ik heb eens een paar reacties gelezen en gehoord en er zijn er maar een paar bij die wiskunde goed te doen vonden of vonden meevallen. Nou neem ik aan dat zelfs zij het niet erg zouden vinden als hun punt nog verder omhoog zou gaan. Dus. Ik roep iedereen op om over Wiskunde B te gaan klagen bij het laks. Hoe meer mensen er gaan klagen hoe groter de kans dat er iets aan gedaan wordt en hoe groter de kans dat de normering ten gunste van ons wordt aangepast. Ook als je het examen wel goed hebt gemaakt toch klagen. Doe het in ieder geval voor jezelf voor puntverhoging en anders voor de rest.
jaaah ik ga klagen ik heb eindelijk een reden
bij mij zat een haartje bij vraag 4 dus ik kon het niet zo goed lezen. en ik heb sterke vermoeden dat dit haartje ook in de envelop heeft gezeten, dus dat is de schuld van die gasten die examen maken
born2dance schreef op 22-05-2003 @ 22:39: jaaah ik ga klagen ik heb eindelijk een reden
bij mij zat een haartje bij vraag 4 dus ik kon het niet zo goed lezen. en ik heb sterke vermoeden dat dit haartje ook in de envelop heeft gezeten, dus dat is de schuld van die gasten die examen maken
born2dance schreef op 22-05-2003 @ 22:39: jaaah ik ga klagen ik heb eindelijk een reden
I already got the point...
Als ik niet moet zeuren over klagen moeten jullie ook niet blijven zeuren over niet-klagen.
Deal