Advertentie | |
|
![]() |
|
één van me vriendinnen heeft een bh met doorzichtige bandjes maar de sluiting van haar bh hangt bijna op haar onderrug
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Je moet ook geen gewone tape gebruiken, maar van die speciale plak-cups van de lingerie zaak. Die zijn half rond, zodat je ze onder je borsten kunt plakken. Volgens mij kun je er geen super steun van verwachten, maar het zal zeker beter zijn als wanneer je geen BH aantrekt...
|
![]() |
|
Ik doe gewoon helemaal geen BH aan. Bij mij wordt het wel door de jurk ondersteund zeg maar, hij is een beetje corset-achtig.
Maar je hebt natuurlijk ook van die dunne jurken waarin je je waarschijnlijk ook niet fijn in voelt zonder BH. Maar als ik jou was zou ik, als het redelijk strak zit, je jurk dan he, geen BH aan doen. Anders zit je weer met tape, dat voelt ook niet fijn denk ik... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() strapless helpt waarschijnlijk niet, ze zegt dat de rug van de jurk open is, dan zie je toch gewoon de achterkant van die bh, waar je de twee kanten aan elkaar vast maakt zeg maar?!! *of ben ik nou gek* wat misschien zou kunnen is een bh kopen met van die toutjes (net als een bikini) die je op je rug vastmaakt en in je nek, dan is het niet zo erg... denk ik.
||
Citaat:
Nou ik denk dat het aan jouw ligt. ![]() ![]() Ja, want volgens mij zij ze net dat haar rug niet open was maar dat het dunne bandjes waren. ![]() En dat het dan niet mooi staat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Eindexamen >> Lifestyle?
Ik doe ook geen beha aan onder m'n galajurk maar ik snap dat dat per persoon verschilt. Je kunt het inderdaad met sporttape doen. Als je op gevoelige delen ![]() Je hebt ook een soort losse cups die je over je borsten heen moet plakken ofzo, maar daar heb ik geen ervaring mee, dus ik heb geen idee of dat lekker zit. Succes!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook een galajurk met hele dunne bandjes, dat ziet dus niet uit met een gewone bh. En nou lees ik dat een strapless bh bij veel mensen afzakt. Dat dacht ik eerst ook, maar na lang zoeken heb ik er 1 gevonden die echt perfect blijft zitten. Je moet er misschien een beetje moeite voor doen maar dan heb je ook wat. En helemaal niet duur
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik was laatst in Den Bosch in een lingeriezaak (ik weet niet meer hoe die heette, was vlak bij het grote plein) en daar hadden ze van die 'kipfilet-cups', die dus plakken, met een soort sluitinkje eraan aan de voorkant. Ik ga ff op zoek naar een plaatje...
De maten liepen van A tot C, en ze vegroten dus ook nog n klein beetje. Maar in ieder geval, er zaten dus helemaal geen bandjes aan! En volgens die vrouw bleef t goed zitten en ging t ook vrij lang mee. Maar dat mag ook wel, want de prijs was nogal hoog: €100,- ![]() |
![]() |
|
Gevonden!!!
En kijk voor meer info op http://www.bodywinkel.nl/3-d/nubra/ Tsja, het ziet er niet uit, maar ja... Hij is hier trouwens nog wel €10,- goedkoper. |
![]() |
|
Ik hep over 5 minuten ook gala.. en ook ik hep een jurk die bij boven mijn borsten ophoud.. mouwloos dus..
nou ik zou een bh aan doen zonder bandjes.. maar je ziet de sluiting van de bh ook omdat de jurk ook een blote rug heeft. Ik hep het gewoon opgelost zonder bh in de jurk. hij blijft wel hangen en ik hep volgens mij geen trekgrage jongens daaro.. hihi succes ermee |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
waarom gaan alle mooie bh's en zulke dingen altijd maar tot cup C ofzo??
Voor mij blijven er eigenlijk alleen van die lelijke plastic bandjes over.. tja dan maar een gewone bh eronder hoor, zoek ik wel een mooie uit zodat het niet teveel opvalt bij die jurk.. Maar is echt balen, voor grote borsten hebben ze zulke dingen allemaal niet...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik weet niet hoe jij over jezelf denkt inderdaad.. mar je ken het toch ook gewoon even proberen zonder bh? Zo`n ramp is dat toch niet? Het is niet geweldig, maar t is maar voor 1 avondje en t ziet er (waarschijnlijk) wel geweldig uit
![]()
||
Citaat:
![]() dwz homo's die zich als wijf gaan opmaken, homo's die lopen alsof ze schijt in hun onderbroek hebben zitten, homo's die roze als lievelinskleur hebben en die willen dat iedereen weet dat ze homo zijn.. gare kutmensen zijn dat ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ja, wat (als man, dus misschien ben ik heel dom hier) in mij op kwam is: als je die bandjes vanaf cup B/C niet kan gebruiken, waarvoor heb je ze dan nodig? Als je maar cup B hebt kan je toch ook wel probleemloos een dagje zonder BH? Lijkt me dat een meisje met cup DD meer problemen zal hebben dan iemand met B... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat is je grootste mode/ kleding ergernis? *oma* | 352 | 15-04-2011 13:48 | |