Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2003, 21:04
BlackMystery
BlackMystery is offline
je hebt het soms
dat je met een schok wakker word
dit door een wekker of een geluid
maar heb het soms ook gewoon
zou dat niet gevaarlijk zijn voor je hart ofzo?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 21:07
Aristidis
Aristidis is offline
Je kan wel doodgaan door heel erg te schrikken met een zwak hart, maar doodgaan door met een schok wakker te worden... ik denk het niet...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 14:52
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ghagha leuke smoes voor als je te laat op school komt. 'Ik kan geen wekker zetten want ik heb een zwak hart'.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 15:26
Ireentje
Ireentje is offline
Volges mij is het niet gevaarlijk hoor.
Ik heb weleens dat ik een hele harde piep/geluid hoor en daardoor wakker wordt, maar dat is dan in mijn droom
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 19-05-2003 @ 15:52:
Ghagha leuke smoes voor als je te laat op school komt. 'Ik kan geen wekker zetten want ik heb een zwak hart'.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 18:03
Miracle
Miracle is offline
Waarom denk je dat?

Het lijkt mij dus totaal niet logisch.
Oud 19-05-2003, 18:10
mark55
mark55 is offline
je hart zal hoogstens wat sneller gaan pompen omdat je wat meer adrenaline in je bloed krijgt door de opwinding/schrik of wat dan ook (da's niet schadelijk verder) maar voor de rest gebeurt er echt niets
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 19:56
martine17
martine17 is offline
Soms word je inderdaad wakker met een schok, en vaak droom je dan dat je valt ofzo. Dit komt omdat je daarvoor je spieren niet ontspannen hebt, en ze nou in een keer tegelijk ontspannen. Vandaar de schok. Lijkt mij trouwens nix gevaarlijks aan.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 20:03
Kazanka
Kazanka is offline
was 't maar zo'n feest
Oud 19-05-2003, 20:04
sexy adriaan
sexy adriaan is offline
Zou ik maar eens met een schok wakker worden. Dan ben je gelijk klaar wakker.

Nu moet ik als ik wakker word eerst eens ff een half uurtje om me heen kijken en dan pas begin ik weer op deze aarde te komen
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 11:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
neej, als je geen zeer ernstige hartkwalen o.i.d. hebt niet. dan is het zelfs goed voor je hart om hem af en toe zo te laten schrikken, want dan went het eraan zeg maar.

dan had zoiets allang in de krant gestaan denk ik, bijna heel nederland wordt met een wekker wakker...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 12:10
luvgirl
luvgirl is offline
Het met een schok wakker worden en het idee hebben dat je viel kan betekenen dat je in je slaap uitgetreden bent. Het terug komen in het lichaam gebeurd vaak vrij schokkerig. Overigens is het voor veel mensen heel normaal dat je in je slaap uittreed (kan zelfs meerdere keren per nacht) Je kan je hier meestal niets van herinneren, maar het gebeurd wel degelijk!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 12:20
Iduna
Iduna is offline
Ik heb ooit gehoord of gelezen dat hoe vaker je gaat slapen (dus naast de 'nachtelijke rust') hoe meer je kans kan hebben op een hartstilstand. Maar dit lijkt mij overdreven..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:07
Verwijderd
Neuh hoor, tenzij je echt een zwak hart hebt...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 17:55
sui
sui is offline
ik heb dit heel vaak, zeker een keer om de drie nachten of zo, toch de keren dat ik het me herinner. dan is het net of ik val en ineens schok ik helemaal. soms slaap ik nog niet eens helemaal maar lig ik gewoon te denken voor ik in slaap val en krijg ik dat. wel vervelend maar kword der aan gewoon. ook word ik dikwijls wakker met enorme kramp in mn been als ik ben uitgeweest, gevolg: spierpijn de dagen erna....
dat wakker worden met een shok is dus niet zo schadelijk denk ik, anders was ik er al lang aan of zo. ik dacht dat het normaal was eigelijk
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 18:12
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
misschien is het nog het gevaarlijkst als je het niet zo vaak hebt, omdat je lichaam het dan niet gewent is.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 18:33
Verwijderd
ik had het eerst best vaak maar valt nu wel mee, net of je geest dan denkt van: oo shit de wekker gaat zo snel weer terug en je schrikt je te pleures wakker met de grote verbazing dat je niet door je bed ben gezakt door de val
anders moet je ff kijke bij de topic 'vallen tijdens dromen' bij 'mystiek'
en dat wakker schrikken kan volges mij niet gevaarlijkzijn, een koude douhe is sogtends tog ook goed, daar schrikt je lichaam ook van.....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten