Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Mijn vader had veel LP's van the beatles en we hadden de film yellow submarine, die ik wel iets van 100 keer heb gezien. geweldig gewoon
![]() hmm, toen ik in groep 7 zat was ik helemaal gek van de Spice girls en daarna van de heideroosjes ![]()
|
Verwijderd
|
Tom's Dinner van Suzanne Vega was echt het eerste nummer dat ik geweldig vond, toen was ik denk ik zes of zeven. Daarna luisterde ik altijd naar The Beatles, later naar alle happy hardcore die er toen was. Geweldige schoolfeestjes altijd, met die happy hardcore --> Party Animals
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bryan Adams, maar vind ik nog steeds super.
En verder zijn er al velen genoemd: 2unlimited Haddaway Ace of Base Cappella Urban Cookie Collective Def Dames Dope Scatman John Rednex DJ Bobo 2brothers on the 4th floor 2fabiola Captain Hollywood Project Ice MC Gala .............. ps: 3 vd groepen beginnen met 2, wel een rage hé ! ![]()
|
![]() |
Eigenlijk was in Belgie de gewone 'dance' veel populairder dan (happy) hardcore. Party Animals,Charlie Lownoise en DJ Paul Elstak bvb zijn hier nooit grote hist geweest, maar ik heb ze leren kennen van enkele nederlanders op de camping in Italie en ook via de top 50 op NL, en vond ze ook wel vet ! Soms zelfs nu nog nice om eens naar 'have u ever been mellow' te luisteren !
|
![]() |
ik luisterde toen ik 12 was bandjes van Mr. lee van mijn broer, da's even stoer he! en toen luisterde ik ook nofx, nada surf, nirvana, silverchair, zonder echt te weten wat het was, maar ik vond het leuk klinken (althans niet alle nummers)
ik was idolaat van hanson ![]() daarvoor vooral kinderen voor kinderen, en, dj bobo ![]() ![]() EDIT: ik luisterde toen ik 6/7 was heel veel naar abba, want mijn vader had zo'n bandje voor me overgenomen. en in groep 6 luisterde ik de hele tijd dire straits en de cd van de musical tommy van the who (ofzo)
Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 15:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[TV] Wie kent er nog titels die op Kindernet kwamen? Purgatori | 195 | 31-08-2008 13:19 | |
Films, TV & Radio |
Jeugdsentiment terug op de buis! flappie2003 | 53 | 18-11-2007 19:51 | |
Lifestyle |
Cult en retro topic. \m/ Metal | 500 | 15-07-2006 14:14 | |
De Kantine |
Jeugdsentiment Jumpfrious | 62 | 22-05-2006 19:27 | |
Lifestyle |
Jeugdsentiment deel 2 Jimmy Who? | 310 | 08-09-2005 18:51 | |
Lifestyle |
Hoe laat jij jeugdsentiment terugkomen in je lifestyle? Evito | 49 | 28-01-2003 20:02 |