ik helemaal rood wordt als ik met haar praat en het ergste van alles dat ik dan soms begim te stotteren.

Das erg man, maar voor de rest het gewoonlijke he, kriebels en onrustig niet eten of slapen enzo.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 16:26
flowergirl
flowergirl is offline
Whoeiii, de bekende vlindertjes
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 19:55
lady_x
lady_x is offline
Als ik echt verliefd ben, dat komt niet vaak voor, dan voel ik me onrustig, heb geen etenslust en heb braakneigingen. Juist omdat ik nogal onzeker ben in zo'n situatie. Maar na een tijd komt dat goed en voel ik vlindertjes en voel ik me zweeeeeeven.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 22:01
beertje16
beertje16 is offline
ik denk de hele dag aan hem, als ik met anderen praat heb ik het vaak over hem, ik ben supervrolijk enzzz
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 22:15
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Nou dan komen er allemaal kriebols in mijn buik, en moet ik soms heeel hard WIEW! roepen en moet ik lachen als ik aan haar denk, en ik moet dan dus bijna de hele dag lachen
enneeh....dat was ut ongeveer wel, ach je weet zoiets gewoon als jet bent

--> vlieft op sjantalje WIEW!!!!!
Oud 12-04-2002, 07:57
Druppel
Druppel is offline
kriebels in mun buik, lach en giechel aanvallen, hele dag over HEM praten en zoveel mogelijk bij hem in de buurt proberen te komen, met allerlei rotsmoesjes met hem praten, alles willen weten wat hij doet, nergens anders aan denken dan aan hem, soms misselijk van alle vlinders of moe dat ik nergens anders aan kan denken, beetje zweefgevoel.
Ik kan het eigenlijk helemaal niet omschrijven. Ik word er in ieder geval een compleet ander mens van.
Oh ja en ik straal de hele dag en zit zijn naam overal op te schrijven, en af en toe van die ik-ben-verliefd-zuchten.......
verliefd zijn is heerlijk, maar wel een beetje vermoeiend soms!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 08:13
Severus
Severus is offline
Als ik rood word, heel zenuwachtig word, trillende handen heb, bijna niet meer op mijn benen kan staan, en als ik helemaal dichtklap als ik bij hem in de buurt ben.

Ripper
Oud 12-04-2002, 20:04
MissLopez
MissLopez is offline
als ik verliefd ben? goh.........ben maar 1 keertje verliefd geweest en ik kan je vertellen ik word dus absoluut NIET snel verliefd. Ben super kritisch! echt veeleisend en hij hoeft bijv. maar te roken of ik knap al af en laat m gaan......ja heel kritisch maar on topic.

On this moment ben ik dus heel verliefd, vreemd, pas 2 keer gezien maar toch verliefd, tot over me oren, en weet je hoe ik dat voel? IK voel me een soort van 'ik kan elk moment in tranen uitbarsten omdat ik hem zo leuk vind'. Ik denk de hele dag aan hem, denk aan dingen zoals 'hoe zou hij knuffelen, zou hij lief zijn, zou hij zorgzaam zijn..... jeetje......en ik eet amper of juist zoals net in ene heel veel omdat het gevoel weg te stoppen. Ik luister allerlei liefdesliedje........

Jeetje ik denk gewoon aan hem. Ik fantaseer over ons samen hand in hand aan het strand enzo.....

volgende week met hem naar de bios.......op zijn verzoek

Och jee ik ben echt verliefd...............word ik soms van....
Oud 12-04-2002, 20:48
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
MissLopez schreef:
On this moment ben ik dus heel verliefd, vreemd, pas 2 keer gezien maar toch verliefd, tot over me oren, en weet je hoe ik dat voel? IK voel me een soort van 'ik kan elk moment in tranen uitbarsten omdat ik hem zo leuk vind'. Ik denk de hele dag aan hem, denk aan dingen zoals 'hoe zou hij knuffelen, zou hij lief zijn, zou hij zorgzaam zijn..... jeetje......en ik eet amper of juist zoals net in ene heel veel omdat het gevoel weg te stoppen. Ik luister allerlei liefdesliedje........
Citaat:
lady_x schreef:
Als ik echt verliefd ben, dat komt niet vaak voor, dan voel ik me onrustig, heb geen etenslust en heb braakneigingen. Juist omdat ik nogal onzeker ben in zo'n situatie. Maar na een tijd komt dat goed en voel ik vlindertjes en voel ik me zweeeeeeven.
Oh, echt zwaaaaar herkenbaar de laatste tijd heb ik het heel erg dat als ik um ('s avonds) moet bellen ofzo ik me echt de hele dag ontzettend misselijk voel alsof ik moet overgeven ofzo écht ziekelijk En ik word idd ook heel onrustig en hyper nerveus.. Echt triest gewoon.. begrijp niet waar ik af en toe last van heb?!!! Is de 1e (en hopelijk ook laatste) keer trouwens, want dit deel mag voortaan van mij wel overgeslagen worden
Oud 12-04-2002, 20:58
peachie
peachie is offline
tja.... kriebels in me buik. wil de heletijd die gene zien. het niet slapen niet eten en toch stralen syndroom ik heb nu een vriend en ik hou van hem, soms heb ik nog van die verliefd buien als ie op een speciale manier kijkt of iets zegt en dan wil ik hem alleen maar geven.
Oud 12-04-2002, 21:06
Loesje
Loesje is offline
ik ben heel vrolijk. Maar ook onzeker. Als hij in de buurt komt ga ik me anders gedragen, wat dus eigenlijk heel slecht is.

Maar ik kan nu wel zeggen dat ik verliefd ben........al zou ik het leiver niet willen. Maar ik weet het nu zeker, sommige dingen zijn niet tegen te houden!
Oud 12-04-2002, 22:09
PiNoW
PiNoW is offline
ik denk dan heel vaak aan de persoon.
ensow.
en ik word blij.
Oud 12-04-2002, 22:35
AMDFreak
AMDFreak is offline
Je kijkt haar de hele tijd aan... als ze achter je loopt kijk je nog ff snel om
Je krijgt nog een gevoel in je buik
Oud 13-04-2002, 09:22
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik ben nu al best lang op een meisje verliefd... het begon gewoon met dat ik haar ontzettend mooi vond en constant aan haar dacht en zo onzeker was als ik nog nooit eerder was geweest.
Dat was voor de vakantie, ik begon de vakantie met een LAN-party en daarna was ik haar helemaal vergeten. Na de vakantie dan zie ik haar en dan komt het weer terug. - toen heb ik wat dingen geprobeerd maar die mislukten op een manier die ik niet voor mogelijk hield

Door NIET naar haar te kijken kwam ik er dus vanaf maar nu heb ik wel weer naar haar gekeken en nu is het een beetje weird:
- ik kijk graag naar haar
- heb enorme behoefte om haar aan te raken (op plaatsen met veel bot/spieren, geen seksuele plaatsen)
- mijn hartslag springt naar de 80 als ik weet dat ze binnen 2 meter om me heen is
- ik heb geen idee hoe ik contact moet leggen en wat ik moet doen als er enige vorm van communicatie komt

was ik toevallig (echt toevallig, ik wist dit dus niet) gaan zitten waar zij meestal zit en dan komt ze daar naar toe (hartslag up) en toen realiseerde ik me dat op eens en begon (héél stom) zichtbaar te twijfelen over wat ik moest doen (alleen zeggen: 'ik ben verliefd op' je was duidelijker geweest)... vroeg ik dus iets van 'zit jij hier?' mja... als ik dat nou meteen of niet had gezegd...
Oud 13-04-2002, 09:34
zeep007
zeep007 is offline
ik kan dan alleen maar glimlachen

(er komt niets zinnigs uit en die verdomde glimlach blijft de hele tijd, erug irri)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 12:00
heldin
heldin is offline
Ik ben dan vrolijk, maar soms ook best in de war (vindt hij me leuk of niet?? dat soort dingen) kan niet goed slapen, eet veel minder, kriebels in mn buik en een stuk ijdeler
Ik vind het dan ook lang niet altijd leuk om verliefd te zijn..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 21:41
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
zeep007 schreef:
(er komt niets zinnigs uit en die verdomde glimlach blijft de hele tijd, erug irri)
bij mij issut zo'n grijns, dus wees blij met die glimlach; komt nog enigzins normaal/gezond/niet-insane over
Oud 13-04-2002, 22:18
Freshmaker
Freshmaker is offline
Ik begin huiswerk te maken of iets te lezen..
En iedere 2 á 3 minuten betrap ik mezelf erop dat ik helemaal geen huiswerk maak maar aan dat meisje zit te denken.
Oud 13-04-2002, 22:32
LittleLucille
LittleLucille is offline
de hele dag dromen .... vrolijk .... big smile .... zo dicht mogelijk bij die gene zijn ... knuffel zin (met die persoon hihi) ... blozen ...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 22:33
Marc0
Marc0 is offline
Citaat:
LittleLucille schreef:
de hele dag dromen .... vrolijk .... big smile .... zo dicht mogelijk bij die gene zijn ... knuffel zin (met die persoon hihi) ... blozen ...
idd.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 22:34
sixpack16
sixpack16 is offline
uhm, als diegene die ik leuk vind bij me in de buurt kom, klap ik dicht (dus dat houd in dat ik verlegen ben, niks meer zeg, en zenuwachtig word) en mijn hart klopt dan 1000000000000000000 keer sneller dan normaal, lol
Oud 14-04-2002, 04:18
Verwijderd
Als ik écht verliefd ben heb ik de bekende vlinders in m'n buik, ik denk de hele tijd aan diegene en heb geen eetlust meer.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 10:29
Verwijderd
Mjah ik weet niet. Ik weet sowieso niet precies wanneer je iets verliefd kan noemen en wanneer heel leuk vinden. Ik heb bij het leukste van het leukste niet echt van die braakneigingen enzo. Ik blij Ik merk gewoon dat ik wat veel aan haar denk en vooral dat ik zin heb om haar tegen me aan te trekken als we op bed liggen, om haar lippen te voelen, of haar op mij te voelen ademen. Ik ga dan ook denken aan momenten die voor mij memorabel zijn. Dat ze iets zei, een blik, of dat ze een keer mijn shirt uit mijn broek trok (ik weet ook niet waarom me dat zo bijblijft, het was het moment denk ik). Dat soort dingen.
Het verstoort mijn dagelijkse leven echter niet. Ik kan nog gewoon alles doen. Gewoon leren, gewoon slapen, gewoon rustig zitten. Soms heb ik alleen momenten dat ik wou dat ze er was, maar ook die zijn dan wel overkomelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 10:32
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Waaraan ik dat merk? Eh...Depressief, omdat ik haar niet kan krijgen (is altijd het geval, of dat denk ik tenminste)
Hmm
Verder, weet ik het
ik ben nog nooit ziek van liefde geweest, ik heb nog nooit vlinders in mijn buik gehad denk ik
hmm
ik weet het gewoon denk ik?
verliefdheid is bij mij meestal iets dat ik rationeel beredeneer,
of het is een gevoel maar dan denk ik er nog overna
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:04
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik denk alleen maar, en dan ook echt alleen maar, aan hem. En ik zwijmel me gek! Ik ben heel erg vrolijk behalve bij m'n ouders, op een of andere manier word ik bij hen alleen maar chaggi, haha, heel raar!

en ik word onzeker, of het wel wederzijds is en hoe ik het ga aanpakken enzo...
Oud 14-04-2002, 17:42
Aurora
Aurora is offline
Nah ik denk constant aan um, wil de hele tijd zijn waar hij is, probeer op te vallen (=verschrikkelijk majah), ga echt manieren bedenken waardoor ik hem kan zien, blablabla...
Oud 14-04-2002, 20:56
Passenger
Passenger is offline
Citaat:
bloem schreef:
Nah ik denk constant aan um, wil de hele tijd zijn waar hij is, probeer op te vallen (=verschrikkelijk majah), ga echt manieren bedenken waardoor ik hem kan zien, blablabla...
toevallig savonds langsfietsen enzo zeker?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:41
the_conquer
the_conquer is offline
Nou in de regel krijg je het gevoel dat er iets meer en meer rechtop gaat staan uit mijn linker broekspijp

okee alle gekheid weer weg.

maar ik merk het in mijn buik het eerst krijg dan last van vlinders.

greetz the conquer
Oud 16-04-2002, 19:44
Cinamon
Cinamon is offline
uhm
da kan je aan allus merken denk ik

overdreven vrolijk, hebt het lekker iets te veel over die person
enne je kan niet ophouden aan hem/haar te denken....

hmpf

I'm in luv

kuzzies
Oud 16-04-2002, 20:32
Verwijderd
Ik word gigantisch hyper, loop de hele dag te zingen (als ik tenminste in 'veilig' terrein ben, thuis of zo), te 'toingen', en ik krijg een 'buzz' als hij voorbij komt (dan loop je de hele tijd te kijken waar hij is, omdat je hem wilt zien, en dan kom je hem opeens tegen en BUZZ!!). En ik denk de hele tijd aan hem, en word spontaan onzeker, vraag me af hoe mijn haar zit, mijn kleren, terwijl me dat normaal niet zo ontzettend veel kan schelen...

Hm, ik vertoon verdacht veel symptomen...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 22:44
Sheridan
Sheridan is offline
Als ik verliefd ben merk ik dat want dan denk ik elke minuut aan die persoon!
Voel ik kriebeltjes in me buik,
fantaseer ik over diegene.
Als diegene dan niet op dat moment bij me is mis ik hem ontzettend!
Verliefdheid kan leuk zijn, maar soms ook echt niet he als het niet wederzijds is......

greeetz sheri
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:36
Rio
Rio is offline
Ik weet niet zo goed wanneer ik echt verliefd ben....
Ik ben 1 keer zo supergek op een jongen geweest.. dat ik later pas merkte dat ik ook echt van hem hield en het niet zomaar een jongen leuk vinden was. Sommige weten dat misschien van mijn topics over " Turkse jongens" en " Rachid" .
Ik ben niet echt snel verliefd, maar als ik het eenmaal te pakken heb dan is het ook goed!! Net als bij Rachid. (3,5 jaar heeft het geduurd) En nu nog steeds heb ik een zwak voor hem en hij zal altijd bij me blijven... maar hij is niet meer nummer 1 voor mij.. ik heb hem los kunnen laten en dat is iets waar ik heel erg blij mee ben. Maar dit doet op dit moment even niet ter zaken.

In ieder geval mijn symtonen zijn;

- enorme wisselbuien (ene moment lachen en het andere
moment huilen)
- geen hap door mijn keel kunnen krijgen...
- niet kunnen slapen of heeeeeel vast over " HEM "
- actief/ hyper
- vrolijk
- zelfvertrouwenwisseling ( ene moment heel zeker andere
moment zo onzeker)
- verlegen (dat ben ik namelijk heeeeeeelemaal niet)

EN ZWIJMELEN NATUURLIJK ALS IK HEM ZIE OF HEB GEZIEN!!!

liefs, Rio
Oud 18-04-2002, 17:36
Verwijderd
Aan m'n schoolcijfers
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:56
~Roosje~
~Roosje~ is offline
[QUOTE]Morgan schreef:
[B]Ik word gigantisch hyper, loop de hele dag te zingen (als ik tenminste in 'veilig' terrein ben, thuis of zo), te 'toingen', en ik krijg een 'buzz' als hij voorbij komt (dan loop je de hele tijd te kijken waar hij is, omdat je hem wilt zien, en dan kom je hem opeens tegen en BUZZ!!). En ik denk de hele tijd aan hem, en word spontaan onzeker, vraag me af hoe mijn haar zit, mijn kleren, terwijl me dat normaal niet zo ontzettend veel kan schelen...

Hm, ik vertoon verdacht veel symptomen...

BUZZ??????
Reageren

Regels voor berichten