Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2003, 16:44
D-sire
D-sire is offline
Heyz,

Morgen is het eindexamengala op mijn school. Ik heb echt een hele mooie jurk gekocht , maar ik heb een probleempje omdat ik er geen bh onder aan kan? Hoe doen jullie dat? Ik heb van iemand gehoord dat je het met tape kunt oplossen maar hoe moet dat dan?

xxx Dreamzy
Oud 10-04-2003, 16:57
Verwijderd
Je hebt ook speciale bh's. Hoe het met tape zit, zou ik niet weten.
Oud 10-04-2003, 17:09
milkshake-je
milkshake-je is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-04-2003 @ 17:57:
Je hebt ook speciale bh's. Hoe het met tape zit, zou ik niet weten.
je schijnt speciaal tape te hebben idd, dat kan je dnek ik halen bij elka lingerie zaak. maar dat weet ik niet zeker.
je kan ook zonder bh, al is dat wel erg onpraktisch
Oud 10-04-2003, 17:12
moslima
moslima is offline
je hebt van die doorzichtige bandjes...tenminste ik heb ze wel hiero
Oud 10-04-2003, 17:13
moslima
moslima is offline
die kan je eraan vastmaken
Oud 10-04-2003, 17:15
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
moslima schreef op 10-04-2003 @ 18:12:
je hebt van die doorzichtige bandjes...tenminste ik heb ze wel hiero
ja hier ook hoor, maar waarschijnlijk is haar jurk met blote rug of nou ja iig iets waar je die bh hoe dan ook ziet (lijkt me).
Oud 10-04-2003, 17:25
*Novah*
*Novah* is offline
gewoon even langs de lingeriezaak gaan..daar hebben ze inderdaad van die plakdingen. En die helpen wel redelijk dacht ik
Oud 10-04-2003, 20:52
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
één van me vriendinnen heeft een bh met doorzichtige bandjes maar de sluiting van haar bh hangt bijna op haar onderrug , zoiets had ik dus nog nooit gezien tot ze overlaatst een truitje paste die heel laag kwam op je rug en je dus de sluiting totaal niet zag , echt raar ...
Oud 10-04-2003, 21:30
D-sire
D-sire is offline
Mijn jurk heeft geen open rug maar de bandjes zijn echt heeeel erg dun dus dat is best wel lelijk.. Had net ff wat geprobeerd met van die sporttape, werkt best alleen wordt je geëpileerd als je het eraf trekt
Oeioei...
Oud 10-04-2003, 21:34
Verwijderd
Je hebt ook strepless bh's (zo heet dat toch?) en idd van die plakdingen (geen tape, maar gewoon 'plakdingen' ).
Oud 11-04-2003, 06:17
Verwijderd
Je moet ook geen gewone tape gebruiken, maar van die speciale plak-cups van de lingerie zaak. Die zijn half rond, zodat je ze onder je borsten kunt plakken. Volgens mij kun je er geen super steun van verwachten, maar het zal zeker beter zijn als wanneer je geen BH aantrekt...
Oud 11-04-2003, 08:18
Alpha #1
Alpha #1 is offline
Ik doe gewoon helemaal geen BH aan. Bij mij wordt het wel door de jurk ondersteund zeg maar, hij is een beetje corset-achtig.
Maar je hebt natuurlijk ook van die dunne jurken waarin je je waarschijnlijk ook niet fijn in voelt zonder BH. Maar als ik jou was zou ik, als het redelijk strak zit, je jurk dan he, geen BH aan doen. Anders zit je weer met tape, dat voelt ook niet fijn denk ik...
Oud 11-04-2003, 08:29
KiMZz
KiMZz is offline
Geen bh... Wat dan nog? Ik heb zo vaak geen bh aan!

Ik heb overigens ook een strapless (zo dus) bh, maar die vind ik nie fijn, die zakt af!!

*Krijgt beelden van bh's die op dr heupen hangen*
Oud 11-04-2003, 14:45
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 11-04-2003 @ 09:29:
Bij sommige mensen staat dat niet bepaald...dat het bij jou wel kan, zegt niet meteen wat over anderen. Plus dat ik me zonder ook niet bepaald op m'n gemak zou voelen.
Oud 11-04-2003, 15:54
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-04-2003 @ 15:45:
Bij sommige mensen staat dat niet bepaald...
ney inderdaad. ik zou het niet leuk vinden als sommige meisjes van onze school zonder bh gingen
Oud 11-04-2003, 18:42
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 11-04-2003 @ 09:29:

Ik heb overigens ook een strapless (zo dus) bh, maar die vind ik nie fijn, die zakt af!!

*Krijgt beelden van bh's die op dr heupen hangen*
ik pik jou er ff uit om te quoten, maar bedoel niet allen jou hoor
strapless helpt waarschijnlijk niet, ze zegt dat de rug van de jurk open is, dan zie je toch gewoon de achterkant van die bh, waar je de twee kanten aan elkaar vast maakt zeg maar?!!
*of ben ik nou gek*

wat misschien zou kunnen is een bh kopen met van die toutjes (net als een bikini) die je op je rug vastmaakt en in je nek, dan is het niet zo erg... denk ik.
Oud 11-04-2003, 20:03
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Citaat:
... schreef op 11-04-2003 @ 19:42:
ik pik jou er ff uit om te quoten, maar bedoel niet allen jou hoor
strapless helpt waarschijnlijk niet, ze zegt dat de rug van de jurk open is, dan zie je toch gewoon de achterkant van die bh, waar je de twee kanten aan elkaar vast maakt zeg maar?!!
*of ben ik nou gek*

wat misschien zou kunnen is een bh kopen met van die toutjes (net als een bikini) die je op je rug vastmaakt en in je nek, dan is het niet zo erg... denk ik.

Nou ik denk dat het aan jouw ligt.
Ja, want volgens mij zij ze net dat haar rug niet open was maar dat het dunne bandjes waren.
En dat het dan niet mooi staat.
Oud 12-04-2003, 12:36
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
hehe, toch nog interessante topics op dit forum
Oud 12-04-2003, 14:39
Roos
Roos is offline
Eindexamen >> Lifestyle?

Ik doe ook geen beha aan onder m'n galajurk maar ik snap dat dat per persoon verschilt.

Je kunt het inderdaad met sporttape doen. Als je op gevoelige delen eerst een wattenschijfje legt ofzo, dan is het minder pijnlijk om eraf te halen.

Je hebt ook een soort losse cups die je over je borsten heen moet plakken ofzo, maar daar heb ik geen ervaring mee, dus ik heb geen idee of dat lekker zit.
Succes!
Oud 12-04-2003, 14:47
Dminor
Dminor is offline
Geen idee.
Oud 12-04-2003, 15:15
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Is het zo'n probleem om ze te laten hangen?.... Tijdens een gala is het volgens mij niet de bedoeling dat je op een neer staat te stuiteren...
Oud 13-04-2003, 18:49
!SuperCalimero!
!SuperCalimero! is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 12-04-2003 @ 16:15:
Is het zo'n probleem om ze te laten hangen?.... Tijdens een gala is het volgens mij niet de bedoeling dat je op een neer staat te stuiteren...
Ook als ik gewoon loop zonder bh heb ik al het idee dat het alle kanten op hobbelt, wat niet zo'n fijn gevoel is... (en er waarschijnlijk ook niet uitziet)
Oud 14-04-2003, 14:16
schobers
schobers is offline
Ik heb ook een galajurk met hele dunne bandjes, dat ziet dus niet uit met een gewone bh. En nou lees ik dat een strapless bh bij veel mensen afzakt. Dat dacht ik eerst ook, maar na lang zoeken heb ik er 1 gevonden die echt perfect blijft zitten. Je moet er misschien een beetje moeite voor doen maar dan heb je ook wat. En helemaal niet duur .
Oud 19-04-2003, 15:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik heb ook een galajurk met hele dunne bandjes, dat ziet dus niet uit met een gewone bh. En nou lees ik dat een strapless bh bij veel mensen afzakt. Dat dacht ik eerst ook, maar na lang zoeken heb ik er 1 gevonden die echt perfect blijft zitten. Je moet er misschien een beetje moeite voor doen maar dan heb je ook wat. En helemaal niet duur .
Waar heb je die dan gekocht????
Oud 19-04-2003, 17:12
Multilot
Multilot is offline
en hoe is het opgelost???
Oud 20-04-2003, 17:47
schobers
schobers is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-04-2003 @ 16:16:
Waar heb je die dan gekocht????
Bij Forster in Nijmegen
Oud 20-04-2003, 19:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Bij Forster in Nijmegen
Das nou niet echt bij mij in de buurt
Oud 21-04-2003, 02:08
Aafster
Aafster is offline
ik raad je aan om gewoon een bh zonder bandjes te doen

Als je geen hangtieten heb zal k gewoon helemaal geen bh aantrekken..

die plakban dingen kan je bij lingeriezaken kopen alleen als je boven de cup b hebt heeft t ook weiig nut
Oud 21-04-2003, 22:08
Verwijderd
GEwoon strapless ophalen, tis ff zoeken naar een goeie maar als je een goede vind, ze zijn geweldig, ik heb dr ook een aan geschaft, ben dr dol op
Oud 23-04-2003, 19:50
laula
laula is offline
Ik was laatst in Den Bosch in een lingeriezaak (ik weet niet meer hoe die heette, was vlak bij het grote plein) en daar hadden ze van die 'kipfilet-cups', die dus plakken, met een soort sluitinkje eraan aan de voorkant. Ik ga ff op zoek naar een plaatje...
De maten liepen van A tot C, en ze vegroten dus ook nog n klein beetje.

Maar in ieder geval, er zaten dus helemaal geen bandjes aan! En volgens die vrouw bleef t goed zitten en ging t ook vrij lang mee. Maar dat mag ook wel, want de prijs was nogal hoog: €100,- Maar ja, als je denkt zoiets vaker te gebruiken dan een keer, en je je moeder kan laten sponsoren is het misschien te overwegen.
Oud 23-04-2003, 19:56
laula
laula is offline
Gevonden!!!

En kijk voor meer info op http://www.bodywinkel.nl/3-d/nubra/

Tsja, het ziet er niet uit, maar ja... Hij is hier trouwens nog wel €10,- goedkoper.
Oud 23-04-2003, 19:56
regardless
regardless is offline
Ik hep over 5 minuten ook gala.. en ook ik hep een jurk die bij boven mijn borsten ophoud.. mouwloos dus..
nou ik zou een bh aan doen zonder bandjes.. maar je ziet de sluiting van de bh ook omdat de jurk ook een blote rug heeft.
Ik hep het gewoon opgelost zonder bh in de jurk.
hij blijft wel hangen en ik hep volgens mij geen trekgrage jongens daaro.. hihi
succes ermee
Oud 21-05-2003, 21:30
blondje1983
blondje1983 is offline
Citaat:
regardless schreef op 23-04-2003 @ 20:56:
Ik hep over 5 minuten ook gala.. en ook ik hep een jurk die bij boven mijn borsten ophoud.. mouwloos dus..
nou ik zou een bh aan doen zonder bandjes.. maar je ziet de sluiting van de bh ook omdat de jurk ook een blote rug heeft.
Ik hep het gewoon opgelost zonder bh in de jurk.
hij blijft wel hangen en ik hep volgens mij geen trekgrage jongens daaro.. hihi
succes ermee
ga gewoon naakt joh dan hoef je je nergens druk om te maken. kom op zeg waar gaat dit over? wees blij als je al geslaagd bent!!!!
Oud 21-05-2003, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Aafster schreef op 21-04-2003 @ 03:08:
ik raad je aan om gewoon een bh zonder bandjes te doen

Als je geen hangtieten heb zal k gewoon helemaal geen bh aantrekken..

die plakban dingen kan je bij lingeriezaken kopen alleen als je boven de cup b hebt heeft t ook weiig nut
Ja en als je lang genoeg geen bh blijft dragen dan krijg je vanzelf hangtieten
Oud 21-05-2003, 23:19
Verwijderd
Citaat:
laula schreef op 23-04-2003 @ 20:56:
Gevonden!!!

En kijk voor meer info op http://www.bodywinkel.nl/3-d/nubra/

Tsja, het ziet er niet uit, maar ja... Hij is hier trouwens nog wel €10,- goedkoper.
dat is wel gaaf, alleen jammer dat t maar tot C gaat
Oud 22-05-2003, 09:10
PardonMe
PardonMe is offline
waarom gaan alle mooie bh's en zulke dingen altijd maar tot cup C ofzo??
Voor mij blijven er eigenlijk alleen van die lelijke plastic bandjes over.. tja dan maar een gewone bh eronder hoor, zoek ik wel een mooie uit zodat het niet teveel opvalt bij die jurk..
Maar is echt balen, voor grote borsten hebben ze zulke dingen allemaal niet...
Oud 22-05-2003, 09:12
Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 10-04-2003 @ 17:44:
Heyz,

Morgen is het eindexamengala op mijn school. Ik heb echt een hele mooie jurk gekocht , maar ik heb een probleempje omdat ik er geen bh onder aan kan? Hoe doen jullie dat? Ik heb van iemand gehoord dat je het met tape kunt oplossen maar hoe moet dat dan?

xxx Dreamzy
hoe was je gala eignelijk nog?
Oud 22-05-2003, 10:30
Braakdraak
Braakdraak is offline
Ik raak opgewonden van vrouwen die geen BH dragen.
Oud 22-05-2003, 11:47
HoopStront
HoopStront is offline
Ik draag ook nooit een BH. Zit fantastisch, geen probleem.
Oud 22-05-2003, 11:48
Braakdraak
Braakdraak is offline
Citaat:
HoopStront schreef op 22-05-2003 @ 12:47:
Ik draag ook nooit een BH. Zit fantastisch, geen probleem.
Ik draag regelmatig een BH. Het geeft me een fijn gevoel.
Oud 22-05-2003, 11:49
SilverFox
SilverFox is offline
Citaat:
Braakdraak schreef op 22-05-2003 @ 12:48:
Ik draag regelmatig een BH. Het geeft me een fijn gevoel.
nicht
Oud 22-05-2003, 11:50
Braakdraak
Braakdraak is offline
Citaat:
SilverFox schreef op 22-05-2003 @ 12:49:
nicht
Ben je soms zo'n homo-hater?
Oud 22-05-2003, 12:13
blondje1983
blondje1983 is offline
Citaat:
Braakdraak schreef op 22-05-2003 @ 12:50:
wat heeft dat ermee te maken
Oud 22-05-2003, 14:25
Stephanie19
Stephanie19 is offline
Ik weet niet hoe jij over jezelf denkt inderdaad.. mar je ken het toch ook gewoon even proberen zonder bh? Zo`n ramp is dat toch niet? Het is niet geweldig, maar t is maar voor 1 avondje en t ziet er (waarschijnlijk) wel geweldig uit
Oud 22-05-2003, 22:10
SilverFox
SilverFox is offline
Citaat:
Braakdraak schreef op 22-05-2003 @ 12:50:
nee, maar wel een nichtenhater

dwz homo's die zich als wijf gaan opmaken, homo's die lopen alsof ze schijt in hun onderbroek hebben zitten, homo's die roze als lievelinskleur hebben en die willen dat iedereen weet dat ze homo zijn.. gare kutmensen zijn dat
Oud 23-05-2003, 09:53
kandidaat '03
kandidaat '03 is offline
de problemen van een vrouw ... prachtig tog
Oud 23-05-2003, 15:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
kandidaat '03 schreef op 23-05-2003 @ 10:53:
de problemen van een vrouw ... prachtig tog
Uh, ja... waarom posten jij en ik in dit topic... waarom kijken we er zelfs maar in...

Maar ja, wat (als man, dus misschien ben ik heel dom hier) in mij op kwam is: als je die bandjes vanaf cup B/C niet kan gebruiken, waarvoor heb je ze dan nodig?
Als je maar cup B hebt kan je toch ook wel probleemloos een dagje zonder BH?
Lijkt me dat een meisje met cup DD meer problemen zal hebben dan iemand met B...
Oud 23-05-2003, 16:12
Pla
Pla is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 23-05-2003 @ 16:22:
Uh, ja... waarom posten jij en ik in dit topic... waarom kijken we er zelfs maar in...

Maar ja, wat (als man, dus misschien ben ik heel dom hier) in mij op kwam is: als je die bandjes vanaf cup B/C niet kan gebruiken, waarvoor heb je ze dan nodig?
Als je maar cup B hebt kan je toch ook wel probleemloos een dagje zonder BH?
Lijkt me dat een meisje met cup DD meer problemen zal hebben dan iemand met B...
Zeg jij nou maar nix..

Regels voor berichten