Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 15:59
Verwijderd
ik heb nu al sinds vrijdag pijn als ik diep moet inademen.. en neit alleen bij inademen, als ik mn zij teveel beweeg ook

ik ben al onderzocht en er is niks gevonden

de pijn zit aan mn linkerzij onder mn ribben
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 16:18
Verwijderd
Je milt oid zit daar toch...? 'k weenie of het dat kan zijn zolang ed... Gekneusde rib oid...? 'k weet het ook niet...en als je al onderzocht bent...tja, ik ben geen arts oid...

Heb je vee stress ed de laatste tijd...?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-05-2003 @ 17:18:
Je milt oid zit daar toch...? 'k weenie of het dat kan zijn zolang ed... Gekneusde rib oid...? 'k weet het ook niet...en als je al onderzocht bent...tja, ik ben geen arts oid...

Heb je vee stress ed de laatste tijd...?
niet meer dan normaal gesproken...

ik weet zeker dat ik niks gekneusd heb en ik ben al door 2 dokters onderzocht
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:22
Verwijderd
Voelt het alsof je bubbeltjes blaast als je ademt?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 20-05-2003 @ 19:22:
Voelt het alsof je bubbeltjes blaast als je ademt?
nee en mn longen en mn hart zijn al nagekeken
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:26
Upke
Upke is offline
Misschien ligt het aan de manier van ademen? Je moet als je inademt geen kracht zetten met je buik, dat moet je alleen doen als je uitademt. Hopelijk heb je hier iets aan...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Rawsteel schreef op 20-05-2003 @ 19:26:
Misschien ligt het aan de manier van ademen? Je moet als je inademt geen kracht zetten met je buik, dat moet je alleen doen als je uitademt. Hopelijk heb je hier iets aan...
ik heb bij zangles ademles gehad dus ik heb dat al geleerd

en een maand geleden is mijn ademhaling ook gecontroleerd door een fysiotherapeut
\

en gister ook nog doro de huisarts

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 06:59.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:55
mark55
mark55 is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 20-05-2003 @ 19:26:
Hopelijk hoef jij geen kracht te zetten met je buik bij het uitademen, een uitademing hoort door de elasticiteit van je longweefsel vrijwel vanzelf te gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:26
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
******** schreef op 20-05-2003 @ 16:59:
ik heb nu al sinds vrijdag pijn als ik diep moet inademen.. en neit alleen bij inademen, als ik mn zij teveel beweeg ook

Ja ik heb dat ook af en toe een half uur ofzo, en laatst had ik het een paar dagen achter elkaar toen ben ik maar naar de dokter geweest, en toen hebben ze bloed geprikt en een echo voor galsteen ofzo, maar bij mij was er dus ook niets aan de hand.
Ik heb het nu nog af en toe, dat het dan echt steekt bij het ademhalen of het bewegen op een bepaalde manier, maar na een halfuur ofzo is het weer voorbij..
Maar de dokter zegt dus dat er niets aan de hand is en dan is er niet echt iets wat je er dan aan kan doen..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het kan zijn dat je een spier een beetje verrekt of overbelast hebt, als je er echt veel last van hebt kan je Finimal nemen of een andere pijnstiller die spierverslappend werkt (dat is vaak zo met pijnstillers die tegen menstruatiepijn werken). Dat heeft mn broertje ook heel vaak en het gaat vanzelf over maar het kan heel vervelend zijn, vooral als je probeert te gaan slapen.
Oud 22-05-2003, 14:16
Verwijderd
Ik heb dat af en toe ook, en het eerste dat ik dacht toen ik dit las was "zwembad!" dus het zal er wel iets mee te maken hebben, hoewel ik niet echt de link kan leggen.
Ook 'lucht tussen de ribben' kan zo voelen. Ik weet niet wat daar de medische term voor is (het is iig niet letterlijk lucht tussen je ribben), maar het is volstrekt ongevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 15:49
City2000
City2000 is offline
Citaat:
******** schreef op 20-05-2003 @ 16:59:

haha meid je wilt het niet geloven..
ik ben ongeveer 2,5 week echt goed ziek geweest
had oen hele hoge koorts en ontzettend veel pijn in mijn lichaam!
kon echt niets meer doen niet lopen, zitten, liggen enz enz..
ik heb toen een hele zware antibiotica kuur gekregen omdat ze na het onderzoeken van mijn longen en nieren dachten aan een bacteriele ontsteking..
nou na een week was de erge pijn door de kuur wel weg gegaan maar heb daarna nog steeds last gehad.. sterker nog.. ik heb er nu nog steeds "last" van het is niet meer heftig en ik kan het negeren maar als ik echt diep inadem of moet gapen ofzo doet het nog wel redelijk zeer.. heb er ook last van als ik buiten adem ben.. maar goed de pijn is zoals ik zei al niet zo heftig meer.

ik hoorde toen ook van mijn moeder dat ze een collega had die
ook psies hetzelfde had, zich had laten onderzoek maar ze konden nix vinden.. en heeft er al een half jaar lang last van!
nou ik hoop er toch eerder vanaf te zijn.. maar ik heb ook foto's laten maken, maar ook daarop konden ze nix vinden..

CIAO (en succes ermee..!)

[EDIT] heb drie verschillende dokters gezien.. maar niemand kon wat vinden.. [EDIT]

Regels voor berichten