Advertentie | |
|
![]() |
|
Als man: Waar denk je dat vrouwen naar op zoek zijn?
1. intimiteit 2. bescherming 3. humor 4. waardering, respect 5. mooi uiterlijk Als man: Waar ben jij naar op zoek? (m.a.w. wat/welke eigenschappen zoek jij in een vrouw?) 1. intimiteit 2. uitstraling 3. vrolijk 4. zorgzaam 5. intelligent
|
Als vrouw:
Waar denk je dat mannen naar op zoek zijn? 1. uitstraling 2. seksualiteit 3. zorgzaamheid 4. genegenheid 5. spontaniteit Als vrouw: Waar ben jij naar op zoek? (m.a.w. wat/welke eigenschappen zoek jij in een man?) 1. uitstraling 2. genegeheid 3. intelligentie 4. humor 5. spontaniteit Bleeh, echt moeilijk!! ![]()
|
Als vrouw:
Waar denk je dat mannen naar op zoek zijn? 1. Intimiteit 2. Seksualiteit 3. Iemand die naar ze luisterd 4. Mooi lichaam 5. Eerlijkheid Als vrouw: Waar ben jij naar op zoek? 1. Uitstraling 2. Eerlijkheid 3. Genegenheid 4. Spontaniteit 5. Zorgzaam 6. Iemand die goed kan luisteren en waar ik mee kan praten.
|
1. Warmte 2. Aandacht 3. Zekerheid 4. Intelligentie 5. Goed lichaam Als man: Waar ben jij naar op zoek? (m.a.w. wat/welke eigenschappen zoek jij in een vrouw?) 1. Aandacht 2. Liefde 3. Intelligentie 4. Goed Lichaam 5. Zekerheid Mark ![]()
|
Als vrouw:
Waar denk je dat mannen naar op zoek zijn? 1. Warmte 2. Mooi lichaam 3. Intelligentie 4. Uitstraling 5. Zekerheid Als vrouw: Waar ben jij naar op zoek? (m.a.w. wat/welke eigenschappen zoek jij in een man?) 1. Warmte 2. Uitstraling 3. Intelligentie 4. Zekerheid 5. Mooi lichaam |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als vrouw:
Waar denk je dat mannen naar op zoek zijn? 1. Begrip 2. Verzorgend type 3. Mooi uiterlijk 4. Humor 5. Intelligentie Als vrouw: Waar ben jij naar op zoek? (m.a.w. wat/welke eigenschappen zoek jij in een man?) 1. Vertrouwen 2. Humor 3. Intelligentie 4. Genegenheid 5. Begrip ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als vrouw:
Waar denk je dat mannen naar op zoek zijn? 1. goede sex 2. iemand met wie ze tevoorschijn kunnen komen 3. iemand die ze begrijpt 4. zelfde gevoel voor humor 5. ...goede sex? Als vrouw: Waar ben jij naar op zoek? (m.a.w. wat/welke eigenschappen zoek jij in een man?) 1. goede sex ![]() 2. ong. even slim 3. zelfde gevoel voor humor 4. lekker lichaam 5. ...goede sex? Ik kan geen 5 dingen bedenken ![]() |
![]() |
|
1. respect van 2 kanten (en dus niet alleen luisteren om later te kunnen bonken) 2. liefde 3. passie / romatiek 4. eerlijkheid 5. erotiek / sex (dit kan wisselen als je relatie verder opgebouwt is natuurlijk) aan het begin staat liefde centraal later meer wederzijds respect Als man: Waar ben jij naar op zoek? (m.a.w. wat/welke eigenschappen zoek jij in een vrouw?) 1. uitstraling / omgang met elkaar 2. eerlijkheid! 3. wederzeidse verliefdheid (dus allebij het liefst knetter) 4. vrolijk / blij met zichzelf / anderen 5. respect voor alles dat leeft (dus voor mij mun vrienden dieren)
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
1. Spanning/vlotte babbel 2. Mooi uiterlijk/uitstraling 3. Geborgenheid 4. Discussiepartner 5. Levensgezel Als man: Waar ben jij naar op zoek? (m.a.w. wat/welke eigenschappen zoek jij in een vrouw?) 1. Zeer intelligent/scherpe, kritische geest 2. Bovenal een maatje, soulmate, niet zozeer minnares 3. Mooi uiterlijk/uitstraling 4. Iemand die mij intellectueel uitdaagt/discussiepartner 5. Goede seks ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
1. Mooi uiterlijk(jammer dat ik zo lelijk ben) 2. Bewondering(werk ik aan) 3. Uitstralling(Werk ik aan) 4. zelfvertrouwen(Heb ik soms wel heel erg) 5. Slim (Geen probleem hiermee of ze moet wel hele hoge eisen stellen) 6. Aandacht Als man: Waar ben jij naar op zoek? (m.a.w. wat/welke eigenschappen zoek jij in een vrouw?) 1. Uitstralling / mooi uiterlijk 2. Niet poppulair. 3. Iemand om vast te houden. 4. Iemand die van me houd 5. Iemand waarmee je goed kan praten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
UIT ONDERZOEK (15.000 ONDER AMERIKANEN) IS GEBLEKEN:
Waar vrouwen denken dat mannen naar op zoek zijn: 1. goed uiterlijk 2. goed lichaam 3. borsten 4. kont 5. persoonlijkheid ![]() ![]() Waar mannen naar op zoek zijn: 1. persoonlijkheid 2. goed uiterlijk 3. verstand 4. humor 5. goed lichaam Waar mannen denken dat vrouwen naar op zoek zijn: 1. persoonlijkheid 2. goed lichaam 3. humor 4. gevoeligheid 5. goed uiterlijk Waar vrouwen naar op zoek zijn: 1. persoonlijkheid 2. humor 3. gevoeligheid 4. hersenen 5. goed lichaam Jullie mening? Denk/vind jij hetzelfde?
Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 22:12. |
![]() |
|
Als vrouw:
Waar denk je dat mannen naar op zoek zijn? 1.spontaan of juist verlegen, niet er tussenin 2.goed verzord uiterlijk 3.mooi lichaam 4.zelfvertrouwen 5.humor Als vrouw: Waar ben jij naar op zoek? (m.a.w. wat/welke eigenschappen zoek jij in een man?) 1.humor 2.spontaan 3.niet te mager 4.inteligent 5.een beetje vreemd ![]()
|
Als vrouw:
Waar denk je dat mannen naar op zoek zijn? 1.spontaan iemand of mss juist verlegen 2.vertrouwen 3.goed verzorgd uiterlijk 4.seksualiteit 5.eerlijkheid Als vrouw: Waar ben jij naar op zoek? (m.a.w. wat/welke eigenschappen zoek jij in een man?) 1.intimiteit 2.vertrouwen 3.uitstraling 4.seksualiteit 5.bescherming 6.humor
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen: wat betekent het? MartinV | 49 | 17-02-2009 12:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Glazen plafond voor vrouwen Laisve | 282 | 09-02-2009 20:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schoolstrijd II Pyriet | 52 | 16-12-2004 12:50 | |
De Kantine |
OORLOG......Maak je scholieren.com Leger Verwijderd | 271 | 08-09-2003 18:24 | |
De Kantine |
Man vs. Vrouw Fly_away | 191 | 04-04-2003 22:14 |