Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2002, 16:15
Klaine Je
Klaine Je is offline
ik heb sinds 4 maanden een vriendje en dat gaat errug goed. alleen nu begint een vriendin, mijn enige vriendin die ook in me klas zit (heb wel vriendinnen buiten mn klas, maar niet in me klas verder..), te zeuren..

hiervoor had ik wat met een jongen die in dezelfde klas zit als ik, en dat ging goed..omdat ie in mijn vrienden groepje zit..maar deze jongen zit 3 klassen hoger en mijn vrienden kennen hem allemaal wel, maar onze vrienden groepen zijn heel erg gescheiden, ik ga maar met 2 van zn vrienden om..

oftewel: die vriendin begint jaloerse trekken te vertonen. ze moet gewoon accepteren dat ik liever in zijn gezelschap ben, maar hoe kan ik dat subtiel brengen?

nu is hij bijvoorbeeld 10 dagen naar Rome met school..en dat vindt ze helemaal geweldig omdat ik nu 'aandacht aan haar kan geven'...
Oud 10-04-2002, 16:21
apart persoontje
apart persoontje is offline
opzcih is het ook wel lullig dat je haar 'dumpt' om met je vriendje om te kunnen gaan terwijl je die vast ook wel na school ziet.
Ja ik vind dat vrienden er nooit onder mogen leiden dat jij een vriendje hebt, maja is mijn mening
Oud 10-04-2002, 16:29
Klaine Je
Klaine Je is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
opzcih is het ook wel lullig dat je haar 'dumpt' om met je vriendje om te kunnen gaan terwijl je die vast ook wel na school ziet.
Ja ik vind dat vrienden er nooit onder mogen leiden dat jij een vriendje hebt, maja is mijn mening
maar ik zie haar elk uur van de dag zowat, elke les, en in pauzes ook nog vaak, terwijl ik hem alleen in de pauzes zie...
Oud 10-04-2002, 16:57
Dr_Love
Dr_Love is offline
VRIENDEN HEB JE VOOR HET LEVEN!!!!!!!!!

Nee, echt waar hoor. Je moet echt zuinig zijn op je vrienden en vriendinnen. Zo'n relartie is kostbaarder dan wat dan ook. Natuurlijk moet je ook aandacht aan je vriendje besteden, maar hij moet ook maar begrijpen dat je ook bij je eigen vrienden wil zijn.
En stel dat het opeens uit zou gaan. Dan heb je helemaal niks meer.

Maar ja, als die vriendin waar je het over hebt, niet zo'n 'geweldige' vriendin is, dan zou ik toch wel kiezen voor je vriendje.
Oud 10-04-2002, 17:12
Troffee
Troffee is offline
je vriendin moet accepteren dat jij niet al je aandacht meer aan haar kan besteden, en je vriendje moet ook maar accepteren dat je ook tijd moet besteden aan je vriendin...probeer je tijd te verdelen...
Oud 10-04-2002, 17:13
Klaine Je
Klaine Je is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:
Natuurlijk moet je ook aandacht aan je vriendje besteden, maar hij moet ook maar begrijpen dat je ook bij je eigen vrienden wil zijn.
probleem is juist dat ik veel liever bij hem ben
Oud 10-04-2002, 19:02
Verwijderd
ja maar je vriendje is je toekomst toch... dus ik zou me ook vollop op onze relatie storten... maar ja wie ben ik...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:55
simple creed
simple creed is offline
Ik probeer het te verdelen. Ik zie nu mijn vriend 1 keer per week en mijn vrienden zie ik veel vaker. Dat is op zich ook niet goed. Ik wil en 'moet' hem eigenlijk ook wel vaker zien maar dat is op het moment gewoon onmogelijk.

Maarja vrienden zijn voor mij ook net zo belangrijk als mijn vriend!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:58
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ja maar je vriendje is je toekomst toch... dus ik zou me ook vollop op onze relatie storten... maar ja wie ben ik...
Dat weet je niet, misschien is het over een maan duit. En ja wat dan, zonder vrienden?

Maar hij kan toch ook naar jou toekomen?
Reageren

Regels voor berichten