Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is misschien wel goed dat je zo open over je gevoel hebt gepraat, al is het misschien niet op de meest subtiele manier gebeurd.
Ik zou zeggen dat je het er zeer binnenkort nogmaals met je vriend over moet hebben en door oprecht te zeggen dat je van 'm houdt, zul je zijn vertrouwen terug moeten krijgen. Het zal waarschijnlijk zo zijn dattie een tijd enorm onzeker is, maar als het goed is komt hij er wel over heen als hij doorheeft dat je het niet persoonlijk bedoelde.
|
![]() |
Je wilt dus niet je hele leven bij dezelfde jongen blijven, maar eigenlijk toch weer wel?
Ja, wat kan je daar nu voor zinnig advies over geven. Vrouwen hebben vaak de neiging dat ze meer van de wereld gezien willen hebben voordat ze zich echt willen binden aan een jongen. Ik zou zeggen; doe wat je gevoel zegt dat je moet doen. Je hebt nog zo verschrikkelijk jong dus je kan nog zo lang van deze wereld genieten. Als het niet meer gaat met je huidige vriendje dan moet je ook niet aarzelen om eens te kijken naar een nieuwe, of blijf een tijdje vrijgezel. Wat ik hiermee wil zeggen is dit: omdat je nog zo bent zou je moeten genieten van de wereld en je zou je niet moeten binden met de gedachte dat het wel voor altijd zal zijn. Leef en kijk wat dat je brengt. |
![]() |
|
![]() |
wat ook leuk is om te doen (sowieso) is gewoon iets leuks voor hem kopen, een leuk kaartje, iets zelfgemaakts of gewoon extra lief voor hem zijn, hem laten merken dat hij het wél helemaal voor je is! moet niet zo moeilijk zijn aangezien je dat ook vind
![]() ![]()
|
Dit is gewoon een simpel geval van breken-met-de-persoon-van-wie-je-houdt-rommelen-met-anderen-om-daarna-weer-knuffelend-oud-te-worden-met-je-liefje.
Je wilt je lief niet kwijt, maar je wilt ook niet de rest van je leven afvragen hoe het is met anderen. Persoonlijk denk ik dat je veel te jong bent om je hierover druk te maken. Je hebt nog een heel leven voor je waar je van kan genieten. Wees eerst eens ernlijk voor jezelf wat je nu eigenlijk precies wilt. Er is geen goede of foute keuze en dat maakt het kiezen misschien wat lastig. Maar er is niemand die die keuze voor je kan maken... Geniet van het leven.... |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat (sorry.. maar het zijn vooral de mannen) een paar van jullie het niet helamaal begrijpen. Ik zou absoluut niet met me vriend willen breken, daarvoor is hij mij te dierbaar en hou ik te veel van hem. Ik hoor het zo vaak; "je bent nog zo jong, en dan al zo lang een vriend?" of; "Weet je zeker dat je wel met hem verder wilt? je bent nog zo jong, er zijn nog genoeg andere leuke jongens."
Daar wordt ik een beetje gek van! Liefde is zoiets moois, daar is geen leeftijd aan verbonden, wat maakt je leeftijd nu uit? Als ik van hem hou, is het toch gewoon goed? En ja, ik hou van hem, met alles wat ik in me heb. Tuurlijk zie ik andere jongens, van mijn leeftijd, maar dat zijn niet mijn types, die zijn nog druk bezig met... naja.. waar jongens van die leeftijd druk mee bezig zijn! Deze jongen is degene die ik heb gekozen, en het klikt onwijs goed. Ga niet zeggen dat ik me te veel aan hem hecht. Ik ben namelijk niet afhankelijk van hem, maar heb hem wel nodig, en dat lijkt me logisch in een goede relatie! Ik heb gewoon afentoe mijn "dipjes"en die zijn berucht.. vandaar dat ik vandaag even een kwetsende opmerking naar mijn vriend had. Maar dit was niet bedoeld om hem duidelijk te maken dát ik met hem wil breken. (als je goed leest in me 1e verhaal staat dat er ook!) ow en wahl:ik sluit me niet af voor andere relaties, en ik zeg niet dat dit de enige is voor mij. maar ik denk dat als ik geen toekomst zie in onze relatie, dat er dan ook geen toekomst is! En zoals het nu voelt, voelt het heel goed en wil ik bij hem blijven! Toch bedankt voor jullie reacties, ik zal proberen extra lief enzo tegen hem te zijn, en ik koop wel iets liefs, een roos (afgezaagd!) ofzoiets voor hem! Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 21:44. |
![]() |
|
Hey ik zou als ik jou was in iedergeval stoppen met je rot te voelen... Je hebt met hem gedeeld waar je mee zit, dat is het mooiste wat je kunt doen met je vriend!
Ik begrijp wel dat het hem kwetste en misschien bracht je het wat lullig ![]() Maar jah maak iemand dat maar eens duidelijk heh ![]()
|
Verwijderd
|
Nou ja, je bent nu eenmaal jong en de optie dat het ooit uitgaat is natuurlijk hoe dan ook aanwezig, dat je dat zei maakte dat echter wat tastbaarder voor je vriend denk ik..
Er is weinig dat je kan doen behalve hem te vertellen dat je het absoluut niet op die manier bedoelde en hem gewoon graag wil, in ieder geval op dit moment. Hij moet proberen iets meer in dit moment te blijven, het is nu leuk en nu goed en nu wil jij hem gewoon.. Dan kun je je wel zorgen gaan zitten maken dat dit ooit veranderd, maar dat is een beetje jammer van de tijd die je nu wel samen hebt.. Ik denk dat het wel weer wegtrekt bij hem, wanneer hij zich weer wat zekerder voelt van jouw gevoelens voor hem.. Ik hoop niet dat je nu voortaan heel erg gaat letten op wat je zegt enzo, want je moet dingen waar je mee zit toch ook tegen hem kunnen zeggen.. Dat je je niet ineens heel erg gaat inhouden ofzo.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens is de kern van dit topic precies de reden waarom ik niks meer met een jong, onervaren meisje zou willen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk is het alleen wel zo dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is.. Er vanuit gaan dat een relatie stukloopt is natuurlijk ook geen goede basis, maar weten dat de kans bestaat kan en je daarom op het nu focussen kan geen kwaad denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waar twee vechten hebben er twee schuld: het is inderdaad niet erg handig van hem om er een groot probleem te maken en het hem zo aan te trakken, aan de andere kant is het ook niet erg tactvol van jou om dat op deze manier tegen hem te zeggen.
Maar het lijkt me niks wat niet meer recht te breien valt. |
![]() |
|
Ik kan me goed voorstellen dat je wel eens twijfelt, ik heb dat ook wel eens, ik ben nog jong, wil ik me nu al zo binden aan iemand.. enz. Maar dan denk ik daarna altijd weer dat ik het toch niet zou willen missen..
Maar ik vind het dus helemaal niet zo gek dat je wel eens twijfelt, ook al ben je nog hartstikke gek op je vriend, ik denk dat meer mensen dat wel eens hebben.. Als hij nog erg kwaad is, of het niet begrijpt, probeer het hem dan uit te leggen en laat nadrukkelijk merken dat je hem helemaal niet kwijt wilt!! Maak een lief gebaar en laat hem merken dat hij nog steeds de enige is voor jou ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|