Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je neemt niet met iemand omdat het vriend van je ex is, maar omdat je diegene dan ook echt leuk vindt neem ik aan. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben ook samen met de beste vriend van mijn ex, allee dat waren ze toch eer wij iets begonnen zijn met elkaar. Mijn ex is zo jaloers dat hij ons gaat beroddelen dat het niet normaal is. Ik heb laatst gehoord dat hij vooral kwaad is omdat hij me niet kon terug krijgen, of het waar is weet ik niet, maar voor mijn part kan hij ontploffen!
![]() From BadAngel with love xxx |
![]() |
|
Hey,
de enige echte ex die ik heb, die kreeg later ook met een vriendin van mij. Dat vond ik echt helemaal niet erg. Ik voelde niets meer voor die jongen, en zat er dan ook totaal niet mee. Als zij gelukkig zijn, dan ben ik het ook... Kus
|
Verwijderd
|
het ligt er een beetje aan, als het zo'n ex is waar je altijd een zwak voor zult houden, dan zou ik het echt neit koel vinden. Maar als het met die ex gewoon over is, maar het wel netjes is gegaan, dan is het misschien lang neit zo erg, dan kan het denk ik wel. Maar je moet toch in zo'n situatie zitten voor je dat echt goed kunt zeggen
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex wil aanpappen met ex gewoon voor de sex Gaan we weer | 10 | 07-09-2016 16:04 | |
Psychologie |
Depressief of niet? Joey22 | 12 | 08-12-2005 20:35 | |
Liefde & Relatie |
Ik vind hem leuk, wat nu? Lost My Breath* | 25 | 27-01-2005 19:28 | |
Liefde & Relatie |
They don't really care about us fruitvliegje | 42 | 08-12-2004 17:47 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |