Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 18:40
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
Sinds een jaar ongeveer heb ik een rood vlek op een van mijn borsten zitten. het lijkt een soort bloeduitstoring. Nu had ik net hele erge jeuk op m'n borst en nu zitten er nog 4 van die dingen, alleen deze zijn paars. Drie zijn er lichtpaarsig en 1 is er donker paars. Heeft iemand enig idee wat dit is en of ik me zorgen moet gaan maken??
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 08:40
sui
sui is offline
dit heeft een vriendin van me ook gehad. mss heb je hetzelfde.maar t waren dan streepjes, ook van lichtroze tot donkerpaars. zo in "zonnestraaltjes" rond de tepel over haar hele borst. die kwamen gewoon door de groei, meer uitleg weet ik niet meer. ze zijn alleszins na een jaartje weggegaan. maar als je naar de dokter gaat of zo vraag het meteen even, mss bestaat er iets dat het sneller weggaat.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 09:06
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
het zijn bij mij geen streepjes echt gewoon n soort 'stipjes' van ongeveer 3 mm ofzo, maar t ziet er niet echt geweldig uit als k n laag uitgesneden truitje aan heb, al die rooie/ paarse puntjes
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 11:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
sui schreef op 18-05-2003 @ 09:40:
dit heeft een vriendin van me ook gehad. mss heb je hetzelfde.maar t waren dan streepjes, ook van lichtroze tot donkerpaars. zo in "zonnestraaltjes" rond de tepel over haar hele borst. die kwamen gewoon door de groei, meer uitleg weet ik niet meer. ze zijn alleszins na een jaartje weggegaan. maar als je naar de dokter gaat of zo vraag het meteen even, mss bestaat er iets dat het sneller weggaat.
Ik heb dat ook, dat is gewoon striae en dat komt doordat je borsten dan ineens snel gaan groeien en je huid kan dat niet bij houden. Bij mij doet het geen pijn maar het zijn gewoon roze / paarse of witte streepjes. Niet echt mooi maar ja, je ziet het niet zo goed als ik een laag uitgesneden truitje of een bikini aanheb dus ik vind het niet zo erg.
Oud 18-05-2003, 17:23
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
maar het zijn geen streepjes, het zijn kleine stipjes!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 17:27
Multilot
Multilot is offline
ik heb ook zoiets... Kleine vlekjes die net iets roder zijn dan de rest van mn huid... Het probleem is dat ze nu ook op mn buik beginnen te komen... Ik voel er verder niets van, maar toch...
Oud 19-05-2003, 08:11
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
dat bedoel ik Ik had er dus eerst ook 1tje, maar nu zijn t r al 4 geworden binnen 1 dag...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 16:27
Suziewafel
Suziewafel is offline
Ik vind het ook een beetje vreemd, heb er nu al redelijk lang eentje op mijn borst. Het ziet best rood en als ik het echt goed bekijk zijn het drie puntjes. Maar gelukkig niemand die er iets van ziet of zegt. Weet ook niet goed of ik me hier nou zorgen over moet gaan maken. Als het echt veel rode vlekjes zouden geweest zijn, zou het op hersenvliesontsteking kunnen wijzen.
Oud 19-05-2003, 19:15
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
niet als het er 4 zijn toch de volgende keer dat ik naar de dokter ga voor controle van een litteken zal ik t maar ff vragen wat t is
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 22:06
Multilot
Multilot is offline
Bij mij zijn het er veel meer...
Ze zien eruit als schrale plekjes... Ze zijn er gekomen toen ik begon met het slikken van de pil. Heeft dat er misschien iets mee te maken?
Oud 22-05-2003, 19:50
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
ik slik de pil al vanaf m'n 15e en toen had ik t nog niet
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten