Advertentie | |
|
![]() |
|
Een hele tijd geleden heb ik eens een artikel overgetypt uit PM, over wat te doen tegen verlegenheid. Je zegt dat het bij jou om je zelfvertrouwen gaat, maar misschien dat je er toch iets aan hebt. Ik zal het even opzoeken
![]() Hier klikken en dan een stukje naar beneden gaan. Het is gepost onder de naam Ciskaatje.
||
Citaat:
Aan dat soort situaties moet je gewoon schijt aan hebben en wat andere over jou denken is niet zo belangrijk als je denkt. Dit betekend niet dat je je als de grootste debiel moet gaan gedragen omdat ik zeg dat je je moet gedragen zoals jij dat wilt. Voor meer zelfvertrouwen naar mensen toe moet je gewoon wat minder voelen voor wat mensen over jou denken. Echter zijn er ook speciale faalangst trainingen voor mensen die faalangst hebben om mensen te kunnen aanspreken. Maar je zal het nog zelf moeten doen. Ik zelf had heel veel faalangst naar meisjes toe, als een me aankeek werd ik al gelijk rood. Nu echter is het zo dat ik met elk leuk meisje oogcontact zoek. Doordat ik dat langzaam heb opgebouwd heb ik daar amper moeite mee. Alleen in sommige situaties wordt het wel heel moeilijk maarja. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfvertrouwen.. Ingetjuhh | 6 | 07-11-2004 09:55 | |
Psychologie |
Meer zelfvertrouwen "kweken" Apomes | 7 | 31-08-2004 12:07 | |
Psychologie |
Hoe behoud je je zelfvertrouwen wanneer het moeilijk wordt? Nona | 15 | 20-11-2003 00:04 | |
Psychologie |
geen zelfvertrouwen latino-gurl | 18 | 03-09-2003 10:59 | |
Psychologie |
Zelfvertrouwen gebaseerd op goede cijfers... Gothic | 12 | 28-05-2002 10:54 | |
Psychologie |
Hoe kan ik mijn zelfvertrouwen terugkrijgen? flappieman | 7 | 05-05-2002 20:42 |