![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en een maand geleden is mijn ademhaling ook gecontroleerd door een fysiotherapeut \ en gister ook nog doro de huisarts Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 06:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het nu nog af en toe, dat het dan echt steekt bij het ademhalen of het bewegen op een bepaalde manier, maar na een halfuur ofzo is het weer voorbij.. Maar de dokter zegt dus dat er niets aan de hand is en dan is er niet echt iets wat je er dan aan kan doen.. |
![]() |
|
Het kan zijn dat je een spier een beetje verrekt of overbelast hebt, als je er echt veel last van hebt kan je Finimal nemen of een andere pijnstiller die spierverslappend werkt (dat is vaak zo met pijnstillers die tegen menstruatiepijn werken). Dat heeft mn broertje ook heel vaak en het gaat vanzelf over maar het kan heel vervelend zijn, vooral als je probeert te gaan slapen.
|
Verwijderd
|
Ik heb dat af en toe ook, en het eerste dat ik dacht toen ik dit las was "zwembad!" dus het zal er wel iets mee te maken hebben, hoewel ik niet echt de link kan leggen.
Ook 'lucht tussen de ribben' kan zo voelen. Ik weet niet wat daar de medische term voor is (het is iig niet letterlijk lucht tussen je ribben), maar het is volstrekt ongevaarlijk. |
![]() |
||
Citaat:
ik ben ongeveer 2,5 week echt goed ziek geweest had oen hele hoge koorts en ontzettend veel pijn in mijn lichaam! kon echt niets meer doen niet lopen, zitten, liggen enz enz.. ik heb toen een hele zware antibiotica kuur gekregen omdat ze na het onderzoeken van mijn longen en nieren dachten aan een bacteriele ontsteking.. nou na een week was de erge pijn door de kuur wel weg gegaan maar heb daarna nog steeds last gehad.. sterker nog.. ik heb er nu nog steeds "last" van het is niet meer heftig en ik kan het negeren maar als ik echt diep inadem of moet gapen ofzo doet het nog wel redelijk zeer.. heb er ook last van als ik buiten adem ben.. maar goed de pijn is zoals ik zei al niet zo heftig meer. ik hoorde toen ook van mijn moeder dat ze een collega had die ook psies hetzelfde had, zich had laten onderzoek maar ze konden nix vinden.. en heeft er al een half jaar lang last van! nou ik hoop er toch eerder vanaf te zijn.. maar ik heb ook foto's laten maken, maar ook daarop konden ze nix vinden.. CIAO (en succes ermee..!) [EDIT] heb drie verschillende dokters gezien.. maar niemand kon wat vinden.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |