Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm, zoals al werd gezegd, ligt het, als je al veranderd bent, niet aan jou. Want iedereen veranderd.
Toch kan ik, als je wel veranderd bent, je vriend wel begrijpen. zo had ikzelf een vriendin die van een lieve en gevoelige meid veranderd is in een kapsonesbitch (om het maar even kort te zeggen) En ik maar wanhopig zoeken naar de oude goede en lieve vriendin.... Maar okayy, hij moet je uiteindelijk accepteren zoals je bent, veranderd of niet, je kan je niet anders voor gaan doen dan dat je bent, dat is heel fout om te doen. Heel cliché, maar een masker opzetten, werkt niet. Ik weet niet of je deze mensen ermee moet confronteren of de boel gewoon de boel laten, je eigen leventje oppakken en zijn zoals je bent zonder je wat van hun aan te trekken. Het ligt er maar aan, of je dat kan? anderzijds is het misschien wel beter om het ze rechtstreeks te vragen. je hebt recht op de waarheid, niet meer, niet minder. Als ze jou de waarheid kunnen vertellen, zal je zelf merken of je dit onzin vind en er helemaal niks van klopt, of dat er misschien toch een kern van waarheid in zit? Ga vervolgens, indien dat laatste, eens na, of je dit een vervelende (nieuwe) eigenschap van jezelf vind. Zo niet, doe er dan niks aan en blijf gewoon jezelf. nou, meid, heel veel succes hiermeej! knuffel! wendy
|
![]() |
het is normaal als je door dat soort ervaringen verandert,het kan een fase zijn maar het leven verandert je ook,beetje ingewikkeld gezegt.veranderen hoeft niet slecht te zijn,vergeet dat nooit.maar het kan ook zijn dat je gewoon ineens een periode hebt waarin dingen anders overkomen op je.misschien moet je er eens met een buitenstaander over praten,die ziet beide partijen objectief en kan je goed helpen,praten is altijd goed,behalve als je het niet wil natuurlijk.kusje
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hoort dus van je vriend dat mensen over je praten? Ik zou er idd met die mensen over praten, ze vragen wat ze bedoelen en ze vragen dat soort dingen in het vervolg rechtstreeks tegen jou te zeggen ipv tegen anderen, wel zo eerlijk. Of mail ze, als je het echt niet wilt/kunt vragen (wat misschien best zal lukken, je ziet er alleen erg tegen op).
Heb je me en/of fm? (Kan me en fm samen ook??) |
![]() |
|
Lieve mensen,
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik wat vaag ben geweest. Doordat ik ME heb kan ik bepaalde dingen niet, uitgaan bijvoorbeeld gaat vaak heel moeilijk. Nou dan wordt er door bepaalde mensen (achter mijn rug om) gezegd dat ik verandert ben. Dat ik alleen maar aan mezelf denk enzovoort. Doordat er vanalles gebeurt is de afgelopen weken ben ik stiller dan anders. Nu zeggen ze dat ik me te goed voel voor hen en meer van die opmerkingen. Mensen omschreven me altijd als lief en altijd iedereen willen helpen. Nu wordt er door "mijn vrienden"gezegd dat ik een rotwijf ben die alleen maar aan zichzelf denkt. Dit alles zeggen ze me dan niet recht in mijn gezicht gezegd maar achter mijn rug om. Alles hoor ik van mijn vriend. Moet ik ze er nu mee confronteren of moet ik ze gewoon laten en niks mee van ze aantrekken? Ik weet het echt niet meer.
|
ik zou het ze echt vragen hoor!!
misschien begrijpen ze wel helemaal niks van je ziekte, en denken ze dat het allemaal niet zo erg is?! als je het ze zegt, help je de problemen voor jou en voor hun waarschijnlijk de wereld uit. hmm, het is toch logisch dat je daardoor verdanderd?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou ze er mee confronteren. Je er niks van aantrekken lijkt me niet haalbaar, je trekt je er immers al wat van aan. Maar misschien kun je wel proberen je er minder van aan te trekken, mensen die jou zo behandelen zijn je niet waard. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet of je weet hoe de diagnose ME wordt gesteld? Maar daaruit bleek dat ik ook ME heb.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe de diagnose me gesteld wordt, weet ik niet precies. Maar wat ik meer bedoel...bij fm hoort ook moeheid, waarom hoort jouw moeheid dan bij me en niet 'gewoon' bij fm? 'k weenie of de moeheid precies hetzelfde is, maar vast te stellen door bloedonderzoek ed is het niet (weet je ook wel), hoe weten ze dan dat de moeheid van me komt en niet van fm? (Het is niet dat ik je niet geloof, ik vraag het me alleen af. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
ME erbij heb. Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Om ook nog ontopic te reageren: weten je vrienden dat je me/fm hebt? En weten ze wat het inhoud ed? Misschien kun je ze dat anders eens uitleggen. Mijn ervaring is dat de echte vrienden als ze weten waar door het komt, vaak best rekening met je willen houden. De mensen die dat niet willen, tja, wil jij die wel als vrienden? |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Door een prof. in Maastricht is Fybromialgy "vastgesteld". Die man heeft me toen doorverwezen naar Nijmegen, waar een andere prof. het vermoeden van die in Maastricht bevestigde dat ik ook ME heb. Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is een mail sturen stom of onpersoonlijk?? Alvast bedankt!! Dikke kus
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zou je gaan huilen? Niet dat dat niet mag of dat dat stom is oid, maar waarom ben je er zo van overtuigd dat je dat gaat doen...? Heb je het al eens geprobeerd en gebeurde dat toen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik hoor wel hoe het is afgelopen op msn? -xxx- wendy
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ligt het aan mij? Balpen | 28 | 10-04-2011 17:45 | |
Algemene schoolzaken |
Is mijn school te streng? Of ligt het aan mij? Thanatios | 61 | 07-05-2008 11:50 | |
Lifestyle |
Ligt het aan mij of.. Shah of Blah | 49 | 23-11-2002 12:18 | |
Liefde & Relatie |
ligt het aan mij Blenderhead | 7 | 16-05-2002 00:48 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Ligt het aan mij of zijn alle scheikunde docenten vreemd? danerit | 36 | 01-03-2001 19:47 |