Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Altijd gezellig in de sportkantine naast de Geusselt. Of op het grasveld voor de McDonalds! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Had thuis trouwens nog een aantal dingen te doen trouwens. Hagenezen en Feyenoorders heb ik niet gezien, maar er waren wel Fortuna-supporters en Emmen-supporters (de supporters van MVV en Emmen kunnen het goed vinden met elkaar). En ja, er zijn stenen richting het stadhius gegooid, maar dat hadden ze kunnen verw8en dat het op rellen ging uitlopen als de gemeenteraad een negatief besluit zou voorstllen. Las dat er 11 supporters waren opgepakt, die allen een stadionverbod hadden. Gister werden er van de tribune nog 4 supporters er van af geplukt, zo meldt de krant, heb ik zelf nix van mee gekregen. Maar zo ver ga ik dus niet dat ik stenen ga gooien. Heeft nix met voetbal te maken. ![]()
||
Citaat:
![]() En wat de pers allemaal brengt kwa gedoe met Feyenoorders dan hebben we het over supporters die met een petje en sjaaltje daar gaan staan,meer was het niet. Maar de emotie kan hoog op lopen en dat kan ik me heel erg goed voorstellen in dat geval,de mensen die met stenen hebben gegooit en die nog meer hebben gedaan moet je ook zeker onder supporter laten vallen. |
![]() |
||
Citaat:
Zijn MVV’ers een aantal jaar geleden ook niet op het veld gesprongen tegen Emmen toen het ook zo slecht ging met MVV? En Fortuna??? Jullie kunnen het toch niet goed vinden met Fortuna? Die Feyenoorder zal wel gewoon die zwerver geweest zijn die op het journaal vol door beeld kwam lopen. Het idee met Den Haag zal wel de wereld in zijn geholpen omdat iemand rare dingen heeft geroepen. Kan me nog een keer herinneren dat wij op bezoek waren bij Vitesse – Willem II en één iemand het presteerde om voor de gein Den Bosch te roepen en direct stond er een heel artikel in over Bossche Hooligans bijbestaan door Eagles supporters die het plein voor het Gelredome onveilig maakten. En wat die stenen betreft. Ik kan het me ook heel goed voorstellen hoor. De spanningen lopen hoog op en als je club kapot gaat (ook al kan de gemeente er in principe niets aan doen, ze zijn je laatste redding), dan wordt je gek. Ik heb het zelf dit jaar ook meegemaakt, maar toen pakte het gunstig uit voor GAE. Had overigens ook niet ongunstig uit moeten pakken, want dan was het ook goed mis gegaan. Voor de desbetreffende gemeenteraadsleden is het inderdaad vervelend. Op voorhand werden tegenstanders in Deventer al bedreigd, thuis opgewacht etc. Inderdaad vervelend voor die mensen. Het heeft ook niets met voetbal te maken. Maar met wanbeleid van corrupte bestuurders! |
![]() |
||
Citaat:
Die heb je overal. Al was ik ook wel gaan kijken als ik in Maastricht woonde. Maar dan had ik geen Eagles shawl omgedaan of op een andere manier mezelf herkenbaar gemaakt. Hetzelfde zal wel gelden voor de écht SCF'ers uit Maastricht. |
![]() |
|
Ik ga zover dat ongeveer al mijn geld en tijd erin gaat zitten. Ik bezoek alle wedstrijden, zelfs het meest simpele oefenwedstrijdje aan de andere kant van het land, en reis heel europa door voor mijn cluppie
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ja Fortuna snap ik ook goed, toch een vorm van medelijden of zo... maar vooraf was bekend dat ze ook naar de markt kwamen. Ja je weet dat dat met die stenen gaat gebeuren als er negatief nieuws uit rolt, maja vind dat je geen goed voorbeeld van een supporter dan bent... heeft nix met voetbal te maken.
|
Ik probeer alles wedstrijden te zien (ook oefen).
Ik zou zelfs mn eigenverjaardag op een andere dag vieren om FCG te kunnen zien spelen. En een andere verjaardag, waarom afzeggen?? na het voetbal kun je er toch nog heen?? ![]() Sommige vinden me soms wel wat TE ver gaan als het om FCG gaat.
||
Citaat:
Hoewel het wel jammer zou zijn als wij een derby kwijt zouden zijn, ik zou niet samen met Zwollenaren stenen lopen gooien naar de man die de club kapot laat gaan, iets wat wij zelf al jaren ambiëren! Of er tussen die stenengooiers echte supporters tussen zaten weet ik niet, waarschijnlijk waren er ook een heleboel sensatiezoekers bij. Tja, ik weet ook niet wat ik had gedaan als het ons was overkomen hoor. |
![]() |
||
Citaat:
Die snappen niet dat je een bruiloft afzegt omdat je ‘ziek’ bent en stiekem naar voetbal gaat. Ik ga nu overigens nog steeds overal heen, ook rare oefenwedstrijden en andere zaken maar ik ben wel iets gematigder geworden. Bij bepaalde zaken zou ik nu wel een wedstrijd voorbij laten gaan, dat was eerder niet zo. Maar ik heb meegemaakt dat jongens vastzaten terwijl hun vrouw moest bevallen of ladderzat thuis kwamen en moesten constateren dat ze vader geworden waren. Ik bedoel, het is allemaal wel grappig maar er is meer in het leven. |
![]() |
|
Zo zie je maar weer dat die stumperds uit Sittard geen eigen identiteit bezitten.
Vind het btw persoonlijk jammer dat de club MVV kapot is, maar ik geniet er aan de andere kant ook weer met volle teugen van. Jammer vanwege het feit dat er nooit meer tripjes met de stoptrein naar Maastricht zullen komen. Zulke derby's hadden toch meestal net dat beetje extra.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Vrije tijd |
In welke (Nederlandse) voetbalstadions ben jij geweest? Mr.Oizo | 135 | 15-01-2005 19:05 | |
Vrije tijd |
Wat zing jij op de tribune ,of bij de sport waar je aanwezig ben ? Verwijderd | 189 | 31-03-2004 19:00 | |
Vrije tijd |
eerstedivisie volgend jaar walter | 36 | 11-07-2003 17:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Giften van gemeenten aan voetbalclubs Rabbi Daniel | 138 | 05-06-2003 19:07 | |
Vrije tijd |
relschoppers RoelRietenstoel | 82 | 20-04-2003 14:01 |