Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben dan heel erg druk en heel erg vrolijk en wil alleen maar bij diegene zijn, maar als ik dan in zijn buurt ben dan durf ik helemaal niets te zeggen of alleen maar van die onzin dingen...
|
![]() |
Ikzelf merk het minder snel als mijn beste vriendin
![]() Waarschijnlijk als ik het nét iets te vaak over hem heb enzo. Als zij het merkt dan ga ik er pas overnadenken en merk ik het zelf ook wel.
|
Aan dat je heel veel tegen haar wil zeggen, maar als je dr dan ziet kan je dat niet meer.
Ik heb ook wel eens dat ik helemaal rood wordt als ik met haar praat en het ergste van alles dat ik dan soms begim te stotteren. Das erg man, maar voor de rest het gewoonlijke he, kriebels en onrustig niet eten of slapen enzo. |
![]() |
|
Nou dan komen er allemaal kriebols in mijn buik, en moet ik soms heeel hard WIEW! roepen en moet ik lachen als ik aan haar denk, en ik moet dan dus bijna de hele dag lachen
![]() enneeh....dat was ut ongeveer wel, ach je weet zoiets gewoon als jet bent ![]() --> ![]() ![]()
|
kriebels in mun buik, lach en giechel aanvallen, hele dag over HEM praten en zoveel mogelijk bij hem in de buurt proberen te komen, met allerlei rotsmoesjes met hem praten, alles willen weten wat hij doet, nergens anders aan denken dan aan hem, soms misselijk van alle vlinders of moe dat ik nergens anders aan kan denken, beetje zweefgevoel.
Ik kan het eigenlijk helemaal niet omschrijven. Ik word er in ieder geval een compleet ander mens van. Oh ja en ik straal de hele dag en zit zijn naam overal op te schrijven, en af en toe van die ik-ben-verliefd-zuchten....... verliefd zijn is heerlijk, maar wel een beetje vermoeiend soms! ![]() |
![]() |
|
![]() |
als ik verliefd ben? goh.........ben maar 1 keertje verliefd geweest en ik kan je vertellen ik word dus absoluut NIET snel verliefd. Ben super kritisch! echt veeleisend en hij hoeft bijv. maar te roken of ik knap al af en laat m gaan......ja heel kritisch maar on topic.
On this moment ben ik dus heel verliefd, vreemd, pas 2 keer gezien maar toch verliefd, tot over me oren, en weet je hoe ik dat voel? IK voel me een soort van 'ik kan elk moment in tranen uitbarsten omdat ik hem zo leuk vind'. Ik denk de hele dag aan hem, denk aan dingen zoals 'hoe zou hij knuffelen, zou hij lief zijn, zou hij zorgzaam zijn..... jeetje......en ik eet amper of juist zoals net in ene heel veel omdat het gevoel weg te stoppen. Ik luister allerlei liefdesliedje........ Jeetje ik denk gewoon aan hem. Ik fantaseer over ons samen hand in hand aan het strand enzo..... volgende week met hem naar de bios.......op zijn verzoek ![]() Och jee ik ben echt verliefd...............word ik soms ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
tja.... kriebels in me buik. wil de heletijd die gene zien. het niet slapen niet eten en toch stralen syndroom
![]() ![]()
|
ik ben heel vrolijk. Maar ook onzeker. Als hij in de buurt komt ga ik me anders gedragen, wat dus eigenlijk heel slecht is.
Maar ik kan nu wel zeggen dat ik verliefd ben........al zou ik het leiver niet willen. Maar ik weet het nu zeker, sommige dingen zijn niet tegen te houden!
|
Ik ben nu al best lang op een meisje verliefd... het begon gewoon met dat ik haar ontzettend mooi vond en constant aan haar dacht en zo onzeker was als ik nog nooit eerder was geweest.
Dat was voor de vakantie, ik begon de vakantie met een LAN-party en daarna was ik haar helemaal vergeten. Na de vakantie dan zie ik haar en dan komt het weer terug. - toen heb ik wat dingen geprobeerd maar die mislukten op een manier die ik niet voor mogelijk hield ![]() Door NIET naar haar te kijken kwam ik er dus vanaf maar nu heb ik wel weer naar haar gekeken en nu is het een beetje weird: - ik kijk graag naar haar - heb enorme behoefte om haar aan te raken (op plaatsen met veel bot/spieren, geen seksuele plaatsen) - mijn hartslag springt naar de 80 als ik weet dat ze binnen 2 meter om me heen is - ik heb geen idee hoe ik contact moet leggen en wat ik moet doen als er enige vorm van communicatie komt was ik toevallig (echt toevallig, ik wist dit dus niet) gaan zitten waar zij meestal zit en dan komt ze daar naar toe (hartslag up) en toen realiseerde ik me dat op eens en begon (héél stom) zichtbaar te twijfelen over wat ik moest doen (alleen zeggen: 'ik ben verliefd op' je was duidelijker geweest)... vroeg ik dus iets van 'zit jij hier?' mja... als ik dat nou meteen of niet had gezegd...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mjah ik weet niet. Ik weet sowieso niet precies wanneer je iets verliefd kan noemen en wanneer heel leuk vinden. Ik heb bij het leukste van het leukste niet echt van die braakneigingen enzo. Ik blij
![]() Het verstoort mijn dagelijkse leven echter niet. Ik kan nog gewoon alles doen. Gewoon leren, gewoon slapen, gewoon rustig zitten. Soms heb ik alleen momenten dat ik wou dat ze er was, maar ook die zijn dan wel overkomelijk. |
![]() |
|
![]() |
Waaraan ik dat merk? Eh...Depressief, omdat ik haar niet kan krijgen (is altijd het geval, of dat denk ik tenminste)
Hmm Verder, weet ik het ik ben nog nooit ziek van liefde geweest, ik heb nog nooit vlinders in mijn buik gehad denk ik hmm ik weet het gewoon denk ik? verliefdheid is bij mij meestal iets dat ik rationeel beredeneer, of het is een gevoel maar dan denk ik er nog overna |
![]() |
|
![]() |
Ik denk alleen maar, en dan ook echt alleen maar, aan hem. En ik zwijmel me gek! Ik ben heel erg vrolijk behalve bij m'n ouders, op een of andere manier word ik bij hen alleen maar chaggi, haha, heel raar!
en ik word onzeker, of het wel wederzijds is en hoe ik het ga aanpakken enzo...
|
![]() |
Nou in de regel krijg je het gevoel dat er iets meer en meer rechtop gaat staan uit mijn linker broekspijp
![]() okee alle gekheid weer weg. maar ik merk het in mijn buik het eerst krijg dan last van vlinders. greetz the conquer
|
Verwijderd
|
Ik word gigantisch hyper, loop de hele dag te zingen (als ik tenminste in 'veilig' terrein ben, thuis of zo), te 'toingen', en ik krijg een 'buzz' als hij voorbij komt (dan loop je de hele tijd te kijken waar hij is, omdat je hem wilt zien, en dan kom je hem opeens tegen en BUZZ!!). En ik denk de hele tijd aan hem, en word spontaan onzeker, vraag me af hoe mijn haar zit, mijn kleren, terwijl me dat normaal niet zo ontzettend veel kan schelen...
Hm, ik vertoon verdacht veel symptomen... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als ik verliefd ben merk ik dat want dan denk ik elke minuut aan die persoon!
Voel ik kriebeltjes in me buik, fantaseer ik over diegene. Als diegene dan niet op dat moment bij me is mis ik hem ontzettend! Verliefdheid kan leuk zijn, maar soms ook echt niet he als het niet wederzijds is...... ![]() greeetz sheri |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet zo goed wanneer ik echt verliefd ben....
Ik ben 1 keer zo supergek op een jongen geweest.. dat ik later pas merkte dat ik ook echt van hem hield en het niet zomaar een jongen leuk vinden was. Sommige weten dat misschien van mijn topics over " Turkse jongens" en " Rachid" . Ik ben niet echt snel verliefd, maar als ik het eenmaal te pakken heb dan is het ook goed!! Net als bij Rachid. (3,5 jaar heeft het geduurd) En nu nog steeds heb ik een zwak voor hem en hij zal altijd bij me blijven... maar hij is niet meer nummer 1 voor mij.. ik heb hem los kunnen laten en dat is iets waar ik heel erg blij mee ben. Maar dit doet op dit moment even niet ter zaken. In ieder geval mijn symtonen zijn; - enorme wisselbuien (ene moment lachen en het andere moment huilen) - geen hap door mijn keel kunnen krijgen... - niet kunnen slapen of heeeeeel vast over " HEM " - actief/ hyper - vrolijk - zelfvertrouwenwisseling ( ene moment heel zeker andere moment zo onzeker) - verlegen (dat ben ik namelijk heeeeeeelemaal niet) EN ZWIJMELEN NATUURLIJK ALS IK HEM ZIE OF HEB GEZIEN!!! liefs, Rio
|
![]() |
[QUOTE]Morgan schreef:
[B]Ik word gigantisch hyper, loop de hele dag te zingen (als ik tenminste in 'veilig' terrein ben, thuis of zo), te 'toingen', en ik krijg een 'buzz' als hij voorbij komt (dan loop je de hele tijd te kijken waar hij is, omdat je hem wilt zien, en dan kom je hem opeens tegen en BUZZ!!). En ik denk de hele tijd aan hem, en word spontaan onzeker, vraag me af hoe mijn haar zit, mijn kleren, terwijl me dat normaal niet zo ontzettend veel kan schelen... Hm, ik vertoon verdacht veel symptomen... ![]() BUZZ?????? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 | |
Liefde & Relatie |
Stel dat. Verwijderd | 34 | 28-06-2003 17:00 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |