Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2003, 21:17
Tommzz
Tommzz is offline
ik ben denk ik verliefd op meisje, maar het probleem is dat dat meisje nog steeds btje verliefd is op een mexicaan die ze nooit meer ziet. en toch geeft ze me het gevoel dat ik cker kans maak, ze zegt dat ze me leuk vind. word ik hier aan het lijntje gehouden en moet ik het maar afbreken, of omdat die mexicaan toch nix word maar gewoon kansje wagen WHEEELP
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2003, 21:42
Verwijderd
Ehmm...een Mexicaan, en we wonen in Nederland of België.

Als dat meisje nog hoop heeft dat het iets wordt, of in het algemeen blijft kleven bij iemand die 2500 km verderop woont, is ze niet helemaal goed in haar hoofd en zou ik er maar ver van blijven.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 21:59
Thomas
Thomas is offline
Wat een onzin zeg, dat meisje moet eerst eens proberen om normaal na te denken.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 22:09
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ow, weer zo'n type dat een onbereikbare liefde heeft en nog niet in heeft gezien dat het niks wordt en het niet los kan laten.

Grote boog omheen
Oud 18-05-2003, 22:48
Palmboompje
Palmboompje is offline
Typisch dat alle reacties van mannen afkomstig zijn...

Nee, het is misschien niet realistisch om te hopen op een goede relatie, maar als je verliefd bent zijn wel meer gedachtes onrealistisch...

Ik zou maar gewoon rustig afwachten, dat waait vanzelf wel over.. En in de tussentijd met dr daten, dan ziet ze vanzelf wel dat ze naïef bezig is en dat jij minstens zo leuk bent als die Mexicaan..
Oud 22-05-2003, 19:04
Tommzz
Tommzz is offline
Citaat:
Palmboompje schreef op 18-05-2003 @ 23:48:
Typisch dat alle reacties van mannen afkomstig zijn...

Nee, het is misschien niet realistisch om te hopen op een goede relatie, maar als je verliefd bent zijn wel meer gedachtes onrealistisch...

Ik zou maar gewoon rustig afwachten, dat waait vanzelf wel over.. En in de tussentijd met dr daten, dan ziet ze vanzelf wel dat ze naïef bezig is en dat jij minstens zo leuk bent als die Mexicaan..
met jou kan ik beter praten idd
ze heeft wel gezegt dat ze me wel beter wil leren kennen enzow, en dat zon relatie niet werkt, maar toch, ik blijf toch maar ff nog wachten
Oud 24-05-2003, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Tommzz schreef op 22-05-2003 @ 20:04:
met jou kan ik beter praten idd
ze heeft wel gezegt dat ze me wel beter wil leren kennen enzow, en dat zon relatie niet werkt, maar toch, ik blijf toch maar ff nog wachten
Kunt toch ook op stap als vrienden om elkaar beter te leren kennen? Denk dat best veel relaties voortkomen uit goede vriendschappen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 21:39
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-05-2003 @ 22:42:
Ehmm...een Mexicaan, en we wonen in Nederland of België.

Als dat meisje nog hoop heeft dat het iets wordt, of in het algemeen blijft kleven bij iemand die 2500 km verderop woont, is ze niet helemaal goed in haar hoofd en zou ik er maar ver van blijven.
Liefde is niet te stoppen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten