![]() |
|
de dag na mijn ontmaagding ging ik geheel zwart met rozekransen om mijn nek naar school
ik voelde me een zondaar, vies, gebruikt, zwak van geest ..2 jaar en honderden keren seks later heb ik nergens last meer van
|
![]() |
Ik liep de volgende dag met een enorme grijns rond.. het was zomer/lente en ik verborg mijn pretoogjes achter een zonnebril.. ik voelde me echt okee
![]() Vriendje was een stuk minder leuk verhaal, maar die dag was wel goed ![]()
||
![]() |
Citaat:
bitch
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat bedoel je in godsnaam??? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jongens worden net zo goed ontmaagd omdat ook zij ooit 'het' voor de eerste keer doen. Alleen werd daar vroeger niet zoveel waarde aan gehecht dus is er ook geen woord voor. mijn eigen ontmaagding: Juh. 't was gezellig. Geen spijt van. |
![]() |
|
Verwijderd
|
juh, bil-worst, dus jij vindt 'ontmaagding' als het maagdenvlies inscheurt? Dan hebben sommige meisjes dus al meerdere keren sex gehad, maar zijn ze nog wel maagd, want dat ding is ook rekbaar en scheurt echt niet altijd in bij de eerste keer, en zijn andere meisjes ontmaagd omdat hun maagdenvlies is ingescheurd bij een val of een extreme sport of misschien zelfs door een tampon? wat een onzin...
zoals in ander topic gezegd: ontmaagding = de eerste keer dat penetratie plaatsvindt een jongen wordt dan doorgaans wat minder gepenetreerd, maar hij penetreert een stuk meer dan het gemiddelde meisje... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, zelf kun je er niks aan doen dat je dom bent, waarschijnlijk.Dus: als je nog nooit seks hebt gehad, ben je maagd. Als je dan seks hebt, ben je geen maagd meer. Dan ben je dus ontmaagd. En dan wel seks in de zin van penetratie.
||
Citaat:
juist. Van het maagd zijn. Het idee was vroeger dat bij meisjes die magd warten het vlies er zat. Jongens die maagd zijn hebben inderdaad geen maagdenvlies. Wat jij zegt is net zo zinnig als zeggen dat mensen die geen fietssleutels hebben dan ook maar geen fiets hebben.
||
Citaat:
maagd (de ~ (v.)) 1 vrouw die nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad Maar ja, de verloedering van de Nederlandse taal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou echt niet weten hoe het voelt om "ontmaagd" te zijn. Ik ben nog steeds "maagd". ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Het was voorbij voor ik het wist. Dan was de eerste keer dat ik hem gewoon liet klaarkomen veel meer bijzonder.
Misschien waren we elkaars lichaam al te veel gewend. En hand/tongwerk voelt nu eenmaal veel beter dan al dat gepenetreer ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ontopic: ik dacht: ik had moeten wachten tot ik geen gips meer om mijn arm had.. daarna: vanavond nog maar een keer want het was toch wel erg lekker ![]() ![]() *is vast de enige die ontmaagd werd terwijl zijn volledige arm in het gips zat* ![]()
Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 23:21. |
![]() |
|
|