Advertentie | |
|
![]() |
|
geen een, ow ja ik heb twee festival dingen maar dat is meer omdat ik het weer zo definitief vind om ze door te knippen... dan moet je weer een beslissing nemen enzo.. haha laatmaar... verder heb ik niks altijd... soms wat armbandjes, heeeel soms kettinkje... ik kan niet tegen zonnebrillen en horloges, vink irritant..
|
vier simpele zilveren ringen (twee rechts, twee links), een dun zilveren kettinkje en een of meerdere armbandjes en mn horloge. Niet al te opvallende dingen maar gewoon simpel.
|
Aan beide armen een brede leren band met daar zo groot mogelijke pinnen op! De grootste die dat ik heb zijn ongeveer 13 cm. Dat zijn mij twee lievelingsarmbanden. Ben echt zot van die. Ze zijn dan ook assorti met mijn schooltas... Soms doe ik maar één van de twee aan en dan nog allemaal andere bandjes oftewel in verschillende kleurtjes oftewel int zwart met doodskoppen of zo van die dingen op. Nu draag ik ook een armband zelfgemaakt uit wasspelden... als je de ijzertjes eruit haalt en die dan ineen hangt bekom je een toffe armband!Kettingen doe ik ook meestal aan maar daar verander ik vaak. Mijn hoedje doe ik ook altijd aan zo'n vissershoedje als sommige dat noemen... Het is wel in een freaky kleur!! Normaal is de binnenkant oranje. Als je eens wil opvallen... Vroeger hong ik ook altijd een dikke ketting aan mijn broek maar daar ben ik nu uit...
||
Citaat:
|
mijn 63 gekleurde armbandjes, al heb ik ze de laatste tijd niet meer aan, want a) iedereen loopt er tegenwoordig mee
en b) dan komt er aan het eind van de zomer een witte plek van +/-10cm aan mn rechter arm te voorschijn, niet echt hip. verder mijn horloge, ketting, telefoon en tas. |
![]() |
|
ehm.. haarlak? is niet echt 'n accesoire geloof ik...
of anders de veiligheidsspelden in m'n oor ofzo.. ken mij 't rotten. :\
|
|