Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2004, 10:19
Amira
Amira is offline
Hallo allemaal,

Het schijnt dat Photoshop geen Arabisch ondersteunt en de teksten worden bij mij dan ook helemaal verkeerd weergegeven. Niet van rechts naar links maar van links naar rechts en niet verbonden maar allemaal losse letters. Het schijnt dat hier wel een oplossing voor is zoals het programmatje Al-Rassam Al-Arabi van waaruit je de arabische tekst kunt kopiëren wat mij bij echter geen succes heeft gehad. Weet iemand een andere manier hoe ik het toch voor elkaar kan krijgen om arabische tekst te gebruiken in Photoshop? Ik heb er niet zoveel verstand van maar ik hoop dat iemand hier mij kan helpen. Ik heb overigens versie 8.0

Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 10:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2004, 10:30
freyk
freyk is offline
Ik heb geen idee

Misschien toch maar de engelse/nederlandse versie gebruiken?
Oud 09-07-2004, 10:32
Amira
Amira is offline
Citaat:
freyk schreef op 09-07-2004 @ 11:30 :
Ik heb geen idee

Misschien toch maar de engelse/nederlandse versie gebruiken?
Ik heb ergens op internet gelezen dat het met Photoshop Middle East wel kan maar ik heb gewoon de engelse versie. Toch zou het op de één of andere manier moeten kunnen, maar hoe
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 12:52
Amira
Amira is offline
Ik heb inmiddels via deze site http://www.layoutltd.com/download-r2l.htm#alrassam een demo van al-rassam al-arabi 3.0 gedownload en geinstalleerd. Nu zou het met een simpele copy paste moeten lukken maar ik krijg in photoshop nog steeds geen goed arabisch te zien, waar ligt dit aan??? Zou iemand aub even voor me kunnen kijken.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten