Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2002, 12:05
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
dat heb ik dus gedaan, eerst was mijn ex kwaad, later niet meer gelukkig. Alleen wat zouden jullie ervan vinden als jou ex met een vriend/vriendin, maat, van jou gaat? Ik zelf zou het niet leuk vinden, maar ja ik heb niks te zeggen want heb het nu zelf gedaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2002, 13:32
Secreet
Secreet is offline
Ik heb het wel eens uit wraak gedaan...en daar wa shij dus best boos om...begrijpelijk..

Maar over het algemeen vind ik het niet echt nodig...er zijn zoveel mensen op de wereld, waarom zou je een maat van je ex nemen?
Oud 31-03-2002, 13:42
Esmée
Esmée is offline
Ook gedaan. Maar mijn ex was er niet boos over (daar was ik ook nog ff bang voor), hij vond het alleen maar heel leuk voor me omdat ik die vriend van hem nou eenmaal echt leuk vond/vind. Hij hangt sindsdien zelfs de grote bemiddelaar tussen mij en die vriend uit, lief toch
Andersom zou ik het btw mooi kut vinden, maar goed, hij heeft er vrede mee blijkbaar
Oud 31-03-2002, 14:13
kimmieeee
kimmieeee is offline
ligt eraan he als je als vrienden uit elkaar gaat vind ik het alleen maar leuk als die me gewoon gedumpt heeft zou ik het kut vinden omdat hij het dan ook bij haar kan flikken
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 15:18
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell, been there done that. Mn beste vriendin heeft iets met een ex van mij gehad. Voelde ik me zwaar klote over want.. ik weet eiglijk neit waaorm was beetje stom
gelukkig wasset ook zo weer uit.. achja dat ligt altijd een beetje gevoelig voor mij als mn beste vriendinnetjes een vriend krijgen, heb altijd een beetje verlatingsangst enzow.. maar dat terzijde
Oud 31-03-2002, 17:09
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
Secreet schreef:
Ik heb het wel eens uit wraak gedaan...en daar wa shij dus best boos om...begrijpelijk..

Maar over het algemeen vind ik het niet echt nodig...er zijn zoveel mensen op de wereld, waarom zou je een maat van je ex nemen?

Ik heb dit dus niet uit wraak gedaan, zou niet weten waarvoor, maar ik kon altijd al goed met hem opschieten, en we waren aan het praten en ineens stonden we te zoenen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 17:27
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Secreet schreef:
beetje raar vind ik dit.
Je neemt niet met iemand omdat het vriend van je ex is, maar omdat je diegene dan ook echt leuk vindt neem ik aan.

Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:53
°Mel°
°Mel° is offline
Ik ben ook samen met de beste vriend van mijn ex, allee dat waren ze toch eer wij iets begonnen zijn met elkaar. Mijn ex is zo jaloers dat hij ons gaat beroddelen dat het niet normaal is. Ik heb laatst gehoord dat hij vooral kwaad is omdat hij me niet kon terug krijgen, of het waar is weet ik niet, maar voor mijn part kan hij ontploffen!

From BadAngel with love
xxx
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 15:44
LaDushi
LaDushi is offline
ik denk dat het pijn doet.Omdat je beste vriend/in alles hebt verteld.En met haar hebt gedeeld samen op hem/haar hebbenlopen schelden.En dan neemt hij'zij opeens wat met je ex!! Dan denk je van NOUUUUUU
Oud 07-04-2002, 17:13
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hey,

de enige echte ex die ik heb, die kreeg later ook met een vriendin van mij. Dat vond ik echt helemaal niet erg. Ik voelde niets meer voor die jongen, en zat er dan ook totaal niet mee. Als zij gelukkig zijn, dan ben ik het ook...

Kus
Oud 08-04-2002, 21:47
Verwijderd
het ligt er een beetje aan, als het zo'n ex is waar je altijd een zwak voor zult houden, dan zou ik het echt neit koel vinden. Maar als het met die ex gewoon over is, maar het wel netjes is gegaan, dan is het misschien lang neit zo erg, dan kan het denk ik wel. Maar je moet toch in zo'n situatie zitten voor je dat echt goed kunt zeggen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 11:18
The Bachelor
The Bachelor is offline
ik zou het nooit doen, omdat je je ex er zoveel pijn mee doet, ik zou het ook niet van mijn vriendin pikken als ze het doet
Oud 10-04-2002, 15:47
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef:

beetje raar vind ik dit.
Je neemt niet met iemand omdat het vriend van je ex is, maar omdat je diegene dan ook echt leuk vindt neem ik aan.

Eens.. En als je hem echt echt leuk vindt, en als het niet alleen om wraak is ofzo (want das een naaistreek) vind ik dat het wel moet kunnen. Want je kunt een jongen ook niet laten zitten OMDAT het een vriend van je ex is natuurlijk..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten