![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het ook geil als een kerel gewoon... geil naar me kijkt zeg maar. Natuurlijk alleen als ik hem ook aantrekkelijk vind. |
![]() |
|
Naja, ik weet niet of ik het zie,
Ik merk het wel, het is gewoon een chemistry die er dan is waardoor je merkt dat de ander er ook zin in heb. Is een combi van het gesprek waar je in zit, met de ogen en gewoon de algemene gezichtsuitdrukking. Hoe diegene overkomt veranderd dan. Verder merk je het gewoon als je dichterbij komt, wanneer diegene er niet van gecharmeerd is heeft hij/zij er geen zin in. Dit geld zowel voor je vriend/vriendin. Je merkt het of ze zoeken naar genegenheid of juist niet . . . althans, ik merk dat wel. Ow ow, it's all about chemistry Want to show you everything I've seen Ow ow, all about chemistry ow ah ow ow ow ow Semisonic - chemistry René
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het trouwens wel een flinke afknapper als een vent niét geil kan kijken. Dat verpest het hele neukgebeuren. 'Ja, wat ben je nou aan 't glimlachen, dwaas? We zijn aan het neuken!' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik kan er niet tegen als je net een bepaalde spanning voelt ofzo en dan gaat ie lachen. Of je zegt iets tussen door, gewoon zoiets als "je bent zo lekker" of weetikveel en dan gaat ie ook lachen. Dan heb ik zoiets van "moet dat nou, we kunnen toch misschien 1x een beetje een sensueel moment hebben.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het Officiële Topic der Verzameling van Em.'s Gedichten (behalve sommige). Em. | 48 | 25-09-2013 19:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Spel IV flyaway | 198 | 09-04-2010 20:43 | |
Films, TV & Radio |
LOST IN TRANSLATION (Sofia Coppola, 2003) legatus | 77 | 09-10-2006 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ervaar de kleuren van de herfst door de ogen van een ander. giftig kevertje | 20 | 13-11-2004 16:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: fantasy in de geest van LOTR Eye of Sauron | 8 | 08-07-2004 21:03 | |
Muziek |
Ben ik nou de enige die dit niet snapt? Verwijderd | 54 | 08-08-2003 21:53 |