Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zal morgen nog wel even laten weten hoe het afgelopen is. Kan het trouwens zijn dat je zelf de hele afwezig bent enzo omdat iemand die je niet kent (de opa van die vriend dus) overleden is? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hierover was al eens een topic geloof ik, even zoeken hoor.. Oja, in dit topic noemen mensen hier een aantal dingen over. Iemands dood is altijd ingrijpend, of je diegene nu kent of niet. Het confronteert je met de vergankelijkheid van het leven (wat een walgelijke zin), dat voel je, en dat mag je ook voelen ![]() sterkte |
![]() |
|
Het lijkt alsof je het bemoeizuchtig zou vinden ofzo om zomaar te gaan bellen, maar daar heb je toch vrienden voor? Als jij hem wilt steunen terwijl hij het moeilijk heeft is dat ten eerste fijn voor hem, en ten tweede toon je dat je een goede vriend voor hem bent doordat je je niet afzijdig houdt. Dat is belangrijk.
Als hij alleen wil zijn zegt hij dat heus wel. En misschien durft hij jou niet te bellen (en zijn vriendin ook niet) omdat hij vindt dat het zijn problemen zijn en hij het gevoel heeft jullie daarmee lastig te vallen. Maar mensen heb je nodig als je het moeilijk hebt, en het liefst vrienden. Je had de neiging om hem te bellen en je wil weten hoe het met hem gaat. Waarom niet? Ik zou haast zeggen dat het bijna niet slecht uit kan pakken. Het ergste wat er kan gebeuren is dat hij op dat moment met andere mensen (familie) bezig is en hij het dus al druk heeft. Meer kan er echt niet gebeuren hoor. Maja, dat is natuurlijk maar mijn mening... Succes ermee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou hij heeft gisteravond zn vriendin gebeld en beetje mee gepraat, en het ging nou wel. En ze had gezegd dat we niet durfden te bellen en hij zo dat hij dat wel begreep.
En trouwens, als ik een brief gepost had dan was ie aangekomen nadat ik m op school had gezien ![]() Eind goed, al goed. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je hoeft t niet eens over zn opa te hebben. Gewoon kijken of hij er over begint. Hij zal je steun zeer waarderen.. Succes en ook heel veel plezier! |
![]() |
|
's Middags nog met m mee naar huis gegaan, oa over zn opa gepraat. Toen belde zn moeder dat ze ivm rotting (ja echt waar) de kist moesten dichtmaken, toen begon zn onderlip te trillen maar hij ging dr verder heel sterk mee om, wat me verbaasde. Bij em gegeten, beetje gekletst enz. was
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hulp nodig met een vriend van me :( Jo_Do | 64 | 30-10-2012 17:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat is een vriend? Vizjuh | 2 | 18-04-2006 15:12 | |
Drugs & Alcohol |
Een vriend met een alcohol probleem Lovely1 | 63 | 07-01-2005 13:19 | |
Psychologie |
tips om een vriend te helpen? Verwijderd | 5 | 27-04-2003 14:46 | |
Psychologie |
iemand een oplossing? shanker | 9 | 08-03-2003 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil een vriend van me graag helpen.. helpen jullie mee? Roos | 20 | 23-10-2002 19:08 |