Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2003, 08:12
Verwijderd

Gisteren zat ik mijn examen Latijn te maken, en er was net van surveillant gewisseld (jah wij zitten in gewone lokalen met een (1!) surveillant...). Na een kwartier al, in plaats van 45 minuten of meer, komt er een ander binnen, een man van middelbare leeftijd voorzover ik hem heb bekeken.
Leek zichzelf zeeeer serieus te nemen, hij ging rustigjes (that is, zonder dat ik vond dat ik er last van had) op en neer lopen, dat doet de rest namelijk bijna nooit
Op een gegeven moment loopt ie mij voorbij en blijft nog-net-in-mijn-ooghoek-zichtbaar achter me staan en gaat gebiologeerd staan kijken naar wat zich op het oppervlak van mijn tafel bevindt/afspeelt. Ik liet hem even zijn gang gaan en na 15 à 20 seconden had ie het wel gezien en liep hij verder (bij langer zou ik héél verbaasd naar boven hebben gekeken maar helaas hij was al weg).
Vervolgens ging ie achter in de klas staan, waar een aantal mensen toch zeer zenuwachtig van werd.
Een verdacht type dus.

Na het examen bleek bij navraag niemand van ons die vent te kennen. Hij stond niet op het surveillancerooster, volgens dat rooster had die ander er gewoon 45 minuten moeten zitten.
De conrector examens wist niets van een inspectie, maar die zei dat ie ook niet álles wist...

Mijn vraag aan jullie: kan dit een onderwijsinspecteur/gecommitteerde zijn geweest die even onze examens kwam bekijken en hebben jullie dit ook al eens gehad?????

~JOOST
Advertentie
Oud 22-05-2003, 08:18
Guano @
Guano @ is offline
Misschien gewoon een geïntereseerde
Oud 22-05-2003, 08:49
Verwijderd
Als ie me dan ook nog wat handige adviezen gegeven had....
Oud 22-05-2003, 09:25
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Nou vaag hoor!! Zoiets moet de school toch wel weten!
Oud 22-05-2003, 09:30
Narrator
Narrator is offline
Het was misschien de AIVD.
Oud 22-05-2003, 09:30
Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
Citaat:
Guano @ schreef op 22-05-2003 @ 09:18:
Misschien gewoon een geïntereseerde
oud-leerling
Oud 22-05-2003, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Raptor schreef op 22-05-2003 @ 10:30:
Het was misschien de AIVD.
Die gingen checken of ik niet op mijn aantekeningenblaadje geheime terroristische info doorgaf aan mijn buren

Maar niemand dus ooit een vage gast bij z'n examen gehad?? (of die zitten op dit zieke uur allemaal op school...)
Oud 22-05-2003, 10:05
lucy48
lucy48 is offline
Nee, is me in ieder geval nooit opgevallen
Dat zegt dus eigenlijk niet veel
Advertentie

Regels voor berichten