Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het forum is niet voor persoonlijke berichten, speciaal daarvoor zijn er pb's/pm's ingesteld, oftewel: stuur haar een pm/pb. Dit kan door boven haar post op 'privé' te klikken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waarom post je bovenstaand bericht, van jou, dan toch op het forum? ![]() ![]() |
![]() |
|
ik moet allemaal menukaarten maken, telt dat ook??
![]() ik moet nog een drankenkaart maken ik heb een 3x3gangenmenu gemaakt en ik ben bezig met een luchkaart te maken met allemaal kleine gerechten.... en ik heb mn presentatie over hygiėne in de keuken gehouden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op welk niveau is die opleiding? Is zoiets moeilijk? Kan je concreet aangeven wat je leert met die opleiding? |
![]() |
|
Ik heb wel een keer een verslag gemaakt over het voedingsstoffen practicum van bio (moet je onderzoeken of er vetten / eiwitten / glucose of zetmeel in bepaalde voedingsmiddelen zitten) maar verder nog nooit over een voedingsmiddel geloof ik.
|
![]() |
Ik moes in de eerste bruine bonen late groeie en onder zoeke..
En ik het ut een xtje over bamboe ghad.. is dat een voedingsmiddel? jatoch ![]() Verder nie egt.. eigk ik weetnie of ut mag eigk omdat dat hier te vrage..maar hoe kun je een topic aanmake..of mag ik dat nie... ik snap ut nog nie egt allemaal, ben nieuw hierzo... Kan iemand mij helpe... XxXjes...
||
![]() |
Citaat:
en tis best wel heel zwaar, ze laten je niet zomaar slagen en wat je leert in 2 jaar tijd is een heel a4tje vol. alles van koude keuken, warme keuken en patisserie. Je krijgt iedere week een opdracht en moet die van zelfstandig uitwerken en dan in praktijk op school maken en je krijgt les van een meesterkok. Het is geen opleiding vandie doe je even...hard werken en veel leren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mavo/havo/vwo/mbo/hbo/wo? |
![]() |
|
![]() |
Halllooo
Ik heb mn werkstuk over....eh ff denken hoor People uit mijn klas hebben eht over: *chips * chocolade * verschillende soorten appelsap maar waar ik het over gedaan eb da weeti k nei mer...ik he wel een hoog cijfer gehaald omdat ik bij de smaaktest iemadn erbij had verzonnen!! terwijl ik die helemaal nie ken!! Handig he! ![]() maybe tip! |
![]() |
|
|